Tervetuloa asiakaspalvelukonferenssiin Yhteys 2019!
Yli 20 kertaa järjestetty Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Yhteys järjestetään 26.-27.8.2019 Helsingin Messukeskuksen Siivessä. Tämän vuoden Yhteydessä keskitytään asiakaspalvelun nykytilaan ja digitalisaation tuomiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin.
Kaksi päivää, yli 20 puheenvuoroa Tänäkin vuonna ohjelmassa on luvassa monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!
Voittajajulkistus Yhteys-konferenssissa julkistetaan perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat. Osana konferenssiohjelmaa kuulemme voittajayksiköiden tarinat.
Liput ovat nyt myynnissä! Wave asiakaspalveluverkston jäsenenä saat liput vieläkin edullisemmin. Voit tarkistaa Waven sivuilta, onko yrityksesi jo jäsen.
Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi
Tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille!
- Oli aivan mahtava avaus päivään. Mielenkiintoinen yritys, aihe ja esiintyjä. Tätä odotin enkä pettynyt, vaan sain enemmän kuin toivoin!
- Oikein hyvä ja inspiroiva puhe! Sai miettimään, miten voisi vielä sparrata oman tiimin ryhmähenkeä entisestään.
- Uskomattoman mielenkiintoinen puheenvuoro. Vastuullinen toimija ja monessa suhteessa edelläkävijä. Respect!
Ilmianna huippukollega!
Ilmoita hänet mukaan Yhteyden henkilökisaan ja perustele, miksi hänet tulisi valita Vuoden palveluesimieheksi tai Vuoden palveluasiantuntijaksi. Parhaat palkitaan Yhteydessä. Osallistuminen kisaan on maksutonta. Lähetä perustelusi 1.8.2019 mennessä: wave@wakaru.fi
Puhujat

valtiot Tri Professor of Practice
Pekka Mattila
Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulu

olympiapikaluistelija, yrittäjäsparraaja
Mika Poutala
Driim

EVP Online
Paula Kujansivu
Alko Oy

Toimitusjohtaja
Antti Merilehto
AI Strategy Company

Chief Product Officer
Peter Schneider
Efecte Plc

Executive consultant
Lari Peltoniemi
Wakaru Oy

Viestintä- ja markkinointipäällikkö
Mia Miettinen
Riihimäen kaupunki

AI Supervisor
Maaret Räikkönen
Boost.ai

Tutkimusjohtaja
Heli Koivu
Informatum Research Oy

Partneri
Saara Kinnunen
Informatum Research Oy

KTM hallituksen puheenjohtaja
Jukka Rastas
Palvelu Plus Oy

Tiimiesimies
Eeva Kosonen
Yleinen työttömyyskassa YTK

Head of Channel Development
Ari-Pekka Hietala
iLOQ Oy

Business Development Manager
Jarno Pihlava
Advania

Customer Experience Officer
Matti Toivonen
Front.ai

Kehittämispäällikkö
Jenni Holmen
Turva Keskinäinen vakuutusyhtiö

Head of Customer Center
Anne Räsänen
Atea Finland Oy

Lehtori
Meri Vehkaperä
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu oy

Asiakaspalveluarkkitehti
Arto Koponen
First Goal Oy

Improvement Manager Consumer Solutions
Markku Vihavainen
Fortum Oyj

Toimitusjohtaja Startup-yrittäjä
Jaana Komscha-Härkönen
Breaks Finland Oy

CEO
Johannes Karjula
Trustmary Group

LEAD OPEX
Kaisa Salmitaival
Posti

Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy

Business Manager
Marko Rantanen
Digia Oyj

Osastopäällikkö
Max Rönnberg
Eläketurvakeskus

Palvelujohtaja
Aarne Haaranen
Netox Oy
Ohjelma 26.8.2019
Ohjelma 27.8.2019
Hinnat
Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.Kumppaniksi?
Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!
Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Konferenssin kumppaneille se tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia.
Kumppanuudet jakautuvat 3 kategoriaan: Kulta, Hopea ja Pronssi. Ne sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä, lippuja osastohenkilökunnalle ja kutsuvieraslippuja.
Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä tapahtuman projektipäällikkö Petri Kultarannalta petri.kultaranta@wakaru.fi.