Hyvät tavat ja välittäminen lisäävät työelämän ja asiakaspalvelun laatua (1/2 pv)

Kesto: 0.5 pv
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Tuotekuvaus

Kaarina Suonperä on luennoinut ja kouluttanut suomalaisille hyviä tapoja. Yhä edelleen suosikkiaiheena ovat ”Hyvät tavat – huomisen kilpailutekijä” tai ”Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran”. Näihin molempiin mahtuu paljon: hyvää palvelua, huomaavaista käyttäytymistä ja toisen huomioimista sekä pukeutumis- ja pöytätapoja unohtamatta liike-elämässä dress codea.

Monikulttuurinen liike-elämä osoittautuu yhä tarpeellisemmiksi esim. asiakaspalvelussa tai työyhteisössä. Kamarineuvos Suonperä on tuttu tv:ssä ja mediassa erilaisten tapa-, pukeutumis- ja käytösasioiden parissa useiden vuosien ajan. Tule kuuntelemaan lisää hyvistä tavoista asiakaspalvelun parissa.

Kenelle

Kaikille työelämässä asiakkaita kohtaaville henkilöille

Sisältö

  • Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran
  • Hyvää palvelua
  • Huomaavaista käyttäytymistä
  • Toisen huomioiminen
  • Pukeutumis- ja pöytätapoja
  • Dress code
  • Monikulttuurisempi bisneselämä
  • Kansainvälisen kanssakäymisen kompastuskiviä
  • Vaatimattomuus ei kaunista

 



Peruutusehdot
Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin kaksi (2) viikkoa ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!