Support Center Analyst

Duration: 2.0 days
This course is not scheduled at the moment. Please contact us to arrange for a custom training.

Description

Varmista paikkasi ilmoittautumalla viimeistään kaksi viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen ilmoittautumiset käsitellään jälki-ilmoittautumisina mahdollisuuksien mukaan. Lisätietoja +358 207 413 351.

Koulutuksen aikataulu
Koulutuspäivät klo 9.00-15.00, ilmoittautuminen ja aamukahvit klo 8.30 alkaen.

Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu ja service desk -tehtävissä työskenteleville asiantuntijoille, jotka tarvitsevat asiakaspalvelutyön perustaitojen koulutusta tai sparrausta.

Koulutuksen teemoja
- Asiakaspalvelukeskuksen rooli, vastuu ja ominaispiirteet
- Asiantuntijan rooli ja vastuu
- Tukipalvelumuodot
- Laadunvarmistus, mittaaminen ja käytännöt
- Kommunikointitaidot ja niiden merkitys tukipalvelutyössä
- Strateginen ajattelu, visio, missio, imago ja yrityskulttuuri
- Parhaiden käytäntöjen (best practices) soveltaminen asiakaspalvelussa
- Puhelujen hallinta ja niiden eri vaiheet
- Kirjoittaminen palvelutyössä
- Ongelmanratkaisutaidot, luova ja kriittinen ajattelu
- Tehokkuuden maksimointi, empatia vs sympatia, haastavien asiakastilanteiden hallinta
- Lisäksi monipuolisia ryhmätöitä ja harjoituksia

Koulutuksen kuuluu mahdollisuus suorittaa kansainvälinen HDI Support Center Analyst -sertifiointikoe. Hyväksytty sertifikaatti on todistus osaamisestasi!

Miksi sinun kannattaa osallistua?
- Saat kokonaiskuvan service deskin merkityksestä ja omasta roolistasi siinä.
- Saat perustiedot ITIListä.
- Saat uusia näkökulmia niin suulliseen kuin kirjalliseen viestintään ja dokumentointiin.
- Käymme myös läpi vuorovaikutustaitoja ja muita asiakaspalvelussa tärkeitä aiheita.

Kouluttaja
Koulutuksen pitää Marko Uusitalo. Hän on saanut positiivista palautetta ammattitaidostaan ja osallistujien aktivoimisesta koulutuksissaan. Marko Uusitalo on kouluttanut yhteyskeskuksissa ja asiakaspalveluissa yli 10 vuoden ajan. Koulutusten aiheet ovat vaihdelleet viestinnästä asiakaspalveluun ja myynnistä asiakaspalveluprosesseihin. Koulutukseltaan hän on VTM.

Wave-jäsenenä (aiemmin HDI-jäsenenä) hinta on 890 euroa + alv, tentti 150 euroa + alv. Yrityskohtaisen jäsenyyden voit tarkistaa täältä: http://wave.wakaru.fi/wave/ -sivuston lopussa olevasta jäsenlistauksesta.



Cancellation terms
If you can not participate this course, you can send someone else instead of you. If cancellation is done less than two (2) weeks before the course start, we will charge 50% of the price. In case of no show without any cancellation, we will charge the whole price. Cancellation fee will also be charged in case of illness.

Your course or event to Oppia.fi?

Contact us!