Kohtaamisia22 - CX Focus
Suomen suurin ja odotetuin asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaari on taas täällä. Viimeksi tapahtuma järjestettiin 2020, jolloin tapahtuma oli loppuunmyyty. Päivä keräsi yhteen 200 alan asiantuntijaa, huippupuhujia ja case-esityksiä.
24.11.2022 teemana on CX Focus. Asiakaskokemus on noussut konkreettiseksi liiketoiminnalliseksi erottautumistekijäksi. Se on tavoitteellista, mitattavaa ja johdettua. Kuinka parantunut asiakaskokemus saadaan toteutumaan käytännössä? Mitkä toimenpiteet ja kehityskohteet ovat olleet ratkaisevassa asemassa onnistuneen asiakaskokemuksen luomisessa?
Ohjelmatietoja julkaistaan tällä sivulla myöhemmin, mutta voit jo nyt varmistaa lippusi edulliseen Early Bird -hintaan!
#Kohtaamisia20 -tapahtumasta palautetta antaneista 99% suosittelee!
- Puhujat oli hyviä ja päivä oli rytmitetty hyvin siten että sopivan pienissä pätkissä ja jaksoi pysyä mielenkiinto kokoajan yllä
- No vau! Kohti ääretöntä ja sen yli :) kiitos, tää antoi paljon ajateltavaa.
- Hyvä tapahtuma, jossa oli mielenkiintoiset esiintyjät. Erityisesti asiakascaseissa oli kunnon konkretiaa!
Puhujat

CX aktivisti, yrittäjä, toimitusjohtaja, äiti, rakastaja, nelikymppinen nainen
Petra Mengelt
Blue Finance

Immo Salonen
Asiakaspalvelukokemus.fi

Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
Hinnat
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen p. +358 45 359 9999.