- -

Tervetuloa Yhteys 2020 -asiakaspalvelukonferenssiin!

Tiedote 17.9.2020: Olemme seuranneet tiiviisti koronatilanteen kehitystä ja pitkän harkinnan jälkeen päättäneet muuttaa tapahtuman kokonaan online-muotoon. Tapahtuma järjestetään tiistaina 10.11.2020 verkossa, julkaistun ohjelman mukaisesti ja päättyy henkilökilpailuiden voittajien palkitsemiseen. Kaikki lipun ostaneet on kontaktoitu muutoksesta sähköpostitse. Online-tapahtuman liittymisohjeet lähetetään osallistujille sähköpostilla tapahtumaa edeltävällä viikolla.  

Yhteys 2020 on tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille. Tapahtuma on järjestetty jo vuodesta 1996!

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista.

Vuoden 2020 teemana on Palvelu 360° ja teemaa syventää AAA – Arvo, Asiakaspito & Asiakaspolku! Lähdemme huolehtimaan asiakkaasta palvelun kaikissa vaiheissa etsimällä arvon muodostumisen elementtejä. Voitelemme asiakaspalvelutiimin sukset asiakaspitoa silmällä pitäen ja tähtäämme siihen, etteivät sukset mene asiakaspolulla ristiin. Lisäksi poimimme vinkit, miten kommunikointi asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa hoidetaan sujuvasti. 

 

 

 

 

 

Yksi päivä, 14 puheenvuoroa & ohjelmallinen illallinen
Monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat! 

Voittajajulkistukset asiakaspalvelukilpailuissa 
Yhteys-konferenssissa julkistamme perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat ja kuulemme voittajayksiköiden tarinat.

Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi

 

 

Osta liput tästä

Tunnelmia viime vuoden konferenssista

"Ennakkoluulotonta suhtautumista ja ajantasaisiin esimerkkeihin pohjautuvaa infoa. Excellent!"
"Tämä oli ihan huikea esitys. Harvoin tällaisessa forumissa kyynel silmässä kuuntelee esitystä. Intohimo tekemiseen ja syvimmän tarkoituksen löytäminen kosketti"
"Hyvin rakennettu esitys, jota oli kiva seurata ja josta tuli oivalluksia"

Puhujat

Pekka Hyysalo

Pekka Hyysalo

FightBack

Fredrik Lemming

Head of Sales

Fredrik Lemming

Telia

Janne Ahola

Customer Experience Architech

Janne Ahola

ICT Elmo Oy

Ed Creasey

Director of Pre Sales, International market

Ed Creasey

Calabrio

Kirsti Laasio

CXO, Partner, Board Advisor

Kirsti Laasio

HappyOrNot

Jani Listenmaa

Liiketoimintajohtaja

Jani Listenmaa

Innolink Group Oy

Taina Mahlio-Ahonen

Service Manager

Taina Mahlio-Ahonen

Patria Oyj

Petri Munkki

Liiketoiminta- ja palvelumuotoilija

Petri Munkki

_

Petteri Niemi

Liiketoiminnan kehitysjohtaja

Petteri Niemi

02 Taksi

Jaana Rantamäki

Kumppanuuspäällikkö

Jaana Rantamäki

02 Taksi

Mari Viljanen-Peuraniemi

Asiakaspalvelupäällikkö

Mari Viljanen-Peuraniemi

Satasairaala

Riikka Wulff

toimitusjohtaja

Riikka Wulff

Pentik Oy

Vuoden Contact Center 2020

Vuoden Contact Center 2020

-

Vuoden Service Desk 2020

Vuoden Service Desk 2020

-

Ohjelma 10.11.2020

08:30 - 08:45

Liittyminen tapahtumaan alkaa

08:45 - 09:15

Tervetuloa tapahtumaan!

09:15 - 10:00

The best C-strategies for customer experince - How to capture the potential of AI (EN)

Head of Sales
Fredrik Lemming
Telia
10:00 - 10:15

Venyttelytauko! Joko kävit moikkaamassa kollegoita digibaarissa?

10:15 - 10:45

Asiakas- ja henkilöstökokemuksen jatkuva parantaminen Satasairaalassa

Asiakaspalvelupäällikkö
Mari Viljanen-Peuraniemi
Satasairaala
Liiketoimintajohtaja
Jani Listenmaa
Innolink Group Oy

Asiakaslupauksesta lunastamiseen - sanoista tekoihin (FI)

CXO, Partner, Board Advisor
Kirsti Laasio
HappyOrNot
10:45 - 11:00

Tauko: Aika keskustella ja verkostoitua digibaarin huoneissa

11:00 - 11:30

Havuja pentele - proaktiivisella pelisilmällä asiakaspitoa eri tilanteisiin

Liiketoiminta- ja palvelumuotoilija
Petri Munkki
_

TBA

11:30 - 12:00

TBA

Läpinäkyvä palvelumalli - happy or not

Customer Experience Architech
Janne Ahola
ICT Elmo Oy
Service Manager
Taina Mahlio-Ahonen
Patria Oyj
12:00 - 13:00

Aika lounastaa! Paras lounas-seura löytyy digibaarista.

13:00 - 13:30

Vuoden Contact Center 2020 voittajapuheenvuoro


Vuoden Contact Center 2020
-

Vuoden Service desk 2020 voittajapuheenvuoro


Vuoden Service Desk 2020
-
13:30 - 14:00

Case-puheenvuoro: Calabrio (EN)

Director of Pre Sales, International market
Ed Creasey
Calabrio

02 Taksi syntyi asiakastarpeesta ja taksilain muutoksesta - tavoitteena paras asiakaskokemus taksin tilaamiselle

Liiketoiminnan kehitysjohtaja
Petteri Niemi
02 Taksi
Kumppanuuspäällikkö
Jaana Rantamäki
02 Taksi
14:00 - 14:30

Kahvitauko: venyttele kollegan kanssa digibaarin kuppilassa

14:30 - 15:00

Keramiikka on ikuista ja kauneus ei katoa koskaan

toimitusjohtaja
Riikka Wulff
Pentik Oy

TBA

15:00 - 15:15

Tauko: nappaa lasi kuohuvaa digibaarissa

15:15 - 16:00

FightBack - Toinen mahdollisuus


Pekka Hyysalo
FightBack
16:00 - 16:30

Päivän yhteenveto ja henkilökilpailuiden voittajien julkistus

16:30 - 17:30

Afterpartyt digibaarissa

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Yhteys Online

490.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys Online, jäsen

390.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Tripla Online

1410.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Tripla Online, jäsen

1110.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Viisikko Online

2250.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Viisikko Online, jäsen

1750.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Ostettu osallistuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä ja tämän jälkeen rekisteröityminen tapahtumaan on sitova, eikä sitä näin ollen voi peruuttaa. Peruutusehdot koskevat myös sairaustapauksia. Mikäli olet estynyt pääsemään paikalle, voit siirtää osallistumisen kuluitta toiselle henkilölle. Korvaava henkilö sitoutuu noudattamaan peruutus- ja muutosehtojamme. Tilaukseen liittyvissä muutoksissa tulee olla yhteydessä liisa.eerola@wakaru.fi.

Kumppanit

Kulta

Telia  Finland Oyj

Hopea

Calabrio

Pronssi

QualityDesk Oy
Novellus Pilvipalvelut
Freshworks

Haluatko mukaan kumppaniksi?

Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Konferenssin kumppaneille se tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia.
Kumppanuuspaketit sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä sekä pääsylippuja. Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä tapahtuman projektipäällikkö Timo Keinäseltä timo.keinanen@wakaru.fi

Ota yhteyttä!

VIRHE: Kaikki kentät on täytettävä!