- -

Kohtaamisia21 - How to CX

Suomen suurin ja odotetuin asiakaskokemuksen ja -palvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaari on taas täällä. Kevään 2020 loppuunmyyty tapahtuma keräsi yhteen 200 alan asiantuntijaa, huippupuhujat ja case-esitykset. 10.03.2021 teemana on How to CX. Asiakaskokemus on noussut konkreettiseksi liiketoiminnalliseksi erottautumistekijäksi. Se on tavoitteellista, mitattavaa ja johdettua. Kuinka parantunut asiakaskokemus saadaan toteutumaan käytännössä? Mitkä toimenpiteet ja kehityskohteet ovat olleet ratkaisevassa asemassa onnistuneen asiakaskokemuksen luomisessa?

Early bird -liput ovat myynnissä nyt!

 

#Kohtaamisia20 -tapahtumasta palautetta antaneista 99% suosittelee!

  • Puhujat oli hyviä ja päivä oli rytmitetty hyvin siten että sopivan pienissä pätkissä ja jaksoi pysyä mielenkiinto kokoajan yllä
  • No vau! Kohti ääretöntä ja sen yli :) kiitos, tää antoi paljon ajateltavaa.
  • Hyvä tapahtuma, jossa oli mielenkiintoiset esiintyjät. Erityisesti asiakascaseissa oli kunnon konkretiaa!

Hinnat

EARLY BIRD: 1 lippu

390.00 €
+alv. 24%

Osta heti

EARLY BIRD: Tripla

1050.00 €
+alv. 24%

Osta heti

EARLY BIRD: Viisikko

1690.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Ostettu osallistuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä ja tämän jälkeen rekisteröityminen tapahtumaan on sitova, eikä sitä näin ollen voi peruuttaa. Peruutusehdot koskevat myös sairaustapauksia. Jos tapahtuma perutaan koronaviruksen takia, osallistumismaksu hyvitetään. Jos tapahtumaa joudutaan siirtämään enintään 3 kk tai muuttamaan virtuaaliseksi koronaviruksen takia, samat liput käyvät sellaisenaan uutena tapahtuma-ajankohtana eikä muutos oikeuta rahanpalautukseen. Mikäli olet estynyt pääsemään paikalle, voit siirtää osallistumisen kuluitta toiselle henkilölle. Korvaava henkilö sitoutuu noudattamaan peruutus- ja muutosehtojamme. Tilaukseen liittyvissä muutoksissa tulee olla yhteydessä liisa.eerola@wakaru.fi

Sijainti

Messukeskus, Siipi

Rautatieläisenkatu 3
00520 Helsinki

Aloita navigointi