Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Längd: 0.2 dagar
Denna kurs är inte schemalagd just nu. Kontakta oss gärna för att diskutera företagsintern utbildning.

Kursbeskrivning

Kohderyhmä 

Koulutus sopii kaikille, jotka käyttävät sähköpostia, chattia tai somea asiakaspalvelutyössä.

Sisältö 

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa verkossa?

Yhä useammin asiakkaat kohdataan sähköpostin välityksellä, chatissa tai sosiaalisessa mediassa. Asiakaspalveluun näissä kanavissa kannattaa panostaa, koska se on samalla panostus asiakastyytyväisyyteen, myyntiin ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Koulutuksessa saat runsaasti käytännön vinkkejä siitä, kuinka voit kehittää omaa ja organisaatiosi sähköistä viestintää asiakaspalvelutyössä.

Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

• Mielikuvien luominen kirjoittamalla
• Millainen kirjoitustyyli sopii asiakaspalveluun
• Kuinka asiakkaille voi osoittaa huomiota ja empatiaa
• Miten parantaa viestin ymmärrettävyyttä ja selkeyttä
• Millainen on osuva tapa viestiä

Lisäksi luvassa on case-esimerkkejä ja käytännön harjoituksia.



Avbokningsvillkor
If you can not participate this course, you can send someone else instead of you. If cancellation is done less than two (2) weeks before the course start, we will charge 50% of the price. In case of no show without any cancellation, we will charge the whole price. Cancellation fee will also be charged in case of illness.

Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!