Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: paperi
Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse, ei tenttiä
1 Kpl
Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (0.5 pv), 24.10.2018
330,00 €
+ alv.. 24%.
OPPIASOPIMUS Hinta: 280,50€

Tuotekuvaus

Onko organisaatiossanne panostettu sähköisen asiakaspalvelun laatuun? Ovatko sähköpostiviestinne selkeitä, ystävällisiä ja asiakaslähtöisiä? Suuri osa asiakaskontakteista tapahtuu nykyään sähköpostin tai chatin välityksellä. Sähköpostipalvelun laatuun panostaminen on panostus asiakastyytyväisyyteen ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Kurssilla käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  •     Asiakaspalvelu sähköpostitse – erityispiirteet
  •     Hyvän sähköpostin ominaisuudet:
    • Viestin aloitus
    • Kirjoitustyyli
    • Viestin sävy
    • Selkeys ja ymmärrettävyys
    • Tekstin rakenne
    • Oikeinkirjoitus
    • Empaattisuus ja asiakkaan huomioiminen
    • Myynnillisyys
    • Viestin päättäminen
  •     Asiakaspalautteisiin vastaaminen – erityishuomioita
  •     Käytännön harjoituksia

Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Se antaa vinkkejä siihen, miten kehittää omaa sähköpostiviestintää. Koulutus pidetään pienryhmässä ja siihen sisältyy runsaasti harjoituksia.



Ohjelma

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!