- -

CCD 2021 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä on suunnattu asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille. CCD:ssä kohtaavat erityisesti asiakaspalvelun, service deskien ja contact centereiden päättäjät sekä kehittäjät.

Vuoden 2021 tapahtuman pääteemana on ”Aikamatka uuteen tulevaan”. Tätä syventää kolminaisuus: Rohkea johtajuusTuloksellinen asiakaspalvelu sekä Osaamispääoman kasvu. Rohkealla johtajuudella luomme erinomaiset puitteet keskinäiselle luottamukselle ja yhteistyölle. Tuloksellisuutta tavoittelemme mittaamisen, teknologian, laadun ja asiakaskokemuksen näkökulmasta sekä osaamispääomaa kasvatamme jatkuvan oppimisen ja valmentamisen kautta. Ohjelma sisältää runsaan kattauksen käytännönläheisiä puheenvuoroja erinomaisen asiakaspalvelun tueksi.

CCD 2021 Aikamatka uuteen tulevaan tarjoaa:

  • Rohkeutta johtajuuteen
  • Tuloksellisuutta asiakaspalveluun (mittaaminen, teknologia, laatu)
  • Kasvua osaamispääomaan (valmentaminen)

Tapahtumapäivä alkaa klo 9 ja päättyy klo 15.30. Tapahtuman ohjelma täydentyy joulu-tammikuussa.

Tapahtuma toteutetaan hybridi -mallilla, jossa tapahtumaan myydään lippuja paikan päälle Helsinkiin (paikka ilmoitetaan myöhemmin) sekä online -lippuja. Valitse lipuista Online tai Paikan päällä. Voit vaihtaa halutessasi lipputyyppiä myöhemmin. Ilmoitathan muutoksesta viimeistään 14 vuorokautta ennen tapahtumaa osoitteeseen info@oppia.fi.

Puhujat

Jari Hakanen

tutkimusprofessori

Jari Hakanen

Työterveyslaitos

Nina Rinne

CEO, rohkean johtajuuden kehittäjä ja valmentaja

Nina Rinne

Valmennustoimisto Sitomo Oy

Laura Hassel

Marketing Manager

Laura Hassel

Wakaru Oy

Kim Hiekkanen

Teknologiajohtaja (CTO)

Kim Hiekkanen

Novellus Palvelut Oy

Ari-Pekka Hietala

Head of Channel Development

Ari-Pekka Hietala

iLOQ Oy

Timo Keinänen

Liiketoimintajohtaja, Wave

Timo Keinänen

Wakaru Oy

Arto Koponen

Asiakaspalveluarkkitehti

Arto Koponen

First Goal Oy

Janina Nurmela

Myyntipalvelupäällikkö

Janina Nurmela

SOK Mara ketjuohjaus

Heidi Nurminen

Asiakaskokemusjohtaja

Heidi Nurminen

Fennia

Anu Rummukainen

Business Unit Leader, Learning Services Development

Anu Rummukainen

Acolad

Thomas Rødseth

Chief Technology Officer

Thomas Rødseth

Puzzel Oy

Matti Toivonen

Founder

Matti Toivonen

Asiakaspalvelukokemus.fi

Ohjelma 10.3.2021

08:30 - 09:00

Tervetuloa tapahtumaan: Liittyminen langoille ja ilmoittautuminen paikan päällä

09:00 - 09:15

Tapahtumapäivän avaus

Marketing Manager
Laura Hassel
Wakaru Oy
Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
Liiketoimintajohtaja, Wave
Timo Keinänen
Wakaru Oy
09:15 - 10:00

Rohkea johtajuus on elinehto menestykselle (FI)

CEO, rohkean johtajuuden kehittäjä ja valmentaja
Nina Rinne
Valmennustoimisto Sitomo Oy
10:00 - 10:15

Aika hörpätä kuppi kahvia!

10:15 - 10:45

360 asteen asiakaspalvelukokemus – Miten yhdistää asiakas-, työntekijä- ja käyttäjäkokemukset? (EN)

Chief Technology Officer
Thomas Rødseth
Puzzel Oy

Asiakaskokemuksen kehittäminen Fenniassa (FI)

Asiakaskokemusjohtaja
Heidi Nurminen
Fennia
10:45 - 11:00

Nyt ehtii venytellä vartin!

11:00 - 11:30

Yhdessä olemme enemmän (FI)

Myyntipalvelupäällikkö
Janina Nurmela
SOK Mara ketjuohjaus

Asiakaspalvelun mahdollisuudet tulevaisuudessa (FI)

Asiakaspalveluarkkitehti
Arto Koponen
First Goal Oy
11:30 - 12:15

Lounaspaussi, hyvää ruokahalua!

12:15 - 12:55

Puheenvuoro julkaistaan pian

iLOQ - Key to Success (FI)

Teknologiajohtaja (CTO)
Kim Hiekkanen
Novellus Palvelut Oy
Head of Channel Development
Ari-Pekka Hietala
iLOQ Oy
12:55 - 13:10

Tauon paikka

13:10 - 13:40

E-learning avuksi asiakaspalvelun kehittämiseen

Business Unit Leader, Learning Services Development
Anu Rummukainen
Acolad

Puheenvuoro julkaistaan pian

13:40 - 13:55

Tauko, kipaise hakemassa kuppi kuumaa!

13:55 - 14:25

Puheenvuoro julkaistaan pian

Puheenvuoro julkaistaan pian

14:25 - 14:40

Päivän viimeinen tauko

14:40 - 15:20

Työssä tylsistynyt, työuupunut vai työn imussa? Työntekijät ja johtajat hyvinvoinnin ja uusiutuvan työtoiminnan lähteinä (FI)

tutkimusprofessori
Jari Hakanen
Työterveyslaitos
15:20 - 15:35

Tapahtumapäivän yhteenveto

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Wave-jäsenenä saat lipusta 100 euron alennuksen, joka päivittyy ostoskoriin, kun olet kirjautunut Oppian verkkokauppaan yrityksesi sähköpostilla. Wave-jäsenyyden voit tarkastaa TÄÄLTÄ. Jäsentiedustelut: wave@wakaru.fi

CCD 2021 online

390.00 €
+alv. 24%

Osta heti

CCD 2021 paikan päällä

390.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Toimitamme tarkemmat ohjeet tapahtumapäivälle tapahtumaa edeltävällä viiikolla sähköpostitse. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Jos tapahtuma perutaan koronaviruksen takia, osallistumismaksu hyvitetään. Jos tapahtumaa joudutaan siirtämään enintään 3 kk koronaviruksen takia, samat liput käyvät sellaisenaan uutena tapahtuma-ajankohtana eikä muutos oikeuta rahanpalautukseen. Tapahtuma toteutetaan hybridi -mallilla, jossa tapahtumaan myydään lippuja paikan päälle sekä online -lippuja. Valitse lipuista Online tai Paikan päällä. Voit vaihtaa halutessasi lipputyyppiä myöhemmin. Ilmoitathan muutoksesta viimeistään 14 vuorokautta ennen tapahtumaa osoitteeseen info@oppia.fi.

Kumppanit

Puzzel Oy
Novellus Pilvipalvelut
Freshdesk
Moment Digital
Calabrio
Wakaru Oy

Sijainti

Crowne Plaza ja Online

Mannerheimintie 50
00260 Helsinki