Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet -valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin. 

Valmennuksessa käydään läpi seuraavia asioita:

  • vuorovaikutuksen ja välittämisen osoittaminen kirjoittamalla
  • miten teen itseni ymmärrettäväksi
  • selkeät vinkit selkeyteen
  • miksi kiinnostuisin kieliopista? Tiivis ja tarpeellinen kielioppitsekkaus
  • provosoimisen ja provosoitumisen välttäminen
  • jos mokaat - anteeksi pyytäminen kirjoittamalla
  • emojien ja hymiöiden käyttö kirjallisessa asiakaspalvelussa


Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään klo 9-12. Kesto on 3 tuntia.

Palautetta valmennuksesta

Sujuvasanainen ja luonteva kouluttaja, ihanan innostunut aiheestaan :)

Kiitos innostavasta valmennuksesta. Plussaa etenkin harjoitustehtävistä, jotka oli hyvin toteutettu.

Erityisesti kiitos valmentajalle. Pirteä, naurahtavainen ja ihminen ihmiselle.

Todella hyvä koulutus. Selkeitä, konkreettisia ja hyödyllisiä asioita liittyen viestimiseen. Mukavia vaihtelevia tapoja aktivoida meitä kuulijoita koulutuksen aikana. Suosittelen lämpimästi muillekin jotka kaipaavat tällaista koulutusta.

Valmentajana Terhi Meriläinen
Terhi on vakuuttavan viestinnän ja puheella vaikuttamisen asiantuntija ja valmentaja. Hän on työskennellyt IT-alalla viestintä- ja henkilöstöpäällikkönä ja valmentanut asiakaspalvelu- ja asiantuntijaviestinnän taitoja lukuisille erikokoisille organisaatioille. Hän on koulutukseltaan puheviestinnän maisteri (FM) ja hän on myös kouluttanut viestinnän ja vaikuttamisen teemoja useissa koulutusorganisaatioissa. Terhin innostavissa valmennuksissa erilaiset oppijat tulevat huomioiduiksi ja tieto johtaa käytännön toimiin.

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? 

Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaahan johanna.rakemaa(at)wakaru.fi.

Wave Akatemia

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaahan johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä