Menestys syntyy asiakaskokemuksesta 19.5.2022

Hyvä asiakaskokemus muodostaa menestyvän liiketoiminnan perustan. Strategisena valintana sekä oikein johdettuna ja toteutettuna se tarjoaa erinomaisen keinon erottua kilpailijoista ja kasvaa kannattavasti.

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta on asiakaskokemuksen johtamiseen ja sen ilmiöihin keskittynyt tapahtuma yritysten asiakaskokemuksesta vastaaville, johdolle, hallituksille ja omistajille.

Tapahtuman punaisena lankana toimii Alma Talentin keväällä 2021 julkaisema, välittömästi suosioon noussut Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas -kirja. Viisi kirjan kirjoittanutta liiketoiminnan johtajanaista Liisa Holma, Kirsti Laasio, Minna Ruusuvuori, Salla Seppä ja Riikka Tanner, avaavat tapahtumassa yhdessä huippupuhujien kera asiakaskokemuksen johtamisen tärkeimmät osa-alueet.

Konferenssi on merkittävin kokonaisvaltaiseen asiakaskokemuksen johtamiseen keskittynyt tapahtuma Suomessa, joka ensimmäistä kertaa kokoaa alan kovimmat ammattilaiset yhteen.

Vuoden 2022 teemana on Timanttisen asiakaskokemuksen johtaminen, joka konkretisoidaan käytännön toiminnaksi case-esimerkein. Tarkastelemme tapahtumassa asiakaskokemuksen johtamista timanttisena kokonaisuutena, joka tuottaa konkreettisia liiketoimintahyötyjä.

Käymme päivän aikana läpi timanttisen asiakaskokemuksen johtamista kolmen käytännön koon kautta:

1. Kestävä kasvu
Suuntaamme katseet asiakaskeskeiseen arvontuottoon pitkäaikaisesti sitoutuneen ja kannattavan asiakkuuden tuoman kassavirran merkeissä.

2. Kilpailuetu ja -kyky
Mitkä ovat ne asiakaskokemukseen liittyvät kyvykkyydet, joilla kilpailuetua markkinassa pyritään rakentamaan?

3. Kannattavuus
Kuinka organisaatiossa toimitaan asiakaslähtöisesti, vältetään kannattavuussyöpöt ja rakennetaan kasvua hyvien kokemusten siivittämänä?

 

1 päivä, 3 konkreettista kokonaisuutta ja 7 timanttista puheenvuoroa

Päivä tarjoaa syventäviä ammatillisia puheenvuoroja, monipuolisia case-tarinoita ja loistavat keynote-puhujat. Erinomaisen sisällön lisäksi jokainen osallistuja saa Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas -kirjan.

 

Puhujina tapahtumassa:

  • Anni Ronkainen, Executive Vice President, Chief Digital Officer, Kesko Oyj

Puheenvuoron teemana datalla johdettu asiakaskokemus

  • Mika Hyötyläinen, Vice President, Marketing Communications, Data & Digital, Marketing and Services, Neste Oyj

Puheenvuoron teemana visiosta käytäntöön - muutoksen johtaminen

  • Kati Pallasaho, Senior Vice President, Strategy, Lindström Oy

Puheenvuoron teemana asiakaskokemus strategian kulmakivenä

  • Antti Kiukas, Chief Marketing & Communications Officer, Siili Solutions Oyj

Puheenvuoron teemana: Ilman asiakkaan kokemusta ei ole brändiä

  • Pia Rautakorpi, CEO, Arvova

Puheenvuoron teemana asiakasarvon johtaminen

  • Hermanni Hyytiälä, CDO, Aiwo Digital Oy

Puheenvuoron teemana häiriökysyntä - yrityslähtöisten prosessien kallis hinta

 

Tapahtuma järjestetään samanaikaisesti asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille sekä Contact Center- ja Service Desk -toimintojen kehittäjille suunnatun Yhteys-tapahtuman kanssa ja tapahtumiin on mahdollista saada combo-lippuja!

Yhteys-asiakaspalvelukonferenssin ohjelman näet täältä.

Puhujat

Anni Ronkainen

Executive Vice President, Chief Digital Officer

Kesko Oyj

Mika Hyötyläinen

Vice President Marketing Communications Data & Digital Marketing and Services

Neste Oyj

Kati Pallasaho

Senior Vice President Strategy

Lindström Oy

Antti Kiukas

Chief Marketing & Communications Officer

Siili Solutions Oyj

Pia Rautakorpi

CEO Founder

Arvova

Hermanni Hyytiälä

CDO

Aiwo Digital Oy

Kirjailijat

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Ohjelma

19.5.2022

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
Track 1
08:30 - 09:15
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:15 - 09:30
Avaussanat, housekeeping etc.
09:30 - 10:10
Johtamisen timanttimalli
Kirjailijat -
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
10:10 - 10:30
Tauko
10:30 - 11:00
Asiakaskokemus strategian kulmakivenä
Senior Vice President Strategy
Kati Pallasaho
Lindström Oy
11:00 - 11:30
Datalla johdettu asiakaskokemus
Executive Vice President, Chief Digital Officer
Anni Ronkainen
Kesko Oyj
11:30 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:00
Visiosta käytäntöön - muutoksen johtaminen
Vice President Marketing Communications Data & Digital Marketing and Services
Mika Hyötyläinen
Neste Oyj
13:00 - 13:30
Asiakasarvon johtaminen
CEO Founder
Pia Rautakorpi
Arvova
13:30 - 13:50
Tauko
13:50 - 14:20
Häiriökysyntä - yrityslähtöisten prosessien kallis hinta
CDO
Hermanni Hyytiälä
Aiwo Digital Oy
14:20 - 14:50
Ilman asiakkaan kokemusta ei ole brändiä
Chief Marketing & Communications Officer
Antti Kiukas
Siili Solutions Oyj
14:50 - 15:10
Tauko
15:10 - 15:30
Muutos lähtee ihmisistä - vastuuta, valtuuta, osallista
Kirjailijat -
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
15:30 - 16:00
Tapahtumapäivän oivallukset
Kirjailijat -
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
16:00 - 18:00
Iltatilaisuus

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.

Sijainti

Messukeskus, Siipi
Osoite:
Rautatieläisenkatu 3, Helsinki