Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018

  EARLY BIRD -HINNAT VOIMASSA 31.12.2017 ASTI  


Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018 on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille.

”Osa esityksistä oli niin mielenkiintoisia, että olisi kuullut mielellään lisää!”

”Erittäin onnistuneet keynote-puhujat! Muutenkin ajankohtaiset esitykset ja monia ajatuksia nousi esiin, joilla parantaa/kehittää oman deskin toimintaa.”

CCD 2018 (Contact Center Day 2018) -tapahtuman teemana on asiakaspalvelun automatisointi ihmisiä unohtamatta. Ohjelman puheenvuorot tulevat vuonna 2018 pitämään sisällään joukon tuoreita ajankohtaisia esityksiä asiakaspalveluroboteista, asiakaspalvelun ohjelmistorobotiikasta, itsepalvelusta ja asiakaspalvelun monikanavaisuudesta.

Ohjelmassa mukana mm.:
Päivän aloittaa ykkösketjun puhuja Mikko Babitzin (Customer Service Lead, Telia). Asko Mustonen (Development Manager, If) tulee puhumaan kokemuksia asiakaspalvelurobotti Emmasta ja asiakaspalvelun automatisoinnista ja Juha Sallinen (CEO, GDPR Tech) kertoo, mitä toukokuussa 2018 voimaan tuleva EU:n tietosuoja-asetus GDPR tarkoittaa konkreettisesti asiakaspalvelulle. Pia Pursiainen (Chief Experience Officer, Moment Group) avaa puheenvuorossaan mm. kuinka robotiikalla sujuvampaa asiakaspalvelua. Päivää jatketaan puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä.

Tule rakentamaan asiakaspalvelustasi toimiva joukkue ja verkostoitumaan yhdessä kollegoiden ja kumppaneiden kanssa!

 

     
Mikko Babitzin
Customer Service Lead
Telia 
  Asko Mustonen
Development Manager
If
  Juha Sallinen
CEO, Evangelist
GDPR Tech
  Pia Pursiainen
CEO
Moment Group

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samaan aikaan samassa paikassa myös #KOHTAAMISIA18, katso lippupaketeista mahdollisuudet hyödyntää molemmat tapahtumat!

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018
6.3.2018


Lisätietoja
elina.halonen@wakaru.fi
358407359265

Järjestäjät


Kumppanit

Hinnat

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018
CCD 2018 + #KOHTAAMISIA18
1 Kpl
#KOHTAAMISIA18 (1pv), 6.3.2018
1 Kpl
Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018 (1pv), 6.3.2018
520 €
+ alv. 24%.
CCD 2018, EARLY BIRD - 1 osallistuminen - 31.12.2017 asti
1 Kpl
Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018 (1pv), 6.3.2018
390 €
+ alv. 24%.
CCD 2018, WAVE-JÄSEN TARJOUS - KAKSI YHDEN HINNALLA!
2 Kpl
Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018 (1pv), 6.3.2018
490 €
+ alv. 24%.
CCD 2018, EARLY BIRD - 3 osallistumista - 31.12.2017 asti
3 Kpl
Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018 (1pv), 6.3.2018
990 €
+ alv. 24%.
Peruutusehdot:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Huomioitavaa
- Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%
- Early Bird -tarjous on voimassa 31.12.2017 saakka, jonka jälkeen ilmoittautumiset normaalihinnoin 490 € + alv24%/hlö.  
- Huomioithan, että Early Bird -tarjous on voimassa 31.12.2017 saakka myös kolmen hengen ryhmille. 
- WAVE-jäsentarjous on voimassa Wakarun Asiakaspalveluverkostolle (Wave). 

Tapahtumapaikka

Messukeskus Kokoustamo, Helsinki

Messuaukio 1
00520 Helsinki