Omnikanavaisuus - Asiakaskokemuksen uusi standardi

Wave järjestää webinaarin lokakuun alussa: Omnikanavaisuus - asiakaskokemuksen uusi standardi.

Webinaarissa puhujina ovat Customer Sucess Director Kim Hiekkanen, Novellus sekä Vice President Esa-Matti Karine, Surveypal

Webinaari on osa Wave-jäsentoimintaa. 

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen
Tilaisuus on maksuton. 

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

 

Ohjelma

31.3.2020

08:00
09:00
10:00
Tapahtuman ohjelma
08:55 - 09:00
Liittyminen etätapahtumaan
09:00 - 09:10
Tapahtuman avaus
09:10 - 09:40
Omnikanavainen asiakaskokemusalusta - Taklaa monikanavaisuuden haasteet
Jokapaikanhöylä
Kim Hiekkanen
Novellus Palvelut Oy
09:40 - 10:10
Erinomaisten palautemallien tunnuspiirteet – yksittäisistä kyselyistä monikanavaiseen kokemuksen hallintaan
Vice President
Esa-Matti Karine
Surveypal
10:10 - 10:15
Tauko
10:15 - 10:45
Workshop
10:45 - 11:00
Tilaisuus päättyy

Puhujat

Timo Keinänen

Wakaru Oy

Kim Hiekkanen

Jokapaikanhöylä

Novellus Palvelut Oy

Esa-Matti Karine

Vice President

Surveypal

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.

Kumppanit

Yhteistyössä

Omnikanavaisuus - Asiakaskokemuksen uusi standardi

Wave järjestää webinaarin lokakuun alussa: Omnikanavaisuus - asiakaskokemuksen uusi standardi.

Webinaarissa puhujina ovat Customer Sucess Director Kim Hiekkanen, Novellus sekä Vice President Esa-Matti Karine, Surveypal

Webinaari on osa Wave-jäsentoimintaa. 

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen
Tilaisuus on maksuton. 

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!