HUMAN to HUMAN (H2H) – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2021

Tule mukaan palvelujohtamisen ajankohtaistapahtumaan! ItSMF Finland on itsenäinen ja voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on yhdistää ihmisiä ja organisaatioita, jakaa tietoa ja tehdä tutkimustyötä palvelujohtamisen alueella. Vuosikonferenssi on avoin kaikille palvelujohtamisesta kiinnostuneille.

Aika nostaa ihminen palvelujohtamisen keskiöön

Yritysten tärkein voimavara on ihmiset! ItSMF Finlandin 17. vuosikonferenssissa keskitytään aiheeseen teemalla HUMAN to HUMAN, jossa nostetaan esille ihmisten välinen kanssakäyminen sekä inhimillisyyden ja kokemuksen arvostaminen.

Digitaalisena ja automaation aikana on tärkeää palveluiden asiakaskokemuksen ja asiakkaiden yksilöllisten tarpeiden ymmärtäminen sekä heille lisäarvon tuottaminen jatkuvasti muuttuvassa maailmassa kaikille osapuolille. Tämä tulee toteuttaa unohtamatta yrityksen työntekijöiden arvoa ja heidän tukemistaan sekä hyvän johdon merkitystä.

Onko alkanut "inhimillisyyden ja kokemuksen" arvostaminen, johon liittyy vahvasti ihmisten välinen kanssakäyminen?

Tapahtuman esitysten teemoina ovat Human First, Value Co-creation ja Experience.

● Miten sopeutua jatkuvasti muuttuvaan ympäristöön ja kehittää ihmisläheisempiä palveluita?

● Miten varmistetaan oman henkilöstön arvon ymmärtäminen ja tukeminen?

● Mitkä ovat tulevaisuuden asiakaskokemuksen menestystekijät?

● Miten varmistat, että kehität palveluita unohtamatta ihmisten välistä kanssakäymistä?

● Miten varmistat, että olet jatkossa myös tuottamassa ja käyttämässä näitä palveluita?

 

Vuosikonferenssi järjestetään torstaina, 11.11.2021, Helsingin Epicenterissä (Mikonkatu 9). Ohjelmaa ja puhujia julkaistaan viikottain, pysy siis kuulolla. Tervetuloa mukaan yksin tai yhdessä kollegoiden kera!

Konferenssissa julkistetaan myös vuoden 2021 palvelujohtamisen teko ja palvelujohtamisen tekijä -kilpailuiden voittajat!

Tapahtumapäivän virallisen osuuden päätyttyä Epicenterin Loungessa siirrytään kevyempään tunnelmaan musiikin ja ravintola Xavier:in herkkujen saattelemana.

Illan musiikista alkuun ottaa ohjat DJ IT Faija eli Alex Hakala, joka on itSMF Finlandin oma artisti ja hallituksen jäsen. Hän pyörittää vinyylilevyjä 70-luvun diskosta nykyajan teknoon.

Huomioithan, että lippupaketin voi ostaa jo ennakkoon ja ilmoittaa osallistujat myöhemmin.

 

Noudatamme tapahtumassa ajankohtaisia suosituksia ja ohjeistuksia terveysturvallisuuden varmistamiseksi. Haluamme taata turvallisen ja miellyttävän tapahtumakokemuksen kaikille!

Puhujat

Mika Koskelo

Director Product Group Infrastructure

Verohallinto

Matti Grönroos

Vihreä Ruusu

Elina Pirjanti

Principal Success Architect

ServiceNow

Veikko Nokkala

CDE

Digia Oyj

Juha Kujala

Executive CTO, Platforms

Sofigate Oy

Juuso Hämäläinen

Founder & CEO

Tangible Growth Ltd

Lari Peltoniemi

Konferenssin puheenjohtaja

itSMF Finland ry

Tiina Flytström

Head of Infrastructure and Cyber Security

Finnair Oyj

Janne Kaihila

Head of SIAM Service Deliveries Nordics

Tietoevry Tech Services Finland Oy

Pia Wessman

Justin Group Oy

Miika Syrjänen

Liiketoimintajohtaja

Fujitsu Finland Oy

Jani Vesterinen

Servant Leader in Tech

Sanoma Learning

Santeri Jussila

Chief Product Officer

Efecte

Raija Harle

Agile Coach, SAFe Program Consultant

Taskmill Oy

Tuomas Heroja

Agile Leadership Consultant

Taskmill Oy

Janica Soppela

CEO & eCommerce Growth Consultant

Ignia

Olli Halttunen

Enterprise Account Executive

Dynatrace Finland

Minna Nousiainen

Business Director

Elisa Oyj

Mauri Mikkonen

Sales director

itSMF Finland

Ohjelma

11.11.2021

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Human First
Value Co-creation
Experience
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen & aamupala / näyttelyalueeseen tutustumista
09:00 - 09:10
Tervetuloa vuosikonferenssiin, tapahtuman avaus ja alkusanat
09:10 - 09:20
Yhdistyksen terveiset
09:20 - 10:10
Pääsali
When no need for service is the best service - the digitalization of taxation
Director Product Group Infrastructure
Mika Koskelo
Verohallinto
10:10 - 10:30
Kahvitauko / näyttelyalueeseen tutustumista
10:30 - 11:10
Pääsali
Kuka sanoo viimeisen sanan käyttäjäkokemuksesta?
Liiketoimintajohtaja
Miika Syrjänen
Fujitsu Finland Oy
10:30 - 11:10
Sali 1
Rakennuspalikat jatkuvalle muutokselle – yksilön kehittyminen ja potentiaali keskiössä
Servant Leader in Tech
Jani Vesterinen
Sanoma Learning
10:30 - 11:10
Sali 2
Hyvä paha Agile
Agile Coach, SAFe Program Consultant
Raija Harle
Taskmill Oy
Agile Leadership Consultant
Tuomas Heroja
Taskmill Oy
11:10 - 11:25
Kahvitauko / näyttelyalueeseen tutustumista
11:25 - 12:05
Pääsali
Luottamus SIAM Palvelunhallinnan perustana
Head of SIAM Service Deliveries Nordics
Janne Kaihila
Tietoevry Tech Services Finland Oy
11:25 - 12:05
Sali 1
The new 3 PS – Purpose, People, Product – a novel leadership approach
Founder & CEO
Juuso Hämäläinen
Tangible Growth Ltd
11:25 - 12:05
Sali 2
Kun tosissaan kehitetään prosesseja, on siinä ihmiset vain tiellä
Pia Wessman
Justin Group Oy
12:05 - 13:05
Lounas
13:05 - 13:45
Pääsali
Viitekehyksistä viis – oppeja & ajatuksia Digian kulttuurimatkasta ja kulttuurista yleisesti
CDE
Veikko Nokkala
Digia Oyj
13:05 - 13:45
Sali 1
Voitetaan aikaa tietotyöläisille – mitä olen oppinut AI:n käytöstä IT-palvelunhallinnassa
Chief Product Officer
Santeri Jussila
Efecte
13:45 - 14:00
Kahvitauko / näyttelyalueeseen tutustumista
14:00 - 14:40
Pääsali
Design thinking: ihmiseltä ihmiselle
Principal Success Architect
Elina Pirjanti
ServiceNow
14:00 - 14:40
Sali 1
DevOps ja SIAM ne yhteen sopii
Executive CTO, Platforms
Juha Kujala
Sofigate Oy
14:00 - 14:40
Sali 2
Ole askel edellä asiakasta - parempi loppukäyttäjäkokemus keinoälyn avulla
Enterprise Account Executive
Olli Halttunen
Dynatrace Finland
14:40 - 14:55
Kahvitauko / näyttelyalueeseen tutustumista
14:55 - 15:35
Pääsali
Finnairin pilvimatka - sadetta, pilviä ja aurinkoa
Head of Infrastructure and Cyber Security
Tiina Flytström
Finnair Oyj
14:55 - 15:35
Sali 1
Ihmisten johtaminen digitaalisten palveluiden kehityksessä
CEO & eCommerce Growth Consultant
Janica Soppela
Ignia
14:55 - 15:35
Sali 2
Ovatko käyttäjät lainkaan osa palvelunhallintaa?
Matti Grönroos
Vihreä Ruusu
15:35 - 15:50
Kahvitauko / näyttelyalueeseen tutustumista
15:50 - 16:40
Pääsali
Automaatio lisääntyy IT-tukipalvelussa – ei unohdeta ihmistä!
Business Director
Minna Nousiainen
Elisa Oyj
16:40 - 16:50
Seminaaripäivän yhteenveto
16:50 - 17:00
Vuoden palveluteko
17:00 - 23:30
Iltaohjelmaa, ruokaa, juomaa ja verkostoitumista

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.

Kumppanit

Platina

Sijainti

Epicenter
Osoite:
Mikonkatu 9, Helsinki