#KOHTAAMISIA18


#KOHTAAMISIA18 kokoaa yhteen asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun johtajat ja kehittäjät. Lavalle nousee päivän aikana huikea joukko mielenkiintoisia puhujia sekä erinomaisia case-esimerkkejä. Lähde mukaan vuoden mielenkiintoisimpaan työpäivään ja verkostoidu muiden ammattilaisten kanssa!

"Innostava energia."
"Hyvä toteutus, rytmitys ja tunnelma."
"Upeat puitteet, mahtavat ja ajankohtaiset aiheet, loistavat esiintyjät."
"Kiitokset, tapahtuma ylitti odotukset. Mielenkiintoisia puhujia ja mielenkiintoisia aiheita!"
"Puhujavalinnat ensiluokkaisia."

#KOHTAAMISIA18-tapahtuma 6.3.2018 Helsingissä

Asiakaskokemus on niiden kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa, jonka asiakas meidän toiminnastamme muodostaa. Kuule alan johtavia asiantuntijoita, näe mielenkiintoisia case-esimerkkejä ja koe innostavia kohtaamisia.  

Ohjelmassa mukana mm.:

- Kalle Ruuskanen Flow Consulting, Kotipizza Group aiheenaan Asiakaskokemuksen anatomia. Onko poikkeuksellisen hyvä poikkeus? Asiakas on kuningas mutta henkilökunta on kuninkaampi?
- Janne Ohtonen Openet Ltd, London UK tarjoilee Ripauksen teoriaa, kauhallisen rohkeutta ja padallisen toimintaa. Janne jakaa kansainvälisten menestystarinoiden kautta miten asiakaskokemus muuttuu pelkistä kauniista ajatuksista iloisiksi asiakkaiksi ja kasvavaksi liiketulokseksi.
- Susanna Paloheimon mukaan asiakaskokemus on paljon muutakin kuin asiakaspalvelua tai toimiva verkkosaitti. Ei mitään rakettitiedettä, vaan myötätuntoa, maalaisjärkeä ja prosessien rakentamista. Kuulostaako yksinkertaiselta? Näin se tehdään käytännössä.
- Ari Penttilä Matkapojat Oy jakaa kokemuksia asiakaspalvelun ja myynnin toiminnan kehittämisestä asiakaskokemuksen näkökulmasta. ”Maailma ja asiakkaiden tarpeet muuttuvat ja meidän on pakko muuttua mukana. Olemme elämysbisneksessä, ja ilman erinomaista asiakaspalvelua tässä leikissä ei voi olla mukana”, Penttilä toteaa. 
- Aivotutkija Katri Saarikivi johtaa empatiaan ja vuorovaikutukseen liittyviä aivomekanismeja tutkivaa projektia Kognitiivisen aivotutkimuksen yksikössä, Helsingin yliopiston lääketieteellisessä tiedekunnassa. Katrin aiheena tapahtumassa on Empatia, kokemus ja tunneteknologia.
- SGN Groupin Miikka Marttilan case puheenvuorona on Digitaalinen asiakaspalvelu: Case Hobby Hall.

Päivää jatketaan puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä, verkostoitumista unohtamatta!

 

 

Samaan aikaan samassa paikassa myös Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018, katso lippupaketeista mahdollisuudet hyödyntää molemmat tapahtumat!

#KOHTAAMISIA18
6.3.2018


Lisätietoja
elina.halonen@wakaru.fi
358407359265

Järjestäjät



KUMPPANIT

Ohjelma 6.3.2018

#KOHTAAMISIA18
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09:00 - 09:15
Tervetuloa tapahtumaan!
Perustaja Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemusfi
(Sali1)
09:15 - 10:00
Asiakaskokemuksen anatomia
Asiakaskokemus- ja muutosexpertti Kalle Ruuskanen
Muutostoimisto Flow
(Sali1)
10:00 - 10:15
Tauko
10:15 - 10:45
Ilman asiakaspalvelua ei ole elämysbisnestä!
Toimitusjohtaja Ari Penttilä
Matkapojat Oy
(Sali1)
10:45 - 11:00
Tauko
11:00 - 11:30
Ripaus teoriaa, kauhallinen rohkeutta ja padallinen toimintaa
Director of Customer Experience Management Janne Ohtonen
Openet Ltd
(Sali1)
11:30 - 12:00
Nanohabits: Olemme vain ja ainoastaan sitä, mitä toistuvasti teemme
Chairman of the Board Markus Keränen
1530
(Sali1)
12:00 - 13:00
Lounas
13:00 - 13:45
Asiakaskokemuksen kivijalka on myötätunto
Asiakaskokemuksen parantaja Susanna Paloheimo
Muutostoimisto Flow
(Sali1)
13:45 - 14:00
Tauko
14:00 - 14:30
Digitaalinen asiakaspalvelu: Case Hobby Hall
Head of eCommerce Miikka Marttila
SGN Group
Sales Director Kalle Mäkelä
Giosg
(Sali1)
14:30 - 15:00
Tarinoita organisaatiomuotoilusta – miten asiakaskokemus skaalautuu?
Head of Business, Design Soile Roth
Gofore
(Sali1)
15:00 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Empatia, kokemus ja tunneteknologia
Aivotutkija Katri Saarikivi
Helsingin yliopisto
(Sali1)
16:00 - 19:00
Iltatilaisuus, viiniä ja verkostoitumista

Keynote puhujat

Susanna Paloheimo
Muutostoimisto Flow
Kalle Ruuskanen
Muutostoimisto Flow
Katri Saarikivi
Helsingin yliopisto

Puhujat

Markus Keränen
1530
Kalle Mäkelä
Giosg
Miikka Marttila
SGN Group
Janne Ohtonen
Openet Ltd
Ari Penttilä
Matkapojat Oy
Soile Roth
Gofore
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemusfi

Hinnat

#KOHTAAMISIA18
Ilmoittautuminen tähän tapahtumaan suljettu
Peruutusehdot:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Tapahtumapaikka

Messukeskus Kokoustamo, Helsinki

Messuaukio 1
00520 Helsinki