SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat -seminaari on Suomen laajin SharePoint- ja Office 365 -toteutuksista kertova case-pohjainen tapahtuma. Aiempiin SharePoint HPR -seminaareihin on osallistunut jo lähes 2000 SharePointista ja Office 365:stä kiinnostunutta henkilöä ja monelle osallistumisesta on tullut jokavuotinen perinne.
Mietitpä sitten SharePointiin tai pilvipalveluun siirtymistä, palveluiden toteuttamista tai käyttöä työssäsi, tarjoaa SharePoint ja Office 365 HPR-seminaari takuuvarmasti arvokasta ja hyödyllistä tietoa!
Perinteisen SharePoint ja Office 365 HPR -seminaarin rinnalle olemme tuoneet Azure HPR -tapahtuman, joka kestää ensimmäisen päivän eli 23.5.2018. Voit lisätä Azure HPR:n perinteiseen HPR-lippuusi 100 eur + alv hinnalla.
Osallistumismaksuun sisältyy seminaarin ohjelman lisäksi aamukahvi, lounas, iltapäiväkahvi, iltatilaisuuden tarjoilut sekä esitysmateriaalit.
Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen info@sharepoint-hpr.fi . Ryhmävaraukset ja muut lisätiedustelut onnistuvat myös puhelimitse (+358 40 755 1199).
Laskutamme osallistumismaksun ilmoittautumisen jälkeen. Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta vielä 30 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen emme palauta osallistumismaksua, mutta voit vaihtaa tilaisuuden osallistujan tai siirtää osallistumisen seuraavaan tapahtumaan. Ryhmäalennukset: 3 hlö → 10 %, 4 hlö → 15 % ja 5 hlö → 20 %. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.