Tervetuloa Yhteys 2020 -asiakaspalvelukonferenssiin!
Tiedote 17.9.2020: Olemme seuranneet tiiviisti koronatilanteen kehitystä ja pitkän harkinnan jälkeen päättäneet muuttaa tapahtuman kokonaan online-muotoon. Tapahtuma järjestetään tiistaina 10.11.2020 verkossa, julkaistun ohjelman mukaisesti ja päättyy henkilökilpailuiden voittajien palkitsemiseen. Kaikki lipun ostaneet on kontaktoitu muutoksesta sähköpostitse. Online-tapahtuman liittymisohjeet lähetetään osallistujille sähköpostilla tapahtumaa edeltävänä perjantaina.
Yhteys 2020 on tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille. Tapahtuma on järjestetty jo vuodesta 1996!
Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista.
Vuoden 2020 teemana on Palvelu 360° ja teemaa syventää AAA – Arvo, Asiakaspito & Asiakaspolku! Lähdemme huolehtimaan asiakkaasta palvelun kaikissa vaiheissa etsimällä arvon muodostumisen elementtejä. Voitelemme asiakaspalvelutiimin sukset asiakaspitoa silmällä pitäen ja tähtäämme siihen, etteivät sukset mene asiakaspolulla ristiin. Lisäksi poimimme vinkit, miten kommunikointi asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa hoidetaan sujuvasti.
Yksi päivä, 14 puheenvuoroa
Monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!
Tapahtumalounaat tarjoaa Foodora
Online-tapahtumaliput sisältävät 30 euron Foodora-lahjakortin, jonka ohjeet toimitetaan tapahtumapäivää edeltävänä perjantaina.
Verkostoidu ja vaihda kuulumisia digibaarissa!
Tapahtumavieraiden ja kumppaneiden virtuaalinen taukotila Yhteydessä on digibaari! Digibaarissa voi nauttia kupin virtuaalikahvia tai lasin virtuaalikuohuvaa eri teemaisissa huoneissa ja kommunikoida muiden kanssa videoyhteydellä.
Voittajajulkistukset asiakaspalvelukilpailuissa
Yhteys-konferenssissa julkistamme perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat ja kuulemme voittajayksiköiden tarinat.
Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi
Tunnelmia viime vuoden konferenssista
Puhujat

Pekka Hyysalo
FightBack

Head of Sales
Fredrik Lemming
Telia

Director of Pre Sales International market
Ed Creasey
Calabrio

Tutkimuskonsultti
Petteri Halmela
Innolink Group Oy

Sales Coach
Annakaisa Helenius
Posti Group Oyj

Asiakaskokemusjohtaja
Tomi Kouva
Tradenomit

CXO Partner Board Advisor
Kirsti Laasio
HappyOrNot

Toimitusjohtaja
Ville Mikkonen
QualityDesk

Petri Munkki
Funnel Oy

Operatiivinen johtaja
Petteri Niemi
02 Taksi

Kumppanuuspäällikkö
Jaana Rantamäki
02 Taksi

LEAD OPEX
Kaisa Salmitaival
Posti

CEO & Founder
Simo Sorsakivi
Inscripta

AI Lead Robotics & AI Digital Business Solutions
Kia Tolppanen
Telia Finland Oyj

Asiakaspalvelupäällikkö
Mari Viljanen-Peuraniemi
Satasairaala

toimitusjohtaja
Riikka Wulff
Pentik Oy

Business Development Manager
Ilkka Kivikäs
Telia Inmics-Nebula Oy

Sales Manager
Ville Nuutinen
Fortum

Head of Service Desk
Topi Rytkönen
Telia Inmics-Nebula Oy

Customer Experience Specialist
Reetta Vuorela
Fortum Asiakaspalvelu Oy
Ohjelma 10.11.2020
Hinnat
Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.Kumppanit
Haluatko mukaan kumppaniksi?
Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!
Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Konferenssin kumppaneille se tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia.
Kumppanuuspaketit sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä sekä pääsylippuja. Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä tapahtuman projektipäällikkö Timo Keinäseltä timo.keinanen@wakaru.fi