Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa

Kesto: 0.5 pv
Kurssin hinnoittelu

Tuotekuvaus

Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea? Uudet ja erilaiset tilanteet saattavat aiheuttaa meille palvelutilanteissa asenteellisia ongelmia. Asiakas saattaa kokea, että hänen asiaansa ei oteta todesta, joka vaikuttaa välittömästi palvelukokemukseen sekä mielikuvaan palvelun laadusta. Tässä valmennuksessa sukellamme omiin asenteisiimme ja löydämme täsmälääkkeitä helpottamaan asiakkaiden, työkavereiden että ennen kaikkea oma elämäämme.

Valmennuksen sisältö

  • Asiantuntijaorganisaatio ja palvelukulttuuri
  • Asenteen merkitys työyhteisön sisällä ja asiakaspalvelussa
  • Itsetunto ja sen kehittäminen
  • Erinomaisen asiakaspalvelijan ominaisuudet

Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään klo 9-12. Kesto on 3 tuntia.

Valmentaja Timo Keinänen
Kouluttajana toimii Wave asiakaspalveluverkoston liiketoimintajohtaja ja valmentaja Timo Keinänen. Timolla on pitkä kokemus asiakaspalvelun maailmasta ja hän tuntee asiakaspalvelun arjen sekä asiantuntijan että esimiehen tehtävien kautta. Hän on kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Valmennusten osalta Timoa kiitellään osallistujien aktivoimisesta ja hän saa positiivista palautetta innostavasta otteestaan. Timo toiminut myös Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailun arvioijana. Positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ensiarvoisen tärkeää on asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen ja huomioiminen, sillä pienillä teoilla saamme aikaan isoja asioita!

Palautetta valmentajan aiemmista tilaisuuksista

Valmennus ei ollut todellakaan mitenkään pitkästyttävä, herätti paljon ajatuksia omasta työstä

Hyvä valmennus! Ei onneksi tylsä diaesitys, vaan aktivoivia tehtäviä ja ryhmätöitä

Kouluttaja ihan mahtava; laittoi ajattelemaan 

Hyvin organisoitu valmennus ja hyvin vedetty! Kiitos! 

Asiat esitetty ymmärrettävästi, osallistujien huomioiminen ja aktivointi toteutettu hienosti

Hinta
Valittavanasi on joko osallistujakohtainen paikka tai UNLIMITED -yrityspaketti.

  • 290 €+alv/osallistuja, Wave-jäsenille 250 €
  • 1 290 €+alv/yritys UNLIMITED Yrityspaketti, Wave-jäsenille 990 €. Lippupaketti sisältää rajoittamattoman määrän lippuja kyseiseen etävalmennukseen. Yrityksen henkilöstö tunnistetaan verkkokaupassa sähköpostista kirjautumisen yhteydessä.

Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä.

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? Yrityskohtaisen toteutuksen hinta on 1 590 €+alv, Wave-jäsenyrityksille 1 290 €. Ota yhteyttä: TImo Keinänen, timo.keinanen(at)wakaru.fi tai 040 573 7790.

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!



Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!