-

Tervetuloa asiakaspalvelukonferenssiin Yhteys 2019!

Yli 20 kertaa järjestetty Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Yhteys järjestetään 26.-27.8.2019 Helsingin Messukeskuksen Siivessä. Tämän vuoden Yhteydessä keskitytään asiakaspalvelun nykytilaan ja digitalisaation tuomiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin.

Kaksi päivää, yli 20 puheenvuoroa Tänäkin vuonna ohjelmassa on luvassa monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat! 

Voittajajulkistus Yhteys-konferenssissa julkistetaan perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat. Osana konferenssiohjelmaa kuulemme voittajayksiköiden tarinat.

Liput ovat nyt myynnissä! Wave asiakaspalveluverkston jäsenenä saat liput vieläkin edullisemmin. Voit tarkistaa Waven sivuilta, onko yrityksesi jo jäsen.

Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi 

Osta liput tästä

Tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille!

  • Oli aivan mahtava avaus päivään. Mielenkiintoinen yritys, aihe ja esiintyjä. Tätä odotin enkä pettynyt, vaan sain enemmän kuin toivoin!
  • Oikein hyvä ja inspiroiva puhe! Sai miettimään, miten voisi vielä sparrata oman tiimin ryhmähenkeä entisestään.
  • Uskomattoman mielenkiintoinen puheenvuoro. Vastuullinen toimija ja monessa suhteessa edelläkävijä. Respect!

Ilmianna huippukollega!

Ilmoita hänet mukaan Yhteyden henkilökisaan ja perustele, miksi hänet tulisi valita Vuoden palveluesimieheksi tai Vuoden palveluasiantuntijaksi. Parhaat palkitaan Yhteydessä. Osallistuminen kisaan on maksutonta. Lähetä perustelusi 1.8.2019 mennessä: wave@wakaru.fi

KATSO henkilövoittajien 2018 videohaastattelut!

Puhujat

Pekka Mattila

valtiot Tri Professor of Practice

Pekka Mattila

Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulu

Mika Poutala

olympiapikaluistelija - yrittäjäsparraaja

Mika Poutala

-

Paula Kujansivu

dos Liiketoimintajohtaja verkkokauppa

Paula Kujansivu

Alko Oy

Antti Merilehto

Toimitusjohtaja

Antti Merilehto

AI Strategy Company

Peter Schneider

Chief Product Officer

Peter Schneider

Efecte Plc

Lari Peltoniemi

Senior Consultant

Lari Peltoniemi

Wakaru Oy

Mia Miettinen

Viestintä- ja markkinointipäällikkö

Mia Miettinen

Riihimäen kaupunki

Maaret Räikkönen

AI Supervisor

Maaret Räikkönen

Boost.ai

Heli Koivu

Partneri

Heli Koivu

Informatum Research Oy

Saara Kinnunen

Partneri

Saara Kinnunen

Informatum Research Oy

Jukka Rastas

KTM hallituksen puheenjohtaja

Jukka Rastas

Palvelu Plus Oy

Eeva Kosonen

Tiimiesimies

Eeva Kosonen

Yleinen työttömyyskassa YTK

Ari-Pekka Hietala

Head of Services

Ari-Pekka Hietala

iLOQ Oy

Jarno Pihlava

Business Designer

Jarno Pihlava

Advania Finland

Matti Toivonen

Customer Experience Officer

Matti Toivonen

Front.ai

Jenni Holmen

Kehittämispäällikkö

Jenni Holmen

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva

Anne Räsänen

Head of Customer Center

Anne Räsänen

Atea Finland Oy

Meri Vehkaperä

Lehtori

Meri Vehkaperä

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu oy

Arto Koponen

Asiakaspalveluarkkitehti

Arto Koponen

First Goal Oy

Markku Vihavainen

Improvement Manager Consumer Solutions

Markku Vihavainen

Fortum Oyj

Jaana Komscha-Härkönen

Toimitusjohtaja Startup-yrittäjä

Jaana Komscha-Härkönen

Breaks Finland Oy

Johannes Karjula

CEO

Johannes Karjula

Trustmary Group

Kaisa Salmitaival

Service Excellence Manager

Kaisa Salmitaival

Posti Customer Experience and Channels

Elina Soukola

valmentaja konsultti

Elina Soukola

Kehittämistoimisto Prakto Oy

Marko Rantanen

Konsultti

Marko Rantanen

Wakaru Oy

Max Rönnberg

Osastopäällikkö

Max Rönnberg

Eläketurvakeskus

Aarne Haaranen

Palvelutuotannon johtaja

Aarne Haaranen

Netox Oy

Ohjelma 26.8.2019

Track 1
Track 2
08:00 - 09:00

Rekisteröityminen ja aamukahvi

09:00 - 09:10

Tervetuloa!

09:10 - 09:55

Ihminen ja kone - työnjako asiakaskokemuksessa

Toimitusjohtaja
Antti Merilehto
AI Strategy Company
09:55 - 10:00

Kahvitauko

10:00 - 10:40

Vuoden Contact Center 2019 -voittajapuheenvuoro

Osastopäällikkö
Max Rönnberg
Eläketurvakeskus
valmentaja konsultti
Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
10:40 - 11:00

Kahvitauko

11:00 - 11:40

Asiakaspolkuja... pohdintoja laadun merkityksestä ja sen johtamisesta monimutkaistuvassa maailmassa

Business Designer
Jarno Pihlava
Advania Finland

Operational Excellence -johtamiskonseptit ja Lean Postin asiakaspalvelussa

Service Excellence Manager
Kaisa Salmitaival
Posti Customer Experience and Channels
11:40 - 12:30

Lounas

12:30 - 13:10

Parhaan parantaminen, digiä isolla lusikalla

Head of Services
Ari-Pekka Hietala
iLOQ Oy

Palveluprosessien automaation tulevaisuus - Tekoäly ratkaisee puolet asiakkaiden palvelupyynnöistä!

Customer Experience Officer
Matti Toivonen
Front.ai
13:10 - 13:30

Kahvitauko

13:30 - 14:10

Kunta-Kati – tekoäly tukena kaupungin asiakaspalvelussa

AI Supervisor
Maaret Räikkönen
Boost.ai
Viestintä- ja markkinointipäällikkö
Mia Miettinen
Riihimäen kaupunki

Voiko palvelukulttuuria johtaa?

Lehtori
Meri Vehkaperä
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu oy
14:10 - 14:30

Kahvitauko

14:30 - 15:10

Automaatiosta apua sähköisten asiakaskokemusten laadun hallinnassa?

KTM hallituksen puheenjohtaja
Jukka Rastas
Palvelu Plus Oy

The age of the high-velocity service desk is here! Agile customer service management in practice (EN)

Chief Product Officer
Peter Schneider
Efecte Plc
15:10 - 15:15

Kahvitauko

15:15 - 16:05

Asiakastyön digitaalinen tulevaisuus (FI)

valtiot Tri Professor of Practice
Pekka Mattila
Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulu
16:05 - 16:15

Päivän yhteenveto ja henkilökilpailujen palkintojen jako

16:15 - 18:30

Iltatilaisuus

Ohjelma 27.8.2019

Track 1
Track 2
08:00 - 09:00

Rekisteröityminen ja aamukahvi

09:00 - 09:05

Tervetuloa toiseen tapahtumapäivään!

09:05 - 09:50

Monikanavainen asiakaspalvelu Alkossa

dos Liiketoimintajohtaja verkkokauppa
Paula Kujansivu
Alko Oy
09:50 - 09:55

Tauko

09:55 - 10:35

Vuoden Service Desk 2019 -voittajapuheenvuoro

Konsultti
Marko Rantanen
Wakaru Oy
Palvelutuotannon johtaja
Aarne Haaranen
Netox Oy
10:35 - 10:55

Kahvitauko

10:55 - 11:35

Asiakaspalvelun digiloikka takahuonetoiminnosta kilpailueduksi

Head of Customer Center
Anne Räsänen
Atea Finland Oy

Asiakaspalvelun digitalisoiminen Yleinen työttömyyskassa YTK:ssa

Tiimiesimies
Eeva Kosonen
Yleinen työttömyyskassa YTK
11:35 - 12:25

Lounas

12:25 - 13:05

Asiakaspalvelun menestystekijänä luovuus

Toimitusjohtaja Startup-yrittäjä
Jaana Komscha-Härkönen
Breaks Finland Oy

Tavoitteena voittava asiakaskokemus - konkreettisia löytöjä eri toimialoilta

CEO
Johannes Karjula
Trustmary Group
13:05 - 13:25

Kahvitauko

13:25 - 14:05

Lampaita vai leijonia – tutkimus asiakaspalvelun johtamisen arjesta ja tulevaisuudesta

Partneri
Saara Kinnunen
Informatum Research Oy

Vähemmän on enemmän

Kehittämispäällikkö
Jenni Holmen
Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva

Lampaita vai leijonia – tutkimus asiakaspalvelun johtamisen arjesta ja tulevaisuudesta

Partneri
Heli Koivu
Informatum Research Oy
14:05 - 14:25

Kahvitauko

14:25 - 15:05

Eväitä digitaaliseen asiakaspalveluun

Improvement Manager Consumer Solutions
Markku Vihavainen
Fortum Oyj

Service desk modernien palvelunhallinnan viitekehyksien näkökulmasta

Senior Consultant
Lari Peltoniemi
Wakaru Oy

Eväitä digitaaliseen asiakaspalveluun

Asiakaspalveluarkkitehti
Arto Koponen
First Goal Oy
15:05 - 15:10

Kahvitauko

15:10 - 15:55

Mitä menestyminen vaatii?

olympiapikaluistelija - yrittäjäsparraaja
Mika Poutala
-
Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Kaikki myynnissä olevat lippumme ovat kahden päivän lippuja.
Jäsenhinta koskee Wave asiakaspalveluverkoston jäsenyrityksiä. Lue lisää jäsenyydestä ja tarkista yrityksesi jäsenyys täältä..

Yhteys 2019

1490.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019, jäsen

1390.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019 (3 osallistujaa)

3870.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019 (3 osallistujaa), jäsen

3570.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019 (5 osallistujaa)

5790.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2019 (5 osallistujaa), jäsen

5290.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä ja tämän jälkeen rekisteröityminen tapahtumaan on sitova, eikä sitä näin ollen voi peruuttaa. Peruutusehdot koskevat myös sairaustapauksia. Mikäli olet estynyt pääsemään paikalle, voit siirtää osallistumisen kuluitta toiselle henkilölle. Korvaava henkilö sitoutuu noudattamaan peruutus- ja muutosehtojamme. Tilaukseen liittyvissä muutoksissa tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Liisa Eerola +358503360761. Pidätämme oikeudet ohjelmamuutoksiin. Osallistuminen sisältää ohjelman lisäksi tapahtumamateriaalit, ohjelman mukaiset tarjoilut sekä ensimmäisen tapahtumapäivän iltatilaisuuden.

Kumppaniksi?

Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Konferenssin kumppaneille se tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia.

Kumppanuudet jakautuvat 3 kategoriaan: Kulta, Hopea ja Pronssi. Ne sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä, lippuja osastohenkilökunnalle ja kutsuvieraslippuja.

Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä tapahtuman projektipäällikkö Petri Kultarannalta petri.kultaranta@wakaru.fi.

Ota yhteyttä!

VIRHE: Kaikki kentät on täytettävä!

Kumppanit

Kulta

Hopea

Rainmaker Group
Arcturia Oy
Jabra
Teleopti
WheelQ Oy

Pronssi

QualityDesk Oy
Suomen Asiakaspalvelusertifiointi Oy
Advania Oy

Kurkkaa viime vuoden tunnelmiin!

Keynote 2018: Tommi Tervanen, toimitusjohtaja,
Kotipizza Group

Keynote 2018: Camilla Tuovinen, tunnekouluttaja,
Emotion Tracker

Keynote 2018: Jukka Jalonen, päävalmentaja,
Suomen jääkiekkoliitto

Messukeskus, Siipi

Rautatieläisenkatu 3
00520 Helsinki

Aloita navigointi

Lisätiedot tapahtumasta: info@oppia.fi