- Menestys syntyy asiakaskokemuksesta 2.2.2022

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta 2.2.2022

Black Friday -kampanja: kaksi lippua yhden hinnalla!
Tarjous voimassa 29.11.2021 asti! Osta lippusi sivun alaosasta.

Hyvä asiakaskokemus muodostaa menestyvän liiketoiminnan perustan. Strategisena valintana sekä oikein johdettuna ja toteutettuna se tarjoaa erinomaisen keinon erottua kilpailijoista ja kasvaa kannattavasti.

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta 2022 on asiakaskokemuksen johtamiseen ja sen ilmiöihin keskittynyt tapahtuma yritysten asiakaskokemuksesta vastaaville, johdolle, hallituksille ja omistajille.

Tapahtuman punaisena lankana toimii Alma Talentin keväällä 2021 julkaisema, välittömästi suosioon noussut Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas -kirja. Viisi kirjan kirjoittanutta liiketoiminnan johtajanaista Liisa Holma, Kirsti Laasio, Minna Ruusuvuori, Salla Seppä ja Riikka Tanner, avaavat tapahtumassa yhdessä huippupuhujien kera asiakaskokemuksen johtamisen tärkeimmät osa-alueet.

Konferenssi on merkittävin kokonaisvaltaiseen asiakaskokemuksen johtamiseen keskittynyt tapahtuma Suomessa, joka ensimmäistä kertaa kokoaa alan kovimmat ammattilaiset yhteen.

Vuoden 2022 teemana on Timanttisen asiakaskokemuksen johtaminen, joka konkretisoidaan käytännön toiminnaksi case-esimerkein. Tarkastelemme tapahtumassa asiakaskokemuksen johtamista timanttisena kokonaisuutena, joka tuottaa konkreettisia liiketoimintahyötyjä.

Käymme päivän aikana läpi timanttisen asiakaskokemuksen johtamista kolmen käytännön koon kautta:

1. Kestävä kasvu
Suuntaamme katseet asiakaskeskeiseen arvontuottoon pitkäaikaisesti sitoutuneen ja kannattavan asiakkuuden tuoman kassavirran merkeissä.

2. Kilpailuetu ja -kyky
Mitkä ovat ne asiakaskokemukseen liittyvät kyvykkyydet, joilla kilpailuetua markkinassa pyritään rakentamaan?

3. Kannattavuus
Kuinka organisaatiossa toimitaan asiakaslähtöisesti, vältetään kannattavuussyöpöt ja rakennetaan kasvua hyvien kokemusten siivittämänä?

 

1 päivä, 3 konkreettista kokonaisuutta ja 7 timanttista puheenvuoroa

Päivä tarjoaa syventäviä ammatillisia puheenvuoroja, monipuolisia case-tarinoita ja loistavat keynote-puhujat. Erinomaisen sisällön lisäksi jokainen osallistuja saa Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas -kirjan.

 

Puhujina muun muassa

  • Marjo Miettinen, Chairman of the Board Ensto Oy & Teknologiateollisuus ry

Puheenvuoron teemana asiakasymmärrys ja strategia

  • Anni Ronkainen, Executive Vice President, Chief Digital Officer, Kesko Oyj

Puheenvuoron teemana datalla johdettu asiakaskokemus

  • Pasi Saarinen, Vice president Finland, Lindström Oy

Puheenvuoron teemana organisaation ja prosessien vaikutus asiakaskokemukseen

  • Antti Kiukas, Chief Marketing & Communications Officer, Siili Solutions Oyj

Puheenvuoron teemana brändi ja tunnekokemus

  • Mika Sutinen, Chairman of the Board, Ellun Kanat, Reaktor, Framery

Puheenvuoron teemana yrityskulttuurin merkitys asiakaskokemukselle

  • Pia Rautakorpi, Customer Value Innovator Arvova, Board Professional, Angel Investor

Puheenvuoron teemana liiketoiminta ja asiakasarvo

 

 

Tapahtuma järjestetään samanaikaisesti asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille sekä Contact Center- ja Service Desk -toimintojen kehittäjille suunnatun Yhteys 2021 -tapahtuman kanssa ja tapahtumiin on mahdollista saada combo-lippuja!

Yhteys-asiakaspalvelukonferenssin ohjelman näet täältä.

Osta liput tästä

Puhujat

Antti Kiukas

Chief Marketing & Communications Officer

Antti Kiukas

Siili Solutions Oyj

Marjo Miettinen

Hallituksen puheenjohtaja

Marjo Miettinen

Ensto Oy

Pia Rautakorpi

Customer Value Innovator @Arvova, Board Professional, Angel Investor

Pia Rautakorpi

Arvova

Anni Ronkainen

Executive Vice President, Chief Digital Officer

Anni Ronkainen

Kesko Oyj

Pasi Saarinen

Vice President Finland

Pasi Saarinen

Lindström Oy

Mika Sutinen

Chairman of the Board

Mika Sutinen

Ellun Kanat Oy

Liisa Holma

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Liisa Holma

Kirjailija

Kirsti Laasio

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Kirsti Laasio

Kirjailija

Minna Ruusuvuori

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Minna Ruusuvuori

Kirjailija

Salla Seppä

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Salla Seppä

Kirjailija

Riikka Tanner

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Riikka Tanner

Kirjailija

Ohjelma 2.2.2022

08:30 - 09:15

Rekisteröityminen ja aamukahvi

09:15 - 09:30

Tervetulosanat

09:30 - 10:05

Asiakasymmärrys ja strategia

Hallituksen puheenjohtaja
Marjo Miettinen
Ensto Oy
10:05 - 10:25

Tauko

10:25 - 11:00

Organisaation ja prosessien vaikutus asiakaskokemukseen

Vice President Finland
Pasi Saarinen
Lindström Oy
11:00 - 11:30

Datalla johdettu asiakaskokemus

Executive Vice President, Chief Digital Officer
Anni Ronkainen
Kesko Oyj
11:30 - 12:30

Lounas

12:30 - 13:00

Johtamisen timanttimalli

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
Minna Ruusuvuori
Kirjailija
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
Liisa Holma
Kirjailija
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
Kirsti Laasio
Kirjailija
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
Salla Seppä
Kirjailija
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
Riikka Tanner
Kirjailija
13:00 - 13:30

Yrityskulttuurin ja johtamisen merkitys asiakaskokemukselle

Chairman of the Board
Mika Sutinen
Ellun Kanat Oy
13:30 - 13:50

Tauko

13:50 - 14:20

Asiakasarvon johtaminen ja läpinäkyvä virtaus

Customer Value Innovator @Arvova, Board Professional, Angel Investor
Pia Rautakorpi
Arvova
14:20 - 14:50

Brändi ja tunnekokemus

Chief Marketing & Communications Officer
Antti Kiukas
Siili Solutions Oyj
14:50 - 15:10

Tauko

15:10 - 15:30

Kysymykset ja kiteytykset

15:30 - 16:00

Tapahtumapäivän yhteenveto

16:00 - 19:00

Iltatilaisuus

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

BLACK FRIDAY 2 PACK - Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

790.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

790.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - 3 pack

2250.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - 5 pack

3500.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Combo-liput: Menestys syntyy asiakaskokemuksesta + Yhteys 2021

990.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen p. +358 45 359 9999.

Sijainti

Messukeskus, Siipi

Rautatieläisenkatu 3
Helsinki

Aloita navigointi