Tie erinomaisiin asiakaskohtaamisiin - Laadun arviointi ja valmentaminen asiakaspalvelussa

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
KURSSI SULJETTU!

Tuotekuvaus

Tervetuloa esimiehet, valmentajat ja asiakaspalvelun asiantuntijatehtävissä toimivat!

Tässä valmennuksessa opit näkemään asiakaskohtaamiset osana asiakkaan polkua ja opit asiakaskuuntelun tapoja. Opit määrittelemään laadukkaan palvelun kriteerit asiakkaan odotukset ja liiketoimitatavoitteet huomioiden. Rakennat tai peilaat valmennuksessa oman organisaatiosi kohtaamismallia ja kohtaamisen arvioinnin menetelmiä. Saat työkaluja tunnistaa organisaatiosi oman äänensävyn, tone of voicen. 

Valmennuksen jälkeen osaat viedä asiakaskohtaamisen arvioinnin tulokset osaksi asiakasneuvojien valmennuskeskusteluja ja ohjata toivottua käyttäytymisen ja toiminnan muutosta valmentavalla otteella. 



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
12.09.2019
09:00
16:00

Koulutuspäivä alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 16.00. Päivän aikana nautimme maittavan lounaan ja pidämme toki myös energisoivan kahvihetken. Muuten päivä eteneekin vauhdilla seuraavan agenda mukaisesti: 

9.00

  • Kuka on asiakkaasi? Minkälaisen asiakaskokemuksen haluatte tuottaa?
  • Työkaluja asiakasodotusten ja asiakaskokemuksen ymmärtämiseksi
  • Tavoitteiden ja mittareiden asettaminen, oikeat KPIt?
  • Mitä on asiakaskohtaamisten laatu ja miten löytyvät laadun kriteerit?
  • Mitä on myynnillisyys asiakaspalvelussa? Miten myynnillisyys liittyy laatuun?

11.30 Lounas

12.45

  • Asiakaskohtaamisten laadun arviointi ja mittaaminen
  • Uudet vanhat taidot - miten niitä mitataan? empatia, resilienssi, kyky oppia, rohkeus, ongelman ratkaisu?
  • Arvioinnin systematisointi ja tasalaatuistaminen

14.00 Tauko

14.20

  • itsearviointi, vertaissparraus vai valmentaminen?
  • Valmentajan taidot, valmentava palveukulttuuri
  • Valmentamisen prosessi
  • Työkaluja ja valmennusmenetelmiä asiakaspalveluun

16.00

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun.  Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!