- -

Tervetuloa Yhteys 2020 -asiakaspalvelukonferenssiin!

Tiedote 17.9.2020: Olemme seuranneet tiiviisti koronatilanteen kehitystä ja pitkän harkinnan jälkeen päättäneet muuttaa tapahtuman kokonaan online-muotoon. Tapahtuma järjestetään tiistaina 10.11.2020 verkossa, julkaistun ohjelman mukaisesti ja päättyy henkilökilpailuiden voittajien palkitsemiseen. Kaikki lipun ostaneet on kontaktoitu muutoksesta sähköpostitse. Online-tapahtuman liittymisohjeet lähetetään osallistujille sähköpostilla tapahtumaa edeltävänä perjantaina.  

Yhteys 2020 on tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille. Tapahtuma on järjestetty jo vuodesta 1996!

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista.

Vuoden 2020 teemana on Palvelu 360° ja teemaa syventää AAA – Arvo, Asiakaspito & Asiakaspolku! Lähdemme huolehtimaan asiakkaasta palvelun kaikissa vaiheissa etsimällä arvon muodostumisen elementtejä. Voitelemme asiakaspalvelutiimin sukset asiakaspitoa silmällä pitäen ja tähtäämme siihen, etteivät sukset mene asiakaspolulla ristiin. Lisäksi poimimme vinkit, miten kommunikointi asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa hoidetaan sujuvasti. 

 

 

 

 

Yksi päivä, 14 puheenvuoroa
Monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat! 

Tapahtumalounaat tarjoaa Foodora
Online-tapahtumaliput sisältävät 30 euron Foodora-lahjakortin, jonka ohjeet toimitetaan tapahtumapäivää edeltävänä perjantaina.

Verkostoidu ja vaihda kuulumisia digibaarissa!
Tapahtumavieraiden ja kumppaneiden virtuaalinen taukotila Yhteydessä on digibaari! Digibaarissa voi nauttia kupin virtuaalikahvia tai lasin virtuaalikuohuvaa eri teemaisissa huoneissa ja kommunikoida muiden kanssa videoyhteydellä. 

Voittajajulkistukset asiakaspalvelukilpailuissa 
Yhteys-konferenssissa julkistamme perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat ja kuulemme voittajayksiköiden tarinat.

Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi

 

 

Osta liput tästä

Tunnelmia viime vuoden konferenssista

"Ennakkoluulotonta suhtautumista ja ajantasaisiin esimerkkeihin pohjautuvaa infoa. Excellent!"
"Tämä oli ihan huikea esitys. Harvoin tällaisessa forumissa kyynel silmässä kuuntelee esitystä. Intohimo tekemiseen ja syvimmän tarkoituksen löytäminen kosketti"
"Hyvin rakennettu esitys, jota oli kiva seurata ja josta tuli oivalluksia"

Puhujat

Pekka Hyysalo

Pekka Hyysalo

FightBack

Fredrik Lemming

Head of Sales

Fredrik Lemming

Telia

Ed Creasey

Director of Pre Sales International market

Ed Creasey

Calabrio

Petteri Halmela

Tutkimuskonsultti

Petteri Halmela

Innolink Group Oy

Annakaisa Helenius

Sales Coach

Annakaisa Helenius

Posti Group Oyj

Tomi Kouva

Asiakaskokemusjohtaja

Tomi Kouva

Tradenomit

Kirsti Laasio

CXO Partner Board Advisor

Kirsti Laasio

HappyOrNot

Ville Mikkonen

Toimitusjohtaja

Ville Mikkonen

QualityDesk

Petri Munkki

Petri Munkki

Funnel Oy

Petteri Niemi

Operatiivinen johtaja

Petteri Niemi

02 Taksi

Jaana Rantamäki

Kumppanuuspäällikkö

Jaana Rantamäki

02 Taksi

Kaisa Salmitaival

LEAD OPEX

Kaisa Salmitaival

Posti

Simo Sorsakivi

CEO & Founder

Simo Sorsakivi

Inscripta

Kia Tolppanen

AI Lead Robotics & AI Digital Business Solutions

Kia Tolppanen

Telia Finland Oyj

Mari Viljanen-Peuraniemi

Asiakaspalvelupäällikkö

Mari Viljanen-Peuraniemi

Satasairaala

Riikka Wulff

toimitusjohtaja

Riikka Wulff

Pentik Oy

Ilkka Kivikäs

Business Development Manager

Ilkka Kivikäs

Telia Inmics-Nebula

Ville Nuutinen

Sales Manager

Ville Nuutinen

Fortum

Topi Rytkönen

Head of Service Desk

Topi Rytkönen

Telia Inmics-Nebula

Reetta Vuorela

Customer Experience Specialist

Reetta Vuorela

Fortum Asiakaspalvelu Oy

Ohjelma 10.11.2020

08:30 - 08:45

Liittyminen tapahtumaan alkaa

08:45 - 09:15

Tervetuloa tapahtumaan!

09:15 - 10:00

The best C-strategies for customer experience - How to capture the potential of AI (EN)

Head of Sales
Fredrik Lemming
Telia
10:00 - 10:15

Venyttelytauko! Joko kävit moikkaamassa kollegoita digibaarissa?

10:15 - 10:45

Asiakas- ja henkilöstökokemuksen tiedolla johtaminen Satasairaalassa

Tutkimuskonsultti
Petteri Halmela
Innolink Group Oy
Asiakaspalvelupäällikkö
Mari Viljanen-Peuraniemi
Satasairaala

Asiakaslupauksesta lunastamiseen - sanoista tekoihin

CXO Partner Board Advisor
Kirsti Laasio
HappyOrNot
10:45 - 11:00

Tauko: Aika keskustella ja verkostoitua digibaarin huoneissa

11:00 - 11:30

Havuja pentele - proaktiivisella pelisilmällä asiakaspitoa eri tilanteisiin


Petri Munkki
Funnel Oy

Omnikanavaisuudella Suomen paras jäsenkokemus

Asiakaskokemusjohtaja
Tomi Kouva
Tradenomit
11:30 - 11:35

Venyttelytauko

11:35 - 12:05

Kuinka tehdä audiosta älykästä - Puheentunnistus 360 asiakasnäkymän mahdollistajana

CEO & Founder
Simo Sorsakivi
Inscripta
AI Lead Robotics & AI Digital Business Solutions
Kia Tolppanen
Telia Finland Oyj

02 Taksi syntyi asiakastarpeesta ja taksilain muutoksesta - tavoitteena paras asiakaskokemus taksin tilaamiselle

Operatiivinen johtaja
Petteri Niemi
02 Taksi
Kumppanuuspäällikkö
Jaana Rantamäki
02 Taksi
12:05 - 12:55

Aika lounastaa! Paras lounas-seura löytyy digibaarista.

12:55 - 13:25

Vuoden Contact Center 2020: Kohti puhtaampaa maailmaa asiakas keskiössä

Customer Experience Specialist
Reetta Vuorela
Fortum Asiakaspalvelu Oy
Sales Manager
Ville Nuutinen
Fortum

Vuoden Service desk 2020: Helpparista Service Deskiksi

Head of Service Desk
Topi Rytkönen
Telia Inmics-Nebula
Business Development Manager
Ilkka Kivikäs
Telia Inmics-Nebula
13:25 - 13:40

Kipaise hakemassa kuppi kuumaa!

13:40 - 14:10

The State of the Contact Centre: Embracing the Evolving World of Work (EN)

Director of Pre Sales International market
Ed Creasey
Calabrio
14:10 - 14:30

Kahvitauko: venyttele kollegan kanssa digibaarin kuppilassa

14:30 - 15:00

Keramiikka on ikuista ja kauneus ei katoa koskaan

toimitusjohtaja
Riikka Wulff
Pentik Oy

Käytännön keinoja muutoksen johtamiseen

LEAD OPEX
Kaisa Salmitaival
Posti
Sales Coach
Annakaisa Helenius
Posti Group Oyj
Toimitusjohtaja
Ville Mikkonen
QualityDesk
15:00 - 15:15

Tauko: nappaa lasi kuohuvaa digibaarissa

15:15 - 16:00

FightBack - Toinen mahdollisuus


Pekka Hyysalo
FightBack
16:00 - 16:30

Päivän yhteenveto ja henkilökilpailuiden voittajien julkistus

16:30 - 17:30

Afterpartyt digibaarissa

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Kumppanit

Kulta

Telia  Finland Oyj

Hopea

Calabrio

Pronssi

QualityDesk Oy
Novellus Pilvipalvelut
Freshworks

Yhteistyössä

Moment Digital

Haluatko mukaan kumppaniksi?

Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Konferenssin kumppaneille se tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia.
Kumppanuuspaketit sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä sekä pääsylippuja. Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä tapahtuman projektipäällikkö Timo Keinäseltä timo.keinanen@wakaru.fi

Ota yhteyttä!

VIRHE: Kaikki kentät on täytettävä!