Tie erinomaisiin asiakaskohtaamisiin - Laadun arviointi ja valmentaminen asiakaspalvelussa

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Tie erinomaisiin asiakaskohtaamisiin - Laadun arviointi ja valmentaminen asiakaspalvelussa, ei tenttiä
1 Kpl
Tie erinomaisiin asiakaskohtaamisiin - Laadun arviointi ja valmentaminen asiakaspalvelussa (1 pv), 12.09.2019
690 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 655,50€

Tuotekuvaus

Tervetuloa esimiehet, valmentajat ja asiakaspalvelun asiantuntijatehtävissä toimivat!

Tässä valmennuksessa opit näkemään asiakaskohtaamiset osana asiakkaan polkua ja opit asiakaskuuntelun tapoja. Opit määrittelemään laadukkaan palvelun kriteerit asiakkaan odotukset ja liiketoimitatavoitteet huomioiden. Rakennat tai peilaat valmennuksessa oman organisaatiosi kohtaamismallia ja kohtaamisen arvioinnin menetelmiä. Saat työkaluja tunnistaa organisaatiosi oman äänensävyn, tone of voicen. 

Valmennuksen jälkeen osaat viedä asiakaskohtaamisen arvioinnin tulokset osaksi asiakasneuvojien valmennuskeskusteluja ja ohjata toivottua käyttäytymisen ja toiminnan muutosta valmentavalla otteella. 



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
12.09.2019
09:00
16:00

Koulutuspäivä alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 16.00. Päivän aikana nautimme maittavan lounaan ja pidämme toki myös energisoivan kahvihetken. Muuten päivä eteneekin vauhdilla seuraavan agenda mukaisesti: 

 

  • Työkaluja asiakasodotusten ymmärtämiseksi
  • Minkälainen asiakaskokemus? Tavoitteiden ja mittareiden asettaminen
  • Myynnillisyys asiakaspalvelussa
  • Asiakaskohtaamisten laadun määrittely
  • Asiakaskohtaamisten laadun arviointi ja mittaaminen
  • Arvioinnin systematisointi ja tasalaatuistaminen
  • Laadun valmentaminen
  • Valmentajan rooli
  • Valmentamisen prosessi
  • Helpot ja toimivat valmennusmenetelmät asiakaspalvelussa
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun.  Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!