Office 365: Tehtävienhallinta ja automatisointi -etäkoulutus

Längd: 0 dagar , Kursspråk: finska, Kursmaterialspråk: finska, Kursmaterial : pdf
Office 365: Tehtävienhallinta ja automatisointi -etäkoulutus
1.00 st
Office 365: Tehtävienhallinta ja automatisointi -etäkoulutus (0 dagar), 09.09.2020
240 €
+ moms. 24%.
Oppiasopimus price: 240€

Kursbeskrivning

Opit kurssilla käyttämään Office 365:n Planner, To Do ja Power Automate -sovelluksia ja luomaan itsellesi tehtävälistauksia, tekemään tiimillesi suunnitelman tehtävistä sekä toteuttamaan automatisoituja työnkulkuja.

Kenelle

Koulutus on suunnattu Office 365- käyttäjille. Osallistujilta toivomme tietotekniikan perusteiden osaamista.

Ohjelmaversio

Koulutuksessa käytämme Microsoft Office 365 uusinta versiota.

Koulutuksen sisältö

Omat tehtävät hallintaan To-Do:lla

  • Tehtävien lisääminen ja monivaiheinen tehtävä
  • Tehtävän sisäiset toiminnallisuudet
  • Järjestys kuntoon: tehtävälistat ja muistutukset
  • Outlook ja To-Do

Tehtävienhallintaa tiimille Plannerilla

  • Plannerin käyttöliittymä
  • Miten luoda ja hallita suunnitelmia?
  • Säilöt ja tehtävät
  • Käyttäjien lisääminen ja tehtävien määrittäminen
  • Sinulle määritetyt tehtävät

Työnteko automaattiseksi Power Automaten avulla

  • Mitä Power Automatella voi tehdä?
  • Mallipohjien käyttäminen
  • Uuden työnkulun luominen – Automatisoitu, pika ja ajoitettu
  • Ehdon luominen
  • Silmukan ja muiden virheiden välttäminen
  • Liittimet: kuinka Power automate näkyy sovelluksissa?

Avainsanat

Microsoft Office 365, O365, To-Do, Planner, Power Automate, Tehtävät, Tehtävienhallinta, Outlook, Työnkulku, Automatisointi, Työnkulku, Sovellus



Avbokningsvillkor

Tilaajalla on oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä ilmoittautuminen 14 päivää ennen koulutuksen alkua veloituksetta. Peruutuksen tullessa myöhemmin, veloitamme osallistumisen kokonaisuudessaan. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti. Tilaajalla on oikeus nimetä veloituksetta tilalleen toinen osallistuja.

Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!