Yhteys 2018

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. 

Ohjelmassa mukana monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat. Luvassa myös uusi estradi - enemmän osallistujia, esityksiä ja yhteistyökumppaneita! Yhteys 2018 on suunnattu asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center - ja service desk -toimintojen kehittäjille. 

Tapahtumapaikkana 5.-6.9.2018 on Helsingin Messukeskus (Messukeskus Siipi). Tervetuloa ilmoittautumaan Yhteys 2018 -tapahtumaan!

Superlahjakortti ennakkotilaajan etuna!

Lunasta Yhteys 2018 -konferenssilippusi Early Bird -hinnalla 10.6.2018 mennessä ja saat edullisen lippuhinnan lisäksi 50 euron arvoisen SUPERlahjakortin! Lahjakortin voit käyttää haluamaasi GoGift.fi:n tarjoamaan palveluun ja valita itse käyttökohteen. Lue lisää SUPERlahjakortista TÄSTÄ! Lahjakorttiin oikeuttava koodi lähetetään sinulle sähköpostiisi kampanjan päättymisen jälkeen. Ryhmäilmoittautumisessa koodit toimitetaan ryhmäyhteyshenkilölle/tilaajalle. 

Osallistumishinnat, ryhmäpaketit ja ilmoittautuminen

Osallistumiskategoria Normaalihinta  Wave-jäsen Early Bird Wave Early Bird
Yksi henkilö, 2 päivää 1490 /hlö 1390 /hlö 1290 /hlö 1190 /hlö
Yksi henkilö, 1 päivä 920 /hlö 890 /hlö 820 /hlö 790 /hlö
Kolmen (3) hengen ryhmä 1190 /hlö 990 /hlö - -
Neljän (4) hengen ryhmä 1110 /hlö 950 /hlö - -
Viiden (5) hengen ryhmä 1020 /hlö 910 /hlö - -

Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%

Ennakkoilmoittautujan Early Bird -etu: Early Bird -etu on voimassa 10.6.2018 saakka, jonka jälkeen ilmoittautumiset normaalihinnoin. Early Bird -etuna kahden päivän osallistuminen Wave-jäsenille 1190e + alv/henkilö, ei-jäsenet 1290e + alv/henkilö (norm. 1390e/1490e + alv). Saatavilla myös yhden päivän osallistumispaketti - katso hinnasto! 

Ryhmäilmoittautuminen: Mikäli organisaatiostasi on tulossa tapahtumaan vähintään 3 henkilöä, kannattaa ehdottomasti ilmoittaa osallistujat ryhmänä, koska silloin osallistuminen on edullisempaa. Katso ryhmähinnat ja ilmoittaudu mukaan. Wave-jäsenhinnat päivittyvät ostoskorissa. Lisätiedot ryhmäpaketeista: katri@wakaru.fi. Ryhmäosallistuminen oikeuttaa kahden (2) päivän osallistumiseen Yhteys 2018 -konferenssiin. 

Wave-verkoston jäsenyritykset (Wakaru asiakaspalveluverkosto) pääsevät mukaan alennettuun jäsenhintaan. HUOM! Jäsenhinnat päivittyvät ostoskorissa, kun olet kirjautuneena organisaatiosi sähköpostilla. Lue lisää ja tarkista jäsenyytesi TÄÄLTÄ. Wave-asiakaspalveluverkostoon liittyvät tiedustelut: wave@wakaru.fi

Osallistuminen sisältää ohjelman lisäksi tapahtumamateriaalit ja ohjelman mukaiset tarjoilut sekä ensimmäisenä tapahtumapäivänä myös iltatilaisuuden. 

Ohjelma 5.-6.9.2018

Yhteys-konferenssin ohjelma sisältää mm. 4 keynote-puheenvuoroa, 18 puhujaa ja verkostoitumista. Kokonaisuudessaan tapahtuman ohjelma on nähtävissä noin kuukautta ennen tapahtumaa.

Keskiviikko 5.9.2018:

  • Keynote 1: Matkalla mestariksi – ryhmähenki, tavoitteet ja huipputiimi!
    Jukka Jalonen, huippuvalmentaja
  • Onko asiakaskokemuksesi rakennettu kestävälle pohjalle, vai puhkuuko iso paha asiakas sen nurin?
    Minna Ruusuvuori, Vice President, Sales & Marketing, Attido 

Torstai 6.9.2018

  • Keynote 3: Kolmannen asteen asiakasyhteys
    Tommi Tervanen, toimitusjohtaja, Kotipizza Group
  • Verkkopalveluiden asiakastuki – monikanavaista tukea vai hyvin toimiva kanava käyttäjille?
    Kirsi Eklund, Head of Customer Service, Sanoma Media Finland

Voittajajulkistus: Vuoden Contact Center 2018

Vuoden Contact Center- kilpailun voittaja julkistetaan vuosittain syyskuussa Yhteys-konferenssissa. Lue lisää kilpailusta tästä.

Voittajajulkistus: Vuoden Service Desk 2018

Vuoden Service Desk -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1996 lähtien. Tittelistä kisaavat Suomen parhaat Service Desk -tiimit. Voittaja julkistetaan Yhteys-tapahtumassa. Lue lisää kilpailusta tästä.

 

 

Katso videolta viime vuoden tunnelmia!


Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeudet ohjelmamuutoksiin. 

Kumppaniksi Yhteys 2018 -tapahtumaan? 

Kumppaneille tapahtuma tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia. Aitojen asiakascasejen kautta kumppanit voivat esitellä yritystään ja ratkaisujaan vaikuttavasti ja vahvistaa yrityskuvaansa. Kysy lisää kumppanuuksista: petri.kultaranta@wakaru.fi

Yhteys 2018
5.9.2018


Lisätietoja
katri.heikkinen@wakaru.fi
0447066667

Järjestäjät

Ohjelma 5.9.2018

Kommunikaatio
Kehittäminen
08:00 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:10
Tapahtuman avaus
(Sali 1)
09:10 - 09:55
Keynote 1: Matkalla mestariksi – ryhmähenki, tavoitteet ja huipputiimi!
Valmentaja Jukka Jalonen
-
(Sali 1)
09:55 - 10:00
Tauko
10:00 - 10:40
Vuoden Contact Center 2018 - voittajapuheenvuoro
(Sali 1)
Case 1
(Sali 2)
10:40 - 10:55
Tauko
10:55 - 11:35
Case 2
(Sali 1)
Case 3
(Sali 2)
11:35 - 12:35
Lounas
12:35 - 13:15
Onko asiakaskokemuksesi rakennettu kestävälle pohjalle, vai puhkuuko iso paha asiakas sen nurin?
Vice President, Sales & Marketing Minna Ruusuvuori
Attido Oy
(Sali 1)
Contact Centerin johtaminen ilman esimiehiä
Muutosvalmentaja Nina Stellberg
Telia Finland Oyj
Muutosvalmentaja Sampsa Korkiakoski
Telia Finland Oyj
(Sali 2)
13:15 - 13:30
Tauko
13:30 - 14:10
Case 6
(Sali 1)
Case 7
(Sali 2)
14:10 - 14:30
Tauko
14:30 - 15:10
Case 8
(Sali 1)
Case 9
(Sali 2)
15:10 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Keynote 2
(Sali 1)
16:15 - 18:45
Iltaohjelma

Ohjelma 6.9.2018

Kommunikaatio
Kehittäminen
09:00 - 09:05
Päivän startti
(Sali 1)
09:05 - 09:50
Keynote 3: Kolmannen asteen asiakasyhteys
Toimitusjohtaja Tommi Tervanen
Kotipizza Group
(Sali 1)
09:50 - 10:05
Kahvitauko
10:05 - 10:50
Vuoden Service Desk 2018 - voittajapuheenvuoro
(Sali 1)
Case 10
(Sali 2)
10:50 - 11:10
Kahvitauko
11:10 - 11:55
Case 11
(Sali 1)
Case 12
(Sali 2)
11:55 - 12:55
Lounas
12:55 - 13:40
Case 13
(Sali 1)
Verkkopalveluiden asiakastuki – monikanavaista tukea vai hyvin toimiva kanava käyttäjille?
Head of Customer Service Kirsi Eklund
Sanoma Media Finland
(Sali 2)
13:40 - 14:00
Kahvitauko
14:00 - 14:45
Case 15
(Sali 1)
Case 16
(Sali 2)
14:45 - 15:00
Kahvitauko
15:00 - 15:50
Keynote 4
(Sali 1)
15:50 - 16:00
Konferenssin päätös
(Sali 1)

Puhujat

Kirsi Eklund
Sanoma Media Finland
Jukka Jalonen
-
Sampsa Korkiakoski
Telia Finland Oyj
Minna Ruusuvuori
Attido Oy
Nina Stellberg
Telia Finland Oyj
Tommi Tervanen
Kotipizza Group

Hinnat

Yhteys 2018
Yhteys 2018 - EARLY BIRD (2pv)
1 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
1290 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - WAVE-jäsen , EARLY BIRD (2pv)
1 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
1190 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - EARLY BIRD (1pv)
1 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
820 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - WAVE-jäsen, EARLY BIRD (1pv)
1 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
790 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - RYHMÄ (3 henkilöä) (2pv)
3 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
3570 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - RYHMÄ (4 henkilöä) (2pv)
4 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
4440 €
+ alv. 24%.
Yhteys 2018 - RYHMÄ, (5 henkilöä) (2pv)
5 Kpl
Yhteys 2018 (2pv), 5.9.2018
5100 €
+ alv. 24%.
Peruutusehdot:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä katri@wakaru.fi tai Katri Heikkinen p. +358 44 706 66 67. 

Tapahtumapaikka

Messukeskus, Siipi, Helsinki

Messuaukio 1
00520 Helsinki