Puhe-Judo™ Tunnepitoisten vuorovaikutustilanteiden ammattimainen hallinta

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Kenelle

Kaikille ammattilaisille, jotka joko kokonaan tai osin palvelevat asiakkaita asiakaspalvelupisteessä tai asiakaspalvelukeskuksesta käsin, työ on asiakaspalvelupainotteista. Koulutus soveltuu laaja-alaisesti eri ammattiryhmille, olipa asiakas-tittelin sijalla sitten oppilas, potilas, asukas tai vaikka yhteistyökumppani.

Tutustu tyytyväisiin asiakkaisiimme:  https://mielenrauha.com/referenssit/

Hyödyt

Asiakaskokemuksen varmistaminen tunnepitoisissa palvelutilanteissa, työssäjaksamisen ja nopeamman palautumisen tukeminen, tehokkaampi palautteiden käsittely, pienemmät välilliset selvittelykustannukset, ajankäytön tehostaminen palaute- ja reklamaatiotilanteissa

1. Selkeät asiakasta kunnioittavat toimintamallit —> tyytyväisemmät asiakkaat

2. Työntekijöiden tietojen tai taitojen lisääminen vaikean aiheen osalta —> vähemmän kuormittuvat ja kyvykkäämmät työntekijät

3. Tehokkaampi tilannehallinta —> nopeutunut palvelu, lyhyemmät jonot, turhaan pitkittyneiden puheluiden karsiminen

Koulutuksen otsikointia

– Mistä tekijöistä pettymys tai haastava käytös voi johtua – voiko tekijöihin vaikuttaa?
– Tunnetilojen purkaminen ja hallitseminen tehokkaasti
– Miten hallita omia tunteita vaikeissa palvelu- ja viestintätilanteissa?
– Assertiivisuuden eli oikeanlaisen jämäkkyyden merkitys viestinnän onnistumisessa
– Miten asetetaan ammattimaisesti käytökselle tai vaatimuksille rajat?
– Kuuntelu ja kohtelu – yksinkertaisilla keinoilla kohti onnistunutta viestintää
– Mitä ”Aggressio-oppineen” kohtaamisesta ja rauhoittelusta pitää tietää, jotta tilanne voidaan hallita?
– Ensivaikutelman ja ennakkoasenteiden vaikutus tilanteen hallintaan
– Kehonkielen taikaa, mitä ovat rauhoittavat eleet?
– Draaman kaari: aloitus, rauhoittelu, ratkaisun etsiminen ja tilanteen tyylikäs päättäminen
– Puhe-Judon™ helposti muistettavat peruslauseet, tekniikat ja askelkuviot
– Tilanteen jälkeen tehtävät toimet – työkyvyn varmistaminen ja palautumisen jouduttaminen

Ohjelma

Ohjelma ja aikataulutus sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa

Järjestäjä