CCD 2021 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä on suunnattu asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille. CCD:ssä kohtaavat erityisesti asiakaspalvelun, service deskien ja contact centereiden päättäjät sekä kehittäjät.
Vuoden 2021 tapahtuman pääteemana on ”Aikamatka uuteen tulevaan”. Tätä syventää kolminaisuus: Rohkea johtajuus, Tuloksellinen asiakaspalvelu sekä Osaamispääoman kasvu. Rohkealla johtajuudella luomme erinomaiset puitteet keskinäiselle luottamukselle ja yhteistyölle. Tuloksellisuutta tavoittelemme mittaamisen, teknologian, laadun ja asiakaskokemuksen näkökulmasta sekä osaamispääomaa kasvatamme jatkuvan oppimisen ja valmentamisen kautta. Ohjelma sisältää runsaan kattauksen käytännönläheisiä puheenvuoroja erinomaisen asiakaspalvelun tueksi.
CCD 2021 Aikamatka uuteen tulevaan tarjoaa:
- Rohkeutta johtajuuteen
- Tuloksellisuutta asiakaspalveluun (mittaaminen, teknologia, laatu)
- Kasvua osaamispääomaan (valmentaminen)
Tapahtumalle saatavilla UNLIMITED Yrityspaketti. Lippupaketti sisältää rajoittamattoman määrän Online -lippuja kyseiseen tapahtumaan. Yrityksen henkilöstö tunnistetaan verkkokaupassa sähköpostista kirjautumisen yhteydessä.
Tapahtuma toteutetaan online -tapahtumana virtuaalisesti.
Puhujat

tutkimusprofessori
Jari Hakanen
Työterveyslaitos

CEO & Founder
Nina Rinne
Valmennustoimisto Sitomo Oy

Partner
Mika Aittamäki
Rainmaker

Principal Strategic Consultant
Niall Gallacher
Calabrio

Marketing Manager
Laura Hassel
Wakaru

Tiiminvetäjä
Krista Heinonen
Moment Digital Oy

CTO
Kim Hiekkanen
Novellus Palvelut Oy

Head of Channel Development
Ari-Pekka Hietala
iLOQ Oy

Timo Keinänen
Wakaru Oy

Asiakaspalveluarkkitehti
Arto Koponen
First Goal Oy

Solution strategist
Jyri Kosonen
Elisa Oyj

Toimitusjohtaja
Julius Lindholm
Moment Digital Oy

Liiketoiminta-analyytikko
Juuso-Ville Nieminen
Moment Digital Oy

Myyntipalvelupäällikkö
Janina Nurmela
SOK Mara ketjuohjaus

Asiakaskokemusjohtaja
Heidi Nurminen
Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia

liiketoimintajohtaja
Jyri Pouttu
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Chief Technology Officer
Thomas Rodseth
Puzzel Oy

Business Unit Leader Learning Services Development
Anu Rummukainen
Acolad

Operatiivinen johtaja
Petri Tervevuori
Moment Digital Oy

Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
Ohjelma 10.3.2021
Hinnat
Wave-jäsenenä saat yksittäisestä lipusta 100 euron ja UNLIMITED Yrityspaketista 500 euron alennuksen, joka päivittyy ostoskoriin, kun olet kirjautunut Oppian verkkokauppaan yrityksesi sähköpostilla. Wave-jäsenyyden voit tarkastaa TÄÄLTÄ. Jäsentiedustelut: wave@wakaru.fi
Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.Kumppanit
Sijainti
Online