Palvelujohtamisen tehokurssi

Kesto: 2 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
LÄHIOPETUS: Palvelujohtamisen tehokurssi, ei tenttiä
1.00 Kpl
Palvelujohtamisen tehokurssi (2 pv), 24.01.2022
1650 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 825,00€
ETÄOPETUS: Palvelujohtamisen tehokurssi, ei tenttiä (Online)
1.00 Kpl
Palvelujohtamisen tehokurssi (2 pv), 24.01.2022
1650 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 825,00€

Tuotekuvaus

Varmista paikkasi ilmoittautumalla viimeistään kaksi viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen ilmoittautumiset käsitellään jälki-ilmoittautumisina mahdollisuuksien mukaan.

Tavoite
Kurssi esittelee osallistujille palveluiden johtamista, hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin 2020-luvulla. Kurssin jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelujohtamisen avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lhestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa. Kurssin jälkeen osallistujilla on hyvät valmiudet ymmärtää toimintansa palveluorganisaatiossa ja puhua samaa kieltä kuin muut. 

Kohderyhmä
Kurssi on suunnattu IT-johdolle, kuten tietohallintojohtajille ja -päälliköille, senior-tason IT-päälliköille, projektipäälliköille, tiiminvetäjille, IT-asiantuntijoille sekä IT-päälliköille ja -konsulteille. Kurssi soveltuu hyvin myös kaikille niille, joiden työtehtävät käsittävät IT-palveluiden ostamiseen tai hyödyntämiseen liittyviä tehtäviä. Kurssi tarjoaa tuoretta ja ajantasaista näkökulmaa palveluiden tuottamiseen erityiesti jos edellinen tutustuminen palvelujohtamiseen on tapahtunut ennen vuotta 2019. 

Esitietovaatimukset
Kurssille ei ole esitietovaatimuksia.

Koulutuspäivän aikataulu
Koulutuspäivän aikataulu on klo 9-16.

Kurssin ohjelma
Kurssila esitellään kokoelma parhaita käytäntöjä IT-palveluiden toimittamiseen ja IT-Infrastruktuurin hallintaan. Kurssilla esitellyt palvelujohtamisen käytännöt ovat käytännössä testattuja ja hyviksi havaittuja useissa organisaatioissa Suomessa ja maailmalla. Kurssin sisältö on seuraava:

  • Palvelujohtamisen historia ja 2020-luvun ympäristö palvelujohtamiselle
  • Palvelujohtamisen peruskäsitteet
  • Palvelujohtamisen viitekehykset pääideoineen
  • Palvelujohtamisen tärkeimmät johtamiselementit
    • Hallintotapa, roolit ja vastuut palvelujohtamisessa
    • Palvelujohtamisen periaatteet
    • Kokonaisvaltainen lähestyminen palvelujohamiseen
    • Prosessit ja arvovirrat palveluissa
    • Palveluiden johtaminen läpi organisaatiorajojen
    • Jatkuva parantaminen palvelujohtamisessa
  • Palvelujohtamisen tärkeimmät kyvykkyydet
    • Palvelutason hallinta
    • Tietoturvanhallinta
    • Toimittajanhallinta
    • Sopimuksienhallinta
    • Saatavuudenhallinta
    • Kapasiteetin ja suorituskyvyn hallinta
    • Muutoksenhallinta
    • Konfiguraationhallinta
    • Jakelunhallinta
    • Julkaisunhallinta
    • Häiriönhallinta
    • Ongelmanhallinta
    • Palvelupyynnönhallinta
    • Herätteenhallinta
    • Palvelupiste

itSMF Finland ry on epävirallisesti suomentanut tärkeimmät käsitteet. Sanaston voita ladata TÄÄLTÄ.

Valmentajat
Valmentajina toimivat Wakarun kokeneet palvelujohtamisen valmentajat.

Kurssimateriaali
Kurssimateriaali on suomenkielinen. Kurssimateriaali toimitetaan oppilaille etukäteen pdf-muodossa. Suosittelemme oma tabletin tai läppärin mukaanottamista materiaalin selailemiseksi myös kurssin aikana. 
 

 



Ohjelma

Päivämäärä Aloitusaika Lopetusaika Huom!
24.01.202209:0016:00
25.01.202209:0016:00
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!