Yhteys 2018

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. 

Ohjelmassa mukana monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat. Luvassa myös uusi estradi - enemmän osallistujia, esityksiä ja yhteistyökumppaneita! Yhteys 2018 on suunnattu asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center - ja service desk -toimintojen kehittäjille. 

Tapahtumapaikkana 5.-6.9.2018 on Helsingin Messukeskus (Messukeskus Siipi). Tervetuloa ilmoittautumaan Yhteys 2018 -konferenssiin!

Osallistumishinnat, ryhmäpaketit ja ilmoittautuminen

Osallistumiskategoria Normaalihinta  Wave-jäsen Early Bird (10.6.2018 asti) Wave Early Bird (10.6.2018 asti)
Yksi henkilö, 2 päivää 1490 /hlö 1390 /hlö 1290 /hlö 1190 /hlö
Yksi henkilö, 1 päivä 920 /hlö 890 /hlö 820 /hlö 790 /hlö
Kolmen (3) hengen ryhmä 1190 /hlö 990 /hlö - -
Neljän (4) hengen ryhmä 1110 /hlö 950 /hlö - -
Viiden (5) hengen ryhmä 1020 /hlö 910 /hlö - -

Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%

Ryhmäilmoittautuminen: Mikäli organisaatiostasi on tulossa tapahtumaan vähintään 3 henkilöä, kannattaa ehdottomasti ilmoittaa osallistujat ryhmänä, koska silloin osallistuminen on edullisempaa. Katso ryhmähinnat ja ilmoittaudu mukaan. Wave-jäsenhinnat päivittyvät ostoskorissa. Lisätiedot ryhmäpaketeista: katri@wakaru.fi. Ryhmäosallistuminen oikeuttaa kahden (2) päivän osallistumiseen Yhteys 2018 -konferenssiin. 

Wave-verkoston jäsenyritykset (Wakaru asiakaspalveluverkosto) pääsevät mukaan alennettuun jäsenhintaan. HUOM! Jäsenhinnat päivittyvät ryhmäpäkettien osalta ostoskorissa, kun olet kirjautuneena organisaatiosi sähköpostilla. Lue lisää ja tarkista jäsenyytesi TÄÄLTÄ. Wave-asiakaspalveluverkostoon liittyvät tiedustelut: wave@wakaru.fi

Osallistuminen sisältää ohjelman lisäksi tapahtumamateriaalit ja ohjelman mukaiset tarjoilut sekä ensimmäisenä tapahtumapäivänä myös iltatilaisuuden. 

Ohjelma 5.-6.9.2018

Yhteys-konferenssin ohjelma sisältää mm. 4 keynote-puheenvuoroa, 18 puhujaa ja verkostoitumista. Kokonaisuudessaan tapahtuman ohjelma on nähtävissä noin kuukautta ennen tapahtumaa. Katso tarkemmat kuvaukset puheenvuoroista ja puhujista tästä

Keskiviikko 5.9.2018:

  • Keynote 1: Matkalla mestariksi – ryhmähenki, tavoitteet ja huipputiimi!
    Jukka Jalonen, huippuvalmentaja
  • Voittajajulkistus: Vuoden Contact Center 2018
    Elina Soukola, CCA Lead Auditor, Kehittämistoimisto Prakto Oy
  • Onko asiakaskokemuksesi rakennettu kestävälle pohjalle, vai puhkuuko iso paha asiakas sen nurin?
    Minna Ruusuvuori, Vice President, Sales & Marketing, Attido 
  • Contact Centerin johtaminen ilman esimiehiä
    Nina Stellberg, muutosvalmentaja, Telia Finland Oyj ja Sampsa Korkiakoski, muutosvalmentaja, Telia Finland Oyj
  • Case 6
    Laura Paloposki, Partner, Co Founder, White Hat Oy

Torstai 6.9.2018

  • Keynote 3: Kolmannen asteen asiakasyhteys
    Tommi Tervanen, toimitusjohtaja, Kotipizza Group
  • Voittajajulkistus: Vuoden Service Desk 2018
    Liisa Torkkeli, konsultti
    Jani Iivonen, Senior Consultant, Wakaru Oy
  • SD for SD eli palvelumuotoilu Service Deskin menestyksen kirittäjänä
    Maria Wan, palvelumuotoilukonsultti, Contribyte
  • Verkkopalveluiden asiakastuki – monikanavaista tukea vai hyvin toimiva kanava käyttäjille?
    Kirsi Eklund, Head of Customer Service, Sanoma Media Finland
  • Keynote 4: Onnistumisen muskelin kasvattaminen - parasta peliin puristamatta
    Aleksi Litovaara, onnistumisten asiantuntija, TaitoBa House

 

Katso videolta viime vuoden tunnelmia!


Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeudet ohjelmamuutoksiin. 

Kumppaniksi Yhteys 2018 -tapahtumaan? 

Kumppaneille tapahtuma tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia ja vahvistaa yrityskuvaansa. Kysy lisää kumppanuuksista: petri.kultaranta@wakaru.fi

Yhteys 2018
5.9.2018


More information
katri.heikkinen@wakaru.fi
0447066667

Providers


SPONSORS

Program 5.9.2018

Kommunikaatio
Kehittäminen
08:00 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:10
Tapahtuman avaus
(Sali 1)
09:10 - 09:55
Keynote 1: Matkalla mestariksi – ryhmähenki, tavoitteet ja huipputiimi!
Valmentaja Jukka Jalonen
-
(Sali 1)
09:55 - 10:00
Tauko
10:00 - 10:40
Vuoden Contact Center 2018 - voittajapuheenvuoro
CCA Lead Auditor Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
(Sali 1)
Case 1
(Sali 2)
10:40 - 10:55
Tauko
10:55 - 11:35
Case 2
(Sali 1)
Case 3
(Sali 2)
11:35 - 12:35
Lounas
12:35 - 13:15
Onko asiakaskokemuksesi rakennettu kestävälle pohjalle, vai puhkuuko iso paha asiakas sen nurin?
Vice President, Sales & Marketing Minna Ruusuvuori
Attido Oy
(Sali 1)
Contact Centerin johtaminen ilman esimiehiä
Muutosvalmentaja Nina Stellberg
Telia Finland Oyj
Muutosvalmentaja Sampsa Korkiakoski
Telia Finland Oyj
(Sali 2)
13:15 - 13:30
Tauko
13:30 - 14:10
Case 6
Partner, Co Founder Laura Paloposki
White Hat Oy
(Sali 1)
Case 7
(Sali 2)
14:10 - 14:30
Tauko
14:30 - 15:10
Case 8
(Sali 1)
Case 9
(Sali 2)
15:10 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Keynote 2
(Sali 1)
16:15 - 18:45
Iltaohjelma

Program 6.9.2018

Kommunikaatio
Kehittäminen
09:00 - 09:05
Päivän startti
(Sali 1)
09:05 - 09:50
Keynote 3: Kolmannen asteen asiakasyhteys
Toimitusjohtaja Tommi Tervanen
Kotipizza Group
(Sali 1)
09:50 - 10:05
Kahvitauko
10:05 - 10:50
Vuoden Service Desk 2018 - voittajapuheenvuoro
Konsultti Liisa Torkkeli

Senior Consultant Jani Iivonen
Wakaru
(Sali 1)
Case 10
(Sali 2)
10:50 - 11:10
Kahvitauko
11:10 - 11:55
SD for SD eli palvelumuotoilu Service Deskin menestyksen kirittäjänä
Palvelumuotoilukonsultti Maria Wan
Contribyte
(Sali 1)
Case 12
(Sali 2)
11:55 - 12:55
Lounas
12:55 - 13:40
Case 13
(Sali 1)
Verkkopalveluiden asiakastuki – monikanavaista tukea vai hyvin toimiva kanava käyttäjille?
Head of Customer Service Kirsi Eklund
Sanoma Media Finland
(Sali 2)
13:40 - 14:00
Kahvitauko
14:00 - 14:45
Case 15
(Sali 1)
Case 16
(Sali 2)
14:45 - 15:00
Kahvitauko
15:00 - 15:50
Keynote 4: Onnistumisen muskelin kasvattaminen - parasta peliin puristamatta
Onnistumisten asiantuntija Aleksi Litovaara
TaitoBa House
(Sali 1)
15:50 - 16:00
Konferenssin päätös
(Sali 1)

Speakers

Kirsi Eklund
Sanoma Media Finland
Jani Iivonen
Wakaru
Jukka Jalonen
-
Sampsa Korkiakoski
Telia Finland Oyj
Aleksi Litovaara
TaitoBa House
Laura Paloposki
White Hat Oy
Minna Ruusuvuori
Attido Oy
Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
Nina Stellberg
Telia Finland Oyj
Tommi Tervanen
Kotipizza Group
Liisa Torkkeli
Maria Wan
Contribyte

Prices

Yhteys 2018
Yhteys 2018 (2 pv)
1 Pcs
Yhteys 2018 (2days), 5.9.2018
1490 €
+ vat. 24%.
Yhteys 2018 - WAVE-jäsen (2pv)
1 Pcs
Yhteys 2018 (2days), 5.9.2018
1390 €
+ vat. 24%.
Yhteys 2018 (1pv)
1 Pcs
Yhteys 2018 (2days), 5.9.2018
920 €
+ vat. 24%.
Yhteys 2018 - WAVE-jäsen (1pv)
1 Pcs
Yhteys 2018 (2days), 5.9.2018
890 €
+ vat. 24%.
Yhteys 2018 - RYHMÄ (3 henkilöä) (2pv)
3 Pcs
Yhteys 2018 (2days), 5.9.2018
3570 €
+ vat. 24%.
Yhteys 2018 - RYHMÄ (4 henkilöä) (2pv)
4 Pcs
Yhteys 2018 (2days), 5.9.2018
4440 €
+ vat. 24%.
Yhteys 2018 - RYHMÄ, (5 henkilöä) (2pv)
5 Pcs
Yhteys 2018 (2days), 5.9.2018
5100 €
+ vat. 24%.
Cancellation terms:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä katri@wakaru.fi tai Katri Heikkinen p. +358 44 706 66 67. 

Venue

Messukeskus, Siipi, Helsinki

Messuaukio 1
00520 Helsinki