ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services

Kesto: 3.0 pv

Kuvaus

ITIL® 4 Specialist: Aqcuiring & Managing Cloud Services -valmennusmoduuli on kehitetty tukemaan palvelunhallinnan ammattilaisia, jotka ovat mukana pilvipalveluiden ja -teknologioiden hankinnassa, toteutuksessa ja jatkuvassa arvioinnissa. Tavoitteena on luoda edellytykset, joilla voi todentaa pilvipalveluista saatavan arvon organisaatiolle.

AMCS-moduuli antaa käytännön ymmärryksen siitä, kuinka pilvihankinnat ja -teknologia yhdistetään organisaation liiketoimintastrategiaan ja -toimintoihin sekä miten tukee edellä olevia toimialasta tai kypsyystasosta riippumatta.

Kokonaisuus käsitellään asiakaspolun näkökulmasta, joka tuo loogisen vaiheistuksen hankinnoille ja ymmärryksen asiakkaan toiminnasta eri vaiheissa. Sama vaiheistus on myös ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value -valmennuksessa.

Valmennuksen hyödyt

  • Opi analysoimaan mahdollisia palveluratkaisuja ja niiden tuomia etuja toimittajaneutraalin lähestymistavan avulla 
  • Tunnista, valitse ja toimita pilvipalveluita tehokkaasti 
  • ITIL 4 -viitekehyksen mukaisesti arvon luomista yhteistoiminnassa voi tukea onnistuneilla pilvipalveluhankkinnoilla ja niiden integroinnilla 
  • Opi miten otetaan käyttöön asiakaskeskeinen pilvihankintamalli

Kohderyhmä

Valmennus sopii kaikille, jotka haluavat kasvattaa käytännön ymmärrystä siitä, miten pilvipalveluiden hankinta ja teknologia voivat integroitua ja tukea laajempaa liiketoimintastrategiaa ja -toimintoja.

Sisältö

Päivä 1
  • Welcome
  • Introduction
  • Explore: Can the organization benefit from the cloud?
  • Engage: Meeting a cloud service provider
Päivä 2
  • Offer: Selecting the right services and service provider
  • Agree: Negotiation and planning
  • Onboard (and Offboard): Moving to the cloud
Päivä 3
  • Cocreate: Enabling value
  • Realize: Measuring and improving
  • Recap

Valmennuksen aikataulu 

3 päivää, kello 9–17

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia. Valmennukseen ja sertifiointitenttiin voi osallistua ilman ITIL® 4 Foundation -sertifiointia.

Valmennusmateriaali

Valmennusmateriaali on englanninkielinen. Materiaali toimitetaan osallistujille etukäteen PDF-muodossa.

Sertifiointi 

Valmennuksen hinta sisältää englanninkielisen online-tentin, jonka suorittamiseen osallistuja voi varata valmennuksen jälkeen itselleen sopivan ajan. Ohjeistus tentin varaamiseen ja tenttimiseen käydään läpi valmennuksessa. 

ITIL® 4 -jatkovalmennukset

ITIL® 4:ssä on yhteensä viisi jatkovalmennusta, jotka käsittelevät kunkin aihealueen ajattelu- ja toimintamalleja sekä tärkeimpiä kyvykkyyksiä (practices). Moduulit voi suorittaa haluamassaan järjestyksessä.


ITIL® 4 -laajennusmoduulit

ITIL® 4 -laajennusmoduulien avulla vastataan organisaatioiden liiketoiminnan muuttuviin tarpeisiin. Laajennusmoduulit, joissa ei ole esitietovaatimuksia, voit suorittaa myös ilman ITIL® 4 Foundation -sertifikaattia. Perustiedot ITIL-viitekehyksestä ja termistöstä käydään läpi valmennuksissa.


Katso esittelyvideo ITIL® 4 -jatkovalmennuksista

ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under the permission of AXELOS Limited. All rights reserved. The SwirlTM is a trademark of AXELOS Limited, used under the permission of AXELOS Limited. All rights reserved. Wakaru Oy is an Accredited Training Organisation for ITIL®.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä