Koulutuksessa opit Google Tag Managerin käytön perusteet ja sen monipuoliset mahdollisuudet verkkopalveluiden kävijäseurannan sekä sähköisen mainonnan ylläpitämisessä ja kehittämisessä.
Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka haluat jatkuvasti kehittää ja ylläpitää verkkopalvelun tai verkkokaupan analytiikkaa sekä saada enemmän dataa irti kävijäliikenteestä ja sivuston käytettävyydestä.
Google Tag Managerin avulla yhdenmukaistat ja keskität Googlen sekä 3. osapuolten mainos- ja analytiikkatägien asennuksen ja määrittelyn helpoksi kokonaisuudeksi, joten koodausosaamista ei enää tarvita. Eniten koulutuksesta saavat hyötyä henkilöt, joilla Google Analyticsin ja digimarkkinoinnin, kuten Google Adsin, perusteet ovat jo hallussa.
Google Tag Manager, Tag Manager, web-analytiikka, verkkoanalytiikka, digimarkkinointi, sähköinen mainonta, Google Ads, Google Data Studio, verkkopalvelut, verkkokauppa, kävijäseuranta, verkkoliikenne
Tilaajalla on oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä ilmoittautuminen 14 päivää ennen koulutuksen alkua veloituksetta. Peruutuksen tullessa myöhemmin, veloitamme osallistumisen kokonaisuudessaan. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti. Tilaajalla on oikeus nimetä veloituksetta tilalleen toinen osallistuja.