Yhteys 2018

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. 

Ohjelmassa mukana monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat. Luvassa myös uusi estradi - enemmän osallistujia, esityksiä ja yhteistyökumppaneita! Yhteys 2018 on suunnattu asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center - ja service desk -toimintojen kehittäjille. 

Tapahtumapaikkana 5.-6.9.2018 on Helsingin Messukeskus (Messukeskus Siipi). Tervetuloa ilmoittautumaan Yhteys 2018 -konferenssiin!

Osallistumishinnat, ryhmäpaketit ja ilmoittautuminen

Osallistumiskategoria Normaalihinta  Wave-jäsen    
Yksi henkilö, 2 päivää 1490 /hlö 1390 /hlö    
Yksi henkilö, 1 päivä 920 /hlö 890 /hlö    
Kolmen (3) hengen ryhmä 1190 /hlö 990 /hlö    
Neljän (4) hengen ryhmä 1110 /hlö 950 /hlö    
Viiden (5) hengen ryhmä 1020 /hlö 910 /hlö    

Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%

Ryhmäilmoittautuminen: Mikäli organisaatiostasi on tulossa tapahtumaan vähintään 3 henkilöä, kannattaa ehdottomasti ilmoittaa osallistujat ryhmänä, koska silloin osallistuminen on edullisempaa. Katso ryhmähinnat ja ilmoittaudu mukaan. Wave-jäsenhinnat päivittyvät ostoskorissa. Lisätiedot ryhmäpaketeista: katri@wakaru.fi. Ryhmäosallistuminen oikeuttaa kahden (2) päivän osallistumiseen Yhteys 2018 -konferenssiin. 

Wave-verkoston jäsenyritykset (Wakaru asiakaspalveluverkosto) pääsevät mukaan alennettuun jäsenhintaan. HUOM! Jäsenhinnat päivittyvät ryhmäpäkettien osalta ostoskorissa, kun olet kirjautuneena organisaatiosi sähköpostilla. Lue lisää ja tarkista jäsenyytesi TÄÄLTÄ. Wave-asiakaspalveluverkostoon liittyvät tiedustelut: wave@wakaru.fi

Osallistuminen sisältää ohjelman lisäksi tapahtumamateriaalit ja ohjelman mukaiset tarjoilut sekä ensimmäisenä tapahtumapäivänä myös iltatilaisuuden. 

Ohjelma 5.-6.9.2018

Yhteys-konferenssin ohjelma sisältää mm. 5 keynote-puheenvuoroa, 17 puhujaa ja verkostoitumista. Kokonaisuudessaan tapahtuman ohjelma on nähtävissä noin kuukautta ennen tapahtumaa. Katso tarkemmat kuvaukset puheenvuoroista ja puhujista tästä

 

Katso videolta viime vuoden tunnelmia!


Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeudet ohjelmamuutoksiin. 

Kumppaniksi Yhteys-konferenssiin? 

Kumppaneille tapahtuma tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia ja vahvistaa yrityskuvaansa. Kysy lisää kumppanuuksista: petri.kultaranta@wakaru.fi

Vuoden palveluesimies ja Vuoden palveluasiantuntija -kisat ovat käynnissä!

Ilmianna huippukollega! Ilmoita hänet mukaan Yhteyden henkilökisaan ja perustele, miksi hänet tulisi valita Vuoden palveluesimieheksi tai Vuoden palveluasiantuntijaksi. Parhaat palkitaan Yhteydessä. Osallistuminen kisaan on maksutonta. Lähetä perustelusi 24.8.2018 mennessä: wave@wakaru.fi

Yhteys 2018
5.9.2018


Lisätietoja
katri.heikkinen@wakaru.fi
0447066667

Järjestäjät


KUMPPANIT

Ohjelma 5.9.2018

Contact Center
Service Desk
08:00 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:10
Tapahtuman avaus
(Sali 1)
09:10 - 09:55
Keynote 1: Matkalla mestariksi – ryhmähenki, tavoitteet ja huipputiimi!
Valmentaja Jukka Jalonen
-
(Sali 1)
09:55 - 10:00
Tauko
10:00 - 10:40
Vuoden Contact Center 2018 - voittajapuheenvuoro
CCA Lead Auditor Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
(Sali 1)
Häiriön- ja ongelmanhallinnan simulaatiokoulutus – Tilanteiden hallinnasta ratkaisuihin
Senior Consultant Jani Iivonen
Wakaru
(Sali 2)
10:40 - 10:55
Tauko
10:55 - 11:35
Mikä auttaa, kun asiakasmäärä kasvaa hetkessä satoja prosentteja?
Asiakkuusjohtaja Harriet Mallenius
Maahanmuuttovirasto
(Sali 1)
Case 3
(Sali 2)
11:35 - 12:35
Lounas
12:35 - 13:15
Contact Centerin johtaminen ilman esimiehiä
Muutosvalmentaja Nina Stellberg
Telia Finland Oyj
Muutosvalmentaja Sampsa Korkiakoski
Telia Finland Oyj
(Sali 1)
Onko asiakaskokemuksesi rakennettu kestävälle pohjalle, vai puhkuuko iso paha asiakas sen nurin?
Vice President, Sales & Marketing Minna Ruusuvuori
Attido Oy
(Sali 2)
13:15 - 13:30
Tauko
13:30 - 14:10
Digitalisaatio saapui, pysyitkö kelkassa?
Co founder & Partner Laura Paloposki
White Hat
(Sali 1)
Case 7
(Sali 2)
14:10 - 14:30
Tauko
14:30 - 15:10
Kuinka viedään kotimainen, laadukas brändi verkkoon onnistuneesti?
(Sali 1)
Case 9
(Sali 2)
15:10 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Keynote 2: Johda tunteita - menesty työelämässä
Tunnekouluttaja & kirjailija Camilla Tuominen
Emotion Tracker
(Sali 1)
16:15 - 18:45
Iltaohjelma

Ohjelma 6.9.2018

Contact Center
Service Desk
09:00 - 09:05
Päivän aloitus
(Sali 1)
09:05 - 09:50
Keynote 3: Kolmannen asteen asiakasyhteys
Toimitusjohtaja Tommi Tervanen
Kotipizza Group
(Sali 1)
09:50 - 10:05
Kahvitauko
10:05 - 10:50
Vuoden Service Desk 2018 - voittajapuheenvuoro
Konsultti Liisa Torkkeli
Toiminimi Liisa Torkkeli
Senior Consultant Jani Iivonen
Wakaru
(Sali 1)
Contact Center -workshop
(Sali 2)
10:50 - 11:10
Kahvitauko
11:10 - 11:55
SD for SD eli palvelumuotoilu Service Deskin menestyksen kirittäjänä
Palvelumuotoilukonsultti Maria Wan
Contribyte
(Sali 1)
Verkkopalveluiden asiakastuki – monikanavaista tukea vai hyvin toimiva kanava käyttäjille?
Head of Customer Service Kirsi Eklund
Sanoma Media Finland
(Sali 2)
11:55 - 12:55
Lounas
12:55 - 13:40
Keynote 4: The 9 best practices of a high performing service desk
Chief Value & Innovation Officer (CVIO) David Wright
SDI
(Sali 1)
13:40 - 14:00
Kahvitauko
14:00 - 14:45
Koneoppimisen hyödyntäminen palvelukeskuksen palveluprosessissa – case asiakaspalvelu
Kehitysjohtaja Esa Sairanen
KuntaPro Oy
(Sali 1)
Case 15
(Sali 2)
14:45 - 15:00
Kahvitauko
15:00 - 15:50
Keynote 5: Onnistumisen muskelin kasvattaminen - parasta peliin puristamatta
Onnistumisten asiantuntija Aleksi Litovaara
TaitoBa House
(Sali 1)
15:50 - 16:00
Konferenssin päätös
(Sali 1)

Keynote puhujat

Jukka Jalonen
-
Aleksi Litovaara
TaitoBa House
Tommi Tervanen
Kotipizza Group
David Wright
SDI

Puhujat

Kirsi Eklund
Sanoma Media Finland
Jani Iivonen
Wakaru
Sampsa Korkiakoski
Telia Finland Oyj
Harriet Mallenius
Maahanmuuttovirasto
Laura Paloposki
White Hat
Minna Ruusuvuori
Attido Oy
Esa Sairanen
KuntaPro Oy
Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
Nina Stellberg
Telia Finland Oyj
Liisa Torkkeli
Camilla Tuominen
Emotion Tracker
Maria Wan
Contribyte

Hinnat

Yhteys 2018
Yhteys 2018 (2 pv)
1 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
1490 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - WAVE-jäsen (2pv)
1 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
1390 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 (1pv)
1 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
920 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - WAVE-jäsen (1pv)
1 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
890 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - RYHMÄ (3 henkilöä) (2pv)
3 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
3570 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - RYHMÄ (4 henkilöä) (2pv)
4 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
4440 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - RYHMÄ, (5 henkilöä) (2pv)
5 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
5100 €
+ alv. 24%.
Peruutusehdot:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä katri@wakaru.fi tai Katri Heikkinen p. +358 44 706 66 67. 

Tapahtumapaikka

Messukeskus, Siipi, Helsinki

Messuaukio 1
00520 Helsinki