Asiakkaan kohtaaminen ja toimiva vuorovaikutus

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: paperi
KURSSI SULJETTU!

Tuotekuvaus

Miksi?

Koulutuksessa keskustellaan asiakaskokemuksesta. Hyvän asiakaspalvelun maine kiirii kauas, mutta huonot kokemukset vieläkin kauemmaksi. Asiakastyytyväisyyden kehittäminen perustuu arvoihin ja strategiaan. Koulutus auttaa ymmärtämään asiakasviestinnän ja vuorovaikutuksen merkityksen osana omaa työtä ja asiakastyytyväisyyttä. Koulutus tarjoaa paljon vinkkejä hyvään suulliseen ja kirjalliseen asiakaskohtaamiseen.

Miten?

Koulutuksen tavoitteena on tarjota tilitoimiston ja taloushallinnon ammattilaisille ja yrittäjille uutta viestinnällistä näkökulmaa toimintansa kehittämiseen ja ideoita numeroiden esittämiseen. Miten tehdä talouden luvut helpommaksi hahmottaa ja miten niitä voi entistä paremmin havainnollistaa yritysjohdon tueksi? Jokainen numero on itsessään viesti, mutta tarvitsee tuekseen taustat ja syyt poikkeamaan. Viestimällä säännöllisesti, ymmärrettävästi ja kiinnostavalla tavalla voidaan vaikuttaa, saada aikaan muutos ja luoda lisäarvoa itselle ja asiakkaalle.

Koulutuksessa käydään läpi esimerkkejä hyvistä toteutuksista ja tehdään pienimuotoisia ryhmätöitä.

Kouluttaja: Maija Harsu, viestintäkonsultti



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
17.10.2019
09:00
16:00

Asiakaskokemus

  • Asiakaskokemus tilitoimistossa
  • Ihmiset ja asiakkaat ovat erilaisia 
  • Asiakkaan odotukset – toteutuuko asiakaslupaus?
  • Vuorovaikutus, viestintä ja asenne asiakaspalvelussa

Asiakastyytyväisyyden kehittäminen

  • Milloin ja miten kohdata asiakas, miten kirjoittaa ja raportoida asiakkaalle?
  • Sähköposti asiakasviestinnän välineenä – millainen on hyvä sähköposti? 
  • Valittava asiakas ei ole aina huono asiakas – vaan mahdollisuus kehittää 

Miten minä voin vaikuttaa omassa työssäni asiakkaan tyytyväisyyteen?

  • Osaanko kuunnella, osaanko argumentoida, huomaanko asiakkaan tarpeet?  
  • Miten kehittää asiakkaan kanssa käytävää vuoropuhelua?
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!