Chat asiakaspalvelussa

Kuvaus

Varmista paikkasi ilmoittautumalla viimeistään kaksi viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen ilmoittautumiset käsitellään jälki-ilmoittautumisina mahdollisuuksien mukaan.

Koulutuspäivän aikataulu
Koulutus klo 9.00-12.00, ilmoittautuminen ja aamukahvit 8.30 alkaen. Koulutuksen lopuksi on lounas klo 12.00-13.00.

Kohderyhmä
Koulutus sopii chatin käyttöä asiakaspalvelussa aloitteleville.

Koulutuksen teemat
Puristimme chatin viestinnälliset salat kolmeen tuntiin. Tule kuulemaan muun muassa:
- mitä viestinnällisiä asioita chatissa kannattaa ottaa huomioon?
- mitkä ovat hyvän chattaajan ominaisuudet?
- minkälaista on hyvä teksti? (sävy, vuorovaikutteisuus, selkeys, oikeakielisyys, napakkuus)
- mitä ovat nopean kirjallisen viestinnän ongelmat ja mahdollisuudet?
- esimerkkejä chatista ja asiakaspalvelusta Suomessa

Huomaathan, että koulutuksessa ei käsitellä chatin teknisiä tai muita vastaavia puolia. Tietoiskussa pureudutaan nimenomaan viestinnällisiin puoliin, kuten kirjoittamiseen ja vuorovaikutukseen.

Kouluttaja
Kouluttajana Marko Uusitalo. Hän on saanut positiivista palautetta ammattitaidostaan ja osallistujien aktivoimisesta koulutuksissaan. Marko Uusitalo on kouluttanut yhteyskeskuksissa ja asiakaspalveluissa yli 15 vuoden ajan. Koulutusten aiheet ovat vaihdelleet viestinnästä asiakaspalveluun ja myynnistä asiakaspalveluprosesseihin. Koulutukseltaan hän on VTM.

Wave-jäsenenä (aiemmin HDI-jäsenenä) hinta on 360 euroa + alv. Yrityskohtaisen jäsenyyden voit tarkistaa täältä: http://wave.wakaru.fi/wave/ -sivuston lopussa olevasta jäsenlistauksesta. Jäsenhinta tulee automaattisesti, kun olet kirjautunut jäsenyrityksen sähköpostiosoitteella sisälle verkkokauppaan.

Järjestäjä