Koulutuksessa käymme systemaattisesti läpi vaikeiden asiakastilanteiden käsittelyn eri vaiheet. Pohdimme asiakastyön haasteita niin henkilökohtaisten kohtaamisten ja puhelinpalvelun kuin myös sähköpostikontaktien näkökulmasta. Koulutus auttaa kohtaamaan vaikeat asiakastilanteet ammattimaisesti ja ohjaamaan asiakkaan ajattelua huomion kiinnittämisen tekniikan avulla.
Koulutus on suunniteltu kaikille asiakastyötä tekeville henkilöille tehtävästä ja toimialasta riippumatta.
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Myyntityön ja asiakaspalvelun keskeiset elementit
Harjoitus: Omien asiakaspalvelutaitojen arviointitehtävä
9.45 Vuorovaikutus ja viestintä asiakastyössä
10.30 Tauko
10.45 Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen
12.00 Lounas
13.00 Case 1: Haastavat tilanteet asiakastapaamisissa
13.45 Case 2: Haastavat tilanteet puhelinpalvelussa
14.30 Kahvi
14.45 Case 3: Haastavat tilanteet sähköisessä palvelussa
15.15 Asiakkaan ohjaaminen kohti ratkaisua
15.45 Loppukeskustelu
16.00 Koulutus päättyy
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.