Some-markkinoinnin perusteet (1/2 pv)

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Mitä on sosiaalisen median (some) markkinointi? Kuinka saan myyntiä? Mistä markkinoinnissa kannattaa maksaa ja mistä ei? Puolen päivän seminaarissa käydään läpi sosiaalisen mediaan liittyvää markkinointia ja mainontaa. Tutustumme erilaisiin kohderyhmiin ja niiden tavoitettavuuteen. Mukana ovat muun muassa Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube, Instagram ja WhatsApp.

Sosialinen media yleisesti

  • Sosiaalisen median esittely
  • Mitä eri some-kanavia löytyy?
  • Milloin ja missä käytetään some-kanavia
  • Käsittelyssä mm. Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube, Instagram ja WhatsApp.
  • Miten nuorison ja vanhempien some-käyttäytyminen eroaa?
  • Mihin suuntaan sosiaalinen media on kehittymässä

Markkinointi ja mainonta sosiaalisessa mediassa

  • Digitaalinen markkinointi ja mainonta
  • Kenen kannattaa markkinoida somessa ja kenen ei.
  • Missä mennään eri some-kanavien suhteen.
  • Miten rakennan oman some-yhteisön?
  • Tulisiko viestiä harvoin vai usein?
  • Kannattaako mainonta vai ei?

Tämä peruskurssi tarjoaa mainiot työkalut viestinnän, markkinoinnin ja mainonnan henkilöille. Seminaarin jälkeen osaamista voi laajentaa tarkemmin jatkokursseillamme.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä