Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018


Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018 on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille.

”Osa esityksistä oli niin mielenkiintoisia, että olisi kuullut mielellään lisää!”

”Erittäin onnistuneet keynote-puhujat! Muutenkin ajankohtaiset esitykset ja monia ajatuksia nousi esiin, joilla parantaa/kehittää oman deskin toimintaa.”

CCD 2018 (Contact Center Day 2018) -tapahtuman teemana on asiakaspalvelun automatisointi ihmisiä unohtamatta. Ohjelman puheenvuorot tulevat vuonna 2018 pitämään sisällään joukon tuoreita ajankohtaisia esityksiä asiakaspalveluroboteista, asiakaspalvelun ohjelmistorobotiikasta, itsepalvelusta ja asiakaspalvelun monikanavaisuudesta.

Ohjelmassa mukana mm.:
Päivän aloittaa ykkösketjun puhuja Mikko Babitzin (Customer Service Lead, Telia). Asko Mustonen (Head of Robotics, If) tulee puhumaan kokemuksia asiakaspalvelurobotti Emmasta ja asiakaspalvelun automatisoinnista ja Juha Sallinen (CEO, GDPR Tech) kertoo, mitä toukokuussa 2018 voimaan tuleva EU:n tietosuoja-asetus GDPR tarkoittaa konkreettisesti asiakaspalvelulle. Pia Pursiainen (Chief Experience Officer, Moment Group) avaa puheenvuorossaan mm. kuinka robotiikalla sujuvampaa asiakaspalvelua. 

Tapahtumapäivän päätteeksi saavat puheenvuoron MTV:n Sini Suutari (Head of Customer Care) ja Rosa Rosenlund (Customer Care Manager), heiltä kuulemme parhaat opit C Moren asiakaspalvelun ensimmäiseltä vuodelta. C More on MTV:n helmikuussa 2017 lanseeraama suoratoistopalvelu, sen asiakaspalvelua on alusta asti lähdetty rakentamaan digimaailmaan sopivaksi. Päivää jatketaan puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä.

Tule rakentamaan asiakaspalvelustasi toimiva joukkue ja verkostoitumaan yhdessä kollegoiden ja kumppaneiden kanssa!

 

Samaan aikaan samassa paikassa myös #KOHTAAMISIA18, katso lippupaketeista mahdollisuudet hyödyntää molemmat tapahtumat!

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018
6.3.2018


More information
elina.halonen@wakaru.fi
358407359265

Providers


SPONSORS

Program 6.3.2018

CCD 2018
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09:00 - 09:15
Tervetuloa tapahtumaan!
(Sali1)
09:15 - 09:45
Digital and human – it is emotive, not technical
Managing Director Katriina Valli
Zyfra Oy
(Sali1)
09:45 - 10:00
Tauko
10:00 - 10:30
Asiakaspalvelija keskiöön - Case Call Waves
Senior Business Designer Tomi Korpaeus
Provad
(Sali1)
10:30 - 11:00
Asiakaspalvelurobotti Emma ja tekoälyn vaikutus asiakaskokemukseen
Head of Robotics Asko Mustonen
If
(Sali1)
11:00 - 11:15
Tauko
11:15 - 11:45
Robotiikalla sujuvampaa asiakaspalvelua
Toimitusjohtaja Pia Pursiainen
Moment Group
(Sali1)
11:45 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:15
GDPR käytäntöön asiakaspalvelussa
CEO Juha Sallinen
GDPR Tech
(Sali1)
13:15 - 13:30
Tauko
13:30 - 14:00
Asiakkaan tarpeiden ennakointi teknologian avulla
Sofia Filippova
Freshworks
(Sali1)
14:00 - 14:30
Tauko
14:30 - 15:00
Monikanavaisuuden lisääminen olemassaoleviin palvelukanaviin
Toimitusjohtaja Janne Timonen
Apifonica
(Sali1)
15:00 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Case C More: Tärkeimmät opit asiakaspalvelun ensimmäiseltä vuodelta
Head of Customer Care Sini Suutari
MTV
Customer Care Manager Rosa Rosenlund
MTV
(Sali1)
16:00 - 19:00
Iltatilaisuus, viiniä ja verkostoitumista

Keynote speakers

Rosa Rosenlund
MTV
Sini Suutari
MTV
Katriina Valli
Zyfra Oy

Speakers

Sofia Filippova
Freshworks
Tomi Korpaeus
Provad
Asko Mustonen
If
Pia Pursiainen
Moment Group
Juha Sallinen
GDPR Tech
Janne Timonen
Apifonica

Prices

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018
Registration has closed to this event
Cancellation terms:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Venue

Messukeskus Kokoustamo, Helsinki

Messuaukio 1
00520 Helsinki