Asiakashyödyn kasvattaminen Avainasiakastoiminnalla (KAM)

Längd: 1.0 dagar
Denna kurs är inte schemalagd just nu. Kontakta oss gärna för att diskutera företagsintern utbildning.

Kursbeskrivning

Avainasiakastoiminta tulee yritykselle välttämättömäksi, kun asiakkaiden koko kasvaa ja yritys pystyy tarjoamaan asiakkailleen yli yksikkörajojen meneviä palvelukokonaisuuksia. Hyvin johdettu KAM-toiminta mahdollistaa yrityksen kannattavan kasvun. Henkilönä Key Account Manager on yrityksen kasvun avainroolissa. Asiakaskin arvostaa hyvää KAMia, joka edesauttaa asiakkaan omien tavoitteiden saavuttamista.

Tämän koulutuksen avulla pystyt kohdistamaan myyntitoiminnan oikein ja kasvattamaan olemassa olevia asiakkuuksia. Saat käytännön työkalut toiminnan arviointiin ja suunnitelmallisuuden kasvattamiseen.

KENELLE

  • Myynti- tai Toimitusjohtaja, joka haluaa kehittää myyntitoimintaa
  • Myynti- tai Toimitusjohtaja, joka arvioi Avainasiakkuusmallin toimivuutta omassa yrityksessään
  • Muu liiketoiminnan kehitys- tai liiketoimintavastuussa oleva, jonka tulee ymmärtää avainasiakkuustoiminnan perusteet

HYÖDYT

  • Kasvattaa nykyasiakkaiden liikevaihtoa Avainasiakkaissa
  • Pääset arvioimaan oman yrityksesi Avainasiakastoiminnan tehokkuutta
  • Auttaa kohdistamaan myyntitoiminnan fokuksen kasvaviin asiakkaisiin
  • Saat hyvia vinkkejä ja työkaluja asiakkuuksien hoitoon etenkin etänä 

SISÄLTÖ

  • Avainasiakastoiminta tulee yritykselle välttämättömäksi, kun asiakkaiden koko kasvaa ja yritys pystyy tarjoamaan asiakkailleen yli yksikkörajojen meneviä palvelukokonaisuuksia.
  • Avainasiakastoiminta ei ole sitä, että nimetään hyvä myyjä avainasiakaspäälliköksi. Avainasiakastoiminta on toimintamallin muutos, joka vaikuttaa kaikkiin yrityksen toimintoihin. Tässä koulutuksessa saat perustiedot, joilla voit arvioida  avainasiakastoiminnan tarpeellisuutta ja toimivuutta yrityksessäsi. Jos olet jo käynnistänyt avainasiakastoiminnan, saat vinkkejä toiminnan kehittämiseen.
  • Tässä työpajassa asiakas on läsnä. Alkuun määritellään asiakkaan tarvetta ja tuntemuksia avainasiakkuudesta. Päivän aikana syvennetään ajatusta avainasiakkuustoiminnasta ja sen soveltuvuudesta erilaisiin tilanteisiin. Ryhmätöissä pääset syventämään omaa ajatustasi yrityksesi tarpeesta.
  • Etätyöpajassa on kaksi kokenutta fasilitaattoria; Pekka myynnin näkökulmalla ja Mikko asiakkaan näkökulmalla.
  • Päivän loppupuolella käsitellään parhaita käytäntöjä myynnille ja asiakkuuden hallinnalle, kun kohtaamiset tapahtuvat etänä.


Avbokningsvillkor
If you can not participate this course, you can send someone else instead of you. If cancellation is done less than two (2) weeks before the course start, we will charge 50% of the price. In case of no show without any cancellation, we will charge the whole price. Cancellation fee will also be charged in case of illness.

Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!