-

Tervetuloa asiakaspalvelukonferenssiin Yhteys 2019!

Yli 20 kertaa järjestetty Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Yhteys järjestetään 26.-27.8.2019 Helsingin Messukeskuksen Siivessä. Tämän vuoden Yhteydessä keskitytään asiakaspalvelun nykytilaan ja digitalisaation tuomiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin. Tapahtuman ohjelma täydentyy alkukesän aikana.

Kaksi päivää, yli 20 puheenvuoroa Tänäkin vuonna ohjelmassa on luvassa monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat! 

Voittajajulkistus Yhteys-konferenssissa julkistetaan perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat. Osana konferenssiohjelmaa kuulemme voittajayksiköiden tarinat.

Edulliset Early Bird -liput ovat nyt myynnissä! Wave asiakaspalveluverkston jäsenenä saat liput vieläkin edullisemmin. Voit tarkistaa Waven sivuilta, onko yrityksesi jo jäsen.

Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi 

Osta liput tästä

Tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille!

  • Oli aivan mahtava avaus päivään. Mielenkiintoinen yritys, aihe ja esiintyjä. Tätä odotin enkä pettynyt, vaan sain enemmän kuin toivoin!
  • Oikein hyvä ja inspiroiva puhe! Sai miettimään, miten voisi vielä sparrata oman tiimin ryhmähenkeä entisestään.
  • Uskomattoman mielenkiintoinen puheenvuoro. Vastuullinen toimija ja monessa suhteessa edelläkävijä. Respect!

Ilmianna huippukollega!

Ilmoita hänet mukaan Yhteyden henkilökisaan ja perustele, miksi hänet tulisi valita Vuoden palveluesimieheksi tai Vuoden palveluasiantuntijaksi. Parhaat palkitaan Yhteydessä. Osallistuminen kisaan on maksutonta. Lähetä perustelusi 1.8.2019 mennessä: wave@wakaru.fi

KATSO henkilövoittajien 2018 videohaastattelut!

Puhujat

Pekka Mattila

Professor of Practice

Pekka Mattila

Aalto University School of Business

Mika Poutala

olympiapikaluistelija - yrittäjä/sparraaja

Mika Poutala

-

Ari-Pekka Hietala

Head of Services

Ari-Pekka Hietala

iLOQ Oy

Jenni Holmen

Kehittämispäällikkö

Jenni Holmen

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva

Saara Kinnunen

Partneri

Saara Kinnunen

Informatum Research Oy

Heli Koivu

Partneri

Heli Koivu

Informatum Research Oy

Eeva Kosonen

Tiimiesimies

Eeva Kosonen

Yleinen työttömyyskassa YTK

Paula Kujansivu

Liiketoimintajohtaja, verkkokauppa

Paula Kujansivu

Alko Oy

Mia Miettinen

Viestintä- ja markkinointipäällikkö

Mia Miettinen

Riihimäen kaupunki

Lari Peltoniemi

Senior Consultant

Lari Peltoniemi

Wakaru Oy

Jarno Pihlava

Business Designer

Jarno Pihlava

Advania Oy

Maaret Räikkönen

AI Supervisor

Maaret Räikkönen

Boost.ai

Anne Räsänen

Head of Customer Center

Anne Räsänen

Atea Finland Oy

Jukka Rastas

KTM, hallituksen puheenjohtaja

Jukka Rastas

Palvelu Plus Oy

Peter Schneider

Chief Product Officer

Peter Schneider

Efecte Plc

Matti Toivonen

Customer Experience Officer

Matti Toivonen

Front.ai

Meri Vehkaperä

Lehtori

Meri Vehkaperä

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu oy

Ohjelma 26.8.2019

Track 1
Track 2
08:00 - 09:00

Rekisteröityminen ja aamukahvi

09:00 - 09:10

Tervetuloa!

09:10 - 09:55

Keynote, TBA

09:55 - 10:00

Kahvitauko

10:00 - 10:40

Vuoden Contact Center 2019 -voittajapuheenvuoro

10:40 - 11:00

Kahvitauko

11:00 - 11:40

Asiakaspolkuja... Laatu asiakaspalvelun eri kanavissa

Business Designer
Jarno Pihlava
Advania Oy

Voiko palvelukulttuuria johtaa?

Lehtori
Meri Vehkaperä
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu oy
11:40 - 12:30

Lounas

12:30 - 13:10

Parhaan parantaminen, digiä isolla lusikalla

Head of Services
Ari-Pekka Hietala
iLOQ Oy

Palveluprosessien automaation tulevaisuus - Tekoäly ratkaisee puolet asiakkaiden palvelupyynnöistä!

Customer Experience Officer
Matti Toivonen
Front.ai
13:10 - 13:30

Kahvitauko

13:30 - 14:10

Kunta-Kati – tekoäly tukena kaupungin asiakaspalvelussa

AI Supervisor
Maaret Räikkönen
Boost.ai
Viestintä- ja markkinointipäällikkö
Mia Miettinen
Riihimäen kaupunki

TBA

14:10 - 14:30

Kahvitauko

14:30 - 15:10

Automaatiosta apua sähköisten asiakaskokemusten laadun hallinnassa?

KTM, hallituksen puheenjohtaja
Jukka Rastas
Palvelu Plus Oy

The age of the high-velocity service desk is here! Agile customer service management in practice (EN)

Chief Product Officer
Peter Schneider
Efecte Plc
15:10 - 15:15

Kahvitauko

15:15 - 16:05

Asiakastyön digitaalinen tulevaisuus (FI)

Professor of Practice
Pekka Mattila
Aalto University School of Business
16:05 - 16:15

Päivän yhteenveto

16:15 - 18:30

Iltatilaisuus

Ohjelma 27.8.2019

Track 1
Track 2
08:00 - 09:00

Rekisteröityminen ja aamukahvi

09:00 - 09:05

Tervetuloa toiseen tapahtumapäivään!

09:05 - 09:50

Keynote, TBA

09:50 - 09:55

Tauko

09:55 - 10:35

Vuoden Service Desk 2019 -voittajapuheenvuoro

10:55 - 11:35

Asiakaspalvelun digiloikka takahuonetoiminnosta kilpailueduksi

Head of Customer Center
Anne Räsänen
Atea Finland Oy

Asiakaspalvelun digitalisoiminen Yleinen työttömyyskassa YTK:ssa

Tiimiesimies
Eeva Kosonen
Yleinen työttömyyskassa YTK
10:35 - 10:55

Kahvitauko

11:35 - 12:25

Lounas

12:25 - 13:05

Monikanavainen asiakaspalvelu Alkossa

Liiketoimintajohtaja, verkkokauppa
Paula Kujansivu
Alko Oy
13:25 - 14:05

Vähemmän on enemmän

Kehittämispäällikkö
Jenni Holmen
Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva

Lampaita vai leijonia – tutkimus asiakaspalvelun johtamisen arjesta ja tulevaisuudesta

Partneri
Saara Kinnunen
Informatum Research Oy
Partneri
Heli Koivu
Informatum Research Oy
13:05 - 13:25

Kahvitauko

14:25 - 14:05

Service desk modernien palvelunhallinnan viitekehyksien näkökulmasta

Senior Consultant
Lari Peltoniemi
Wakaru Oy

TBA

14:05 - 14:25

Kahvitauko

15:05 - 15:10

Kahvitauko

15:10 - 15:55

Mitä menestyminen vaatii?

olympiapikaluistelija - yrittäjä/sparraaja
Mika Poutala
-
Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Kaikki myynnissä olevat lippumme ovat kahden päivän lippuja. Kesätarjoukset ovat voimassa 30.6.2019 asti, jonka jälkeen yhden lipun hinta on 1490 eur + ALV (jäsenille 1390 eur + ALV)
Jäsenhinta koskee Wave asiakaspalveluverkoston jäsenyrityksiä. Lue lisää jäsenyydestä ja tarkista yrityksesi jäsenyys täältä..

Yhteys 2019

1490.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019, jäsen

1390.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019 (3 osallistujaa), jäsen

3570.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019 (3 osallistujaa)

3870.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019 (5 osallistujaa), jäsen

5290.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019 (5 osallistujaa)

5790.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Kesätarjous (1 lippu)

990.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Kesätarjous, jäsen (1 lippu)

890.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä ja tämän jälkeen rekisteröityminen tapahtumaan on sitova, eikä sitä näin ollen voi peruuttaa. Peruutusehdot koskevat myös sairaustapauksia. Mikäli olet estynyt pääsemään paikalle, voit siirtää osallistumisen kuluitta toiselle henkilölle. Korvaava henkilö sitoutuu noudattamaan peruutus- ja muutosehtojamme. Tilaukseen liittyvissä muutoksissa tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Liisa Eerola +358503360761. Pidätämme oikeudet ohjelmamuutoksiin. Osallistuminen sisältää ohjelman lisäksi tapahtumamateriaalit, ohjelman mukaiset tarjoilut sekä ensimmäisen tapahtumapäivän iltatilaisuuden.

Kumppaniksi?

Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Konferenssin kumppaneille se tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia.

Kumppanuudet jakautuvat 3 kategoriaan: Kulta, Hopea ja Pronssi. Ne sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä, lippuja osastohenkilökunnalle ja kutsuvieraslippuja.

Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä tapahtuman projektipäällikkö Petri Kultarannalta petri.kultaranta@wakaru.fi.

Ota yhteyttä!

VIRHE: Kaikki kentät on täytettävä!

Kumppanit

Kulta

Freshworks

Pronssi

QualityDesk Oy

Kurkkaa viime vuoden tunnelmiin!

Keynote 2018: Tommi Tervanen, toimitusjohtaja,
Kotipizza Group

Keynote 2018: Camilla Tuovinen, tunnekouluttaja,
Emotion Tracker

Keynote 2018: Jukka Jalonen, päävalmentaja,
Suomen jääkiekkoliitto

Messukeskus, Siipi

Rautatieläisenkatu 3
00520 Helsinki

Aloita navigointi

Lisätiedot tapahtumasta: info@oppia.fi