Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijoille

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: paperi
Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijoille, ei tenttiä
1 Kpl
Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (0.5 pv), 14.12.2018
330,00 €
+ alv.. 24%.
OPPIASOPIMUS Hinta: 280,50€

Tuotekuvaus

Onko organisaatiossanne panostettu sähköisen asiakaspalvelun laatuun? Ovatko sähköpostiviestinne selkeitä, ystävällisiä ja asiakaslähtöisiä? Suuri osa asiakaskontakteista tapahtuu nykyään sähköpostin tai chatin välityksellä. Sähköpostipalvelun laatuun panostaminen on panostus asiakastyytyväisyyteen ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Opit koulutuksessa mm. seuraavia taitoja:

Sopivan kirjoitustyylin valinta eri tilanteisiin

Erilaiset asiakastyypit ja niiden tunnistaminen
Asiakkaan ja asiakkaan asian vaikutus tyylivalintaan

Miten viestin tyylikkäästi:

Miten viesti kannattaa aloittaa eri tilanteissa
Kuinka luodaan kontakti lukijaan
Millä tavalla asiakasta voi nostaa ja milloin sitä kannattaa harkita
Huomioi asiakkaan tilanne tarvittaessa
Sinä-näkökulma ja sen merkitys asiakaspalvelussa
Miten viestin saa positiiviseksi
Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin
Jätä lopuksi hyvä mieli lukijalle, tervehdykset ja toivotukset

Miten viestin selkeästi:

Millä tavalla viesti otsikoidaan osuvasti
Keinoja viestin silmäiltävyyden ja helppolukuisuuden varmistamiseksi
Millä tavalla ohjeet kannattaa kirjoittaa
Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten saman asian voi sanoa selkokielellä
Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä

Miten varmistan viestini osuvuuden:

Kuinka viesti kannattaa jäsennellä
Osuva tapa vastata kysymyksiin
Miten hyödynnän asiakkaan sanoja ja miksi sitä kannattaa harkita
Millainen on puhutteleva tapa kirjoittaa

Kuinka kohtaan tyytymättömän asiakkaan sähköpostitse:

Erilaiset palautetyypit ja oikean lähestymistavan valinta
Yleisimmät sudenkuopat ja niiden välttäminen
Keinoja tyytymättömän asiakkaan käsittelemiseen
 

Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Se antaa vinkkejä siihen, miten kehittää omaa sähköpostiviestintää. Koulutus pidetään pienryhmässä ja siihen sisältyy runsaasti harjoituksia.



Ohjelma

Klo 9:00-13:00

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!