#KOHTAAMISIA19

#KOHTAAMISIA19 kokoaa jo neljättä kertaa yhteen asiakaskokemuksen ja -palvelun johtajat sekä kehittäjät! Asiakaskokemus on asiakaskohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa, jonka asiakas liiketoiminnastasi muodostaa! #Kohtaamisia19 tapahtumassa kuulet alan johtavia asiantuntijoita, näet mielenkiintoisia case-esimerkkejä ja koet innostavia kohtaamisia.

Vuonna 2019 teemana on palvelutuotannon tulevaisuus. IBM ennustaa vuonna 2020 85% kaikista asiakasinteraktioista ratkaistavan ilman ihmistä. Miten käy ihmisen ja prosessien automatisoituvassa toimialassa? Mihin tulisi nyt panostaa tehokkaan asiakaspalvelun ja erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Voittaako tekoäly ihmisälyn? Päivän aikana kuullaan muun muassa vuoden puhuja 2018 Antti Merilehtoa, jonka mukaansatempaava ja ajatuksia herättävä esiintyminen ei jätä ketään kylmäksi. Lisää ohjelmaa julkistetaan pian! 

Yhdessä samaan aikaan järjestetyn CCD asiakaspalvelun ajankohtaispäivän kanssa #Kohtaamisia18 -tapahtuma keräsi maaliskuussa 2018 yli 300 asiakaskokemuksen ja -palvelun ammattilaista verkostoitumaan ja kuulemaan käytännönläheisiä esimerkkejä. Tapahtumat järjestetään myös vuonna 2019 rinnakkain. Tervetuloa mukaan verkostoitumaan!

Osta liput tästä

#Kohtaamisia18-tapahtumasta palautetta antaneista 100% suosittelee!

  • Asiantuntevia ja vakuuttavia esiintyjiä. Etenkin tilaisuuden ensimmäinen puhuja jäi mieleen. Hienoa, että tapahtuma on olemassa ja hienoa, että tärkeästä aiheesta riittää puhuttavaa. On myös positiivista huomata, miten paljon asia kiinnostaa ihmisiä ja yrityksiä. Olemme menossa hyvään suuntaan!
  • Ajankäyttöni arvoinen päivä, jossa oli todella huikeitakin hetkiä! Kotiinviemisiksi jäi uusia oivalluksia ja intoa viedä niitä myös käytäntöön.

PUHUJAT

Cristina Andersson

Tietokirjailija, yrittäjä

Cristina Andersson

Develor Productions Oy

Antti Merilehto

Country Manager

Antti Merilehto

Finch Finland

Matti Toivonen

Perustaja

Matti Toivonen

Asiakaspalvelukokemus.fi

Tomi Korpaeus

Senior Business Designer

Tomi Korpaeus

Provad

Jaakko Lehtinen

Head of Nordic Intelligent Automation CoE

Jaakko Lehtinen

Capgemini Finland Oy

Juha Koljonen

Teknologiajohtaja

Juha Koljonen

Palkeet

Ohjelma 11.3.2019

08:00 - 09:00

Ilmoittautuminen ja aamukahvit

09:00 - 09:15

Tervetuloa tapahtumaan


Matti Toivonen, Perustaja
Asiakaspalvelukokemus.fi
09:15 - 10:00

TBA

10:00 - 10:15

Tauko

10:15 - 10:45

Vuonna 2020 85% asiakaspalvelukohtaamisista hoitaa virtuaalinen asiakaspalvelija - totta vai tarua?


Tomi Korpaeus, Senior Business Designer
Provad
10:45 - 11:00

Tauko

11:00 - 11:30

Tietotyö vuonna 2030


Jaakko Lehtinen, Head of Nordic Intelligent Automation CoE
Capgemini Finland Oy
11:30 - 12:00

TBA

12:00 - 13:00

Lounas

13:00 - 13:45

Palvelua, kiitos!


Cristina Andersson, Tietokirjailija, yrittäjä
Develor Productions Oy
13:45 - 14:00

Tauko

14:00 - 14:30

Asiakaspalvelun rikastaminen tekoälyllä


Juha Koljonen, Teknologiajohtaja
Palkeet
14:30 - 15:00

TBA

15:00 - 15:15

Tauko

15:15 - 16:00

Ihmisen ja koneen työnjako asiakaskokemuksessa


Antti Merilehto, Country Manager
Finch Finland
16:00 - 19:00

Iltatilaisuus, viiniä ja verkostoitumista

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Kumppanit

Provad
Freshworks
Suomen Asiakaspalvelusertifiointi Oy
Fujitsu Finland Oy
Teleopti
Call Waves Solutions Finland

Hinnat

#Kohtaamisia19 + CCD 2019 - COMBO

690 €
+alv. 24%

Osta heti

VIISIKKO

1890 €
+alv. 24%

Osta heti

Yksi lippu

490 €
+alv. 24%

Osta heti

TRIPLA

1290 €
+alv. 24%

Osta heti

Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä ja tämän jälkeen rekisteröityminen tapahtumaan on sitova, eikä sitä näin ollen voi peruuttaa. Peruutusehdot koskevat myös sairaustapauksia. Mikäli olet estynyt pääsemään paikalle, voit siirtää osallistumisen kuluitta toiselle henkilölle. Korvaava henkilö sitoutuu noudattamaan peruutus- ja muutosehtojamme. Tilaukseen liittyvissä muutoksissa tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Liisa Eerola +358503360761.

Sijainti

Messukeskus, Siipi

Messuaukio 1
00520 Helsinki

Aloita navigointi