Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailu

Cinian Service Desk sai Vuoden Service Desk 2017 -tunnustuksen Yhteys-konferenssissa syyskuussa 2017. Järjestämme odotetun voittajavierailun 3.5. aamupäivällä Cinialle. Voittajavierailulla pääset tutustumaan Cinian Service Deskin toimintaan. Samalla verkostoidut muiden alan toimijoiden kanssa!

Tule kuuntelemaan yksin tai yhdessä kollegan kanssa kuuntelemaan, millainen  yksikkö kilpailussa voittanut service desk on. Aamupäivän aikana kuulet, minkälaisia kehitysaskeleita voittajayksikkö on ottanut ja minkälaiset haasteet ovat olleet matkan varrella sekä millaiset tulevaisuuden tuulet puhaltavat. Kannattaa siis ilmoittautua mukaan!

Lisätiedot Vuoden Service Desk -kilpailusta
Lue Cinian tiedote voitosta.

Voittajavierailun ohjelma

9.00 Saapuminen ja aamukahvit
9.30 Cinia digitaalisten menestystarinoiden mahdollistajana
Taneli Vuorinen, Johtaja, Verkkopalvelut-liiketoiminta
10.00 Vuoden Service Desk 2017 -esittely
Teri Nikkanen, Service Desk Manager
10.30 Service Desk - Kyberturvallisuuden avainpelaaja
Anssi Kärkkäinen, Johtaja, Service and Cyber Security Operations Center (CSOC)
11.00 Kysymyksiä ja keskustelua
11.30 Tilaisuus päättyy
 

Voittajavierailun puhujat 


Taneli Vuorinen, Johtaja, Verkkopalvelut-liiketoiminta
Taneli Vuorinen toimii Cinian Verkkopalvelut-liiketoiminnan johtajana vastaten Cinian kotimaisesta ja kansainvälisestä verkkotoiminnasta sekä asiakkaista. Tanelilla on yli 20 vuoden kokemus ICT-toimialalta Suomessa ja kansainvälisesti. Hän on työskennellyt sekä palvelutarjoajien, palvelu-urakoitsijoiden että laite- ja järjestelmätoimittajien palveluksessa. ICT-toimialan muutos palvelukeskeisemmäksi sekä asiakaskokemuksen merkityksen kasvu ovat vaikuttaneet vahvasti Tanelin toimintaan eri tehtävissä. Keskeisenä tekijänä asiakkaan palvelukokemuksen varmistamisessa hän näkee henkilöstön merkityksen.
 


Teri Nikkanen, Service Desk Manager 
Teri Nikkanen vastaa Cinian Service Deskistä joka palvelee asiakkaita 24/7/365-periaatteen mukaisesti. Hän oli voittamassa Wakarun myöntämää vuoden Service Desk -kilpailua vuonna 2017. Teri toimii päivittäin myös Change Manager, Incident Manager sekä Problem Managerin tehtävissä. Terillä on kertynyt yhteensä 10 vuotta kokemusta ICT-alalla niin ryhmävastaavan kuin tietoliikenneasiantuntijan tehtävissä. Asiakaspalvelu, ihmisten auttaminen sekä päivittäisien haasteiden ratkaiseminen sidosryhmien kanssa on hänen intohimonsa.

 

Anssi Kärkkäinen, Johtaja, Service and Cyber Security Operations Center (CSOC)
Anssi Kärkkäisellä on pitkä kokemus tietoliikenne- ja kyberturvallisuusalan kehitys- ja johtamistehtävistä. Hän on työskennellyt puolustusvoimissa muun muassa hallinnon turvallisuusverkkohankkeessa (TUVE) projektipäällikkönä, hankepäällikkönä, kyberpuolustuksen asiantuntijana sekä kyberosaston osastopäällikkönä. Hänellä on vahva osaaminen kyberturvallisuuden teknisestä kehittämisestä ja operatiivisesta johtamisesta. Koulutukseltaan hän on tekniikan tohtori, diplomi-insinööri ja yleisesikuntaupseeri.
 
 

Ilmoittautuminen


Tilaisuuteen on rajoitetusti paikkoja, rajoitus 3 osallistujaa/organisaatio. Mahdolliset lisäosallistujat voivat ilmoittautua jonoon. Vierailu on Wave-jäsenille (ent. HDI-jäsenille) maksuton - huom. hinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut sisälle. Yrityskohtaiset Wave-jäsenyydet voit tarkistaa Waven sivuilta ja jäseneksi voi liittyä täältä. Muille hinta 70 euroa + alv. Osallistujavahvistukset lähetetään viikkoa ennen tilaisuutta.
 

Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailu
3.5.2018


Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
358505339982

Järjestäjät

Hinnat

Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailu
Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailu
1 Kpl
Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailu (1pv), 3.5.2018
70 €
+ alv. 24%.
Peruutusehdot:

Osallistujavaihdokset ja peruutusehdot
Tarvittaessa tilalleen voi ilmoittaa toisen henkilön. Mahdolliset peruutukset viimeistään 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen veloitamme järjestelykuluina 35 € + alv/osallistuja. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Tapahtumapaikka

Cinia, Ilmala, Helsinki


Ilmala, Helsinki