Asiakaspalvelupäivä 2024

Tervetuloa Asiakaspalvelupäivään 13.2.2024 Hotelli Crowne Plazaan, Helsinkiin!

Tämä inspiroiva tapahtuma tarjoaa monipuolisen kattauksen ajankohtaisia teemoja, kuten asiakaspalvelun trendit, teknologiat, henkilökohtaiset taidot, koulutus, johtaminen ja analysointi. Tapahtuma on suunnattu yritysjohtajille, asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelua ja liiketoimintaa. 

Asiakaspalvelupäivä tarjoaa kolmen keynote-puheenvuoron lisäksi useita asiantuntijaesityksiä, joiden aiheina ovat muun muassa

  • tekoäly ja chatbotit asiakaspalvelun tukena
  • omnichannel-asiakaspalvelun merkitys
  • etäasiakaspalvelun kehitys
  • vuorovaikutustaidot
  • kriittinen ajattelu asiakaspalvelutilanteissa
  • asiakaspalvelun johtaminen ja kulttuuri

Tapahtuma antaa osallistujille käytännön työkaluja ja menetelmiä asiakaspalvelun kehittämiseksi sekä tuo esiin alan parhaita käytäntöjä ja innovaatioita. 

Tapahtuman kohokohtana palkitsemme Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun voittajan. Kuulemme voittajayksikön inspiroivan tarinan ja opimme heidän parhaista käytännöistään ja saavutuksistaan. 

Tapahtuma tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitua muiden asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa, saada uusia näkökulmia ja kehittää omaa toimintaa. Saat konkreettisia oppeja ja kuulet menestystarinat, jotka ovat auttaneet yrityksiä parantamaan asiakaspalveluaan ja liiketoimintaansa. 

Älä jää paitsi tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta! Varmista paikkasi Asiakaspalvelupäivässä ja osta tapahtumalippusi. Tarkempia ohjelmatietoja julkaistaan myöhemmin, joten pysy kuulolla.

Nähdään Asiakaspalvelupäivässä 13.2.2024! 

Puhujat

KEYNOTE

Anna Perho

Muutosvalmentaja, puhuja, kirjoittaja

Anna Perho

KEYNOTE

Samuel Piha

Kuluttajatutkija

Turun Yliopisto

KEYNOTE

Marie van Driessche

UX designer, researcher and teacher

--

Asko Mustonen

Head of Robotics

If Vahinkovakuutus Oyj

Pauli Ohukainen

FT, Senior Research Scientist, Oura Health

Tervettä skeptisyyttä

Hannu Järvelin

Chairman

Business Excellence Finland Oy

Tiina Salonen

ICT projektipäällikkö & palvelumuotoilija

Vaasan kaupunki

Jani Jokela

COO

Aiwo Digital Oy

Tiina Hörkkö

Aluepäällikkö

Helsingin kaupunki, Kulttuuri ja vapaa-ajan toimiala, Nuorisopalvelut

Arto Koponen

Asiakaspalveluarkkitehti

First Goal Oy

Heidi Torn

Toimitusjohtaja, asiakaskokemuskouluttaja, rekrytoija, ääninäyttelijä

Vaikutusvaltaistuin Oy

Toni Hinkka

Johtamisen ja vaikuttamisen valmentaja, tietokirjailija

Vaikutusvaltaistuin Oy

Kaisa Tähtinen

palvelujohtaja

Säästöpankki

Pasi Örn

Founder & CEO

PodStudio Oy & Into Productions Oy

Titta Krogerus

Asiakaspalvelupäällikkö

Säästöpankkipalvelut Oy

Ohjelma

13.2.2024

Pääsali
Rinnakkaissali
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 - 09:10
Tervetulosanat
Founder & CEO
Pasi Örn
PodStudio Oy & Into Productions Oy
09:10 - 09:55
"Saako sieltä edes hyvää palvelua" - vaikuttava puhe asiakaspalvelutyössä
Muutosvalmentaja, puhuja, kirjoittaja
Anna Perho
Anna Perho
09:55 - 10:15
Tauko
10:15 - 10:45
Asiakaspalvelun työkalut häiriökysynnän vähentämiseksi ja palvelun kannattavuuden parantamiseksi
Chairman
Hannu Järvelin
Business Excellence Finland Oy
COO
Jani Jokela
Aiwo Digital Oy
10:15 - 10:45
Puheenvuoro peruttu
FT, Senior Research Scientist, Oura Health
Pauli Ohukainen
Tervettä skeptisyyttä
10:45 - 11:00
Tauko
11:00 - 11:30
Chatbotit ja älykäs automaatio asiakaspalvelussa
Head of Robotics
Asko Mustonen
If Vahinkovakuutus Oyj
11:00 - 11:30
Puheenvuoro peruttu
ICT projektipäällikkö & palvelumuotoilija
Tiina Salonen
Vaasan kaupunki
11:30 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:00
Vuoden digiteko – Kesäseteli 2.0: Nuorten kesäduunit digiaikaan Helsingissä!
Aluepäällikkö
Tiina Hörkkö
Helsingin kaupunki, Kulttuuri ja vapaa-ajan toimiala, Nuorisopalvelut
Asiakaspalveluarkkitehti
Arto Koponen
First Goal Oy
12:30 - 13:00
Karisma ja aistit asiakaskokemuksen kehittämisessä
Toimitusjohtaja, asiakaskokemuskouluttaja, rekrytoija, ääninäyttelijä
Heidi Torn
Vaikutusvaltaistuin Oy
Johtamisen ja vaikuttamisen valmentaja, tietokirjailija
Toni Hinkka
Vaikutusvaltaistuin Oy
13:00 - 13:15
Tauko
13:15 - 14:00
Vuoden Asiakaspalvelukilpailun voittaja: Asiakaspalvelun muutosmatka strategiseen keskiöön
palvelujohtaja
Kaisa Tähtinen
Säästöpankki
Asiakaspalvelupäällikkö
Titta Krogerus
Säästöpankkipalvelut Oy
14:00 - 14:25
Kahvitauko
14:25 - 15:10
Inclusive design, more than you hear
UX designer, researcher and teacher
Marie van Driessche
--
15:10 - 15:25
Tauko
15:25 - 16:10
Ymmärrä. Hyvä asiakaspalvelu nousee yhteiskuntamme syvistä pohjavirroista
Kuluttajatutkija
Samuel Piha
Turun Yliopisto
16:10 - 16:15
Päivän yhteenveto
Founder & CEO
Pasi Örn
PodStudio Oy & Into Productions Oy
16:15 - 17:00
Kuppi kuumaa ja verkostoitumista

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.

Kumppanit

Yhteistyössä

Haluatko tapahtumaan kumppaniksi? Kysy lisätietoja: hanne.leinonen@wakaru.fi

Sijainti

Crowne Plaza
Osoite:
Mannerheimintie 50, Helsinki