Ole hyvä puhelimessa - Asiakaspalvelukoulutus call centereiden työntekijöille, puhelinvaihteenhoitajille ja assistenteille

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: paperi
Ole hyvä puhelimessa - Asiakaspalvelukoulutus call centereiden työntekijöille, puhelinvaihteenhoitajille ja assistenteille, ei tenttiä
1 Kpl
Ole hyvä puhelimessa - Asiakaspalvelukoulutus call centereiden työntekijöille, puhelinvaihteenhoitajille ja assistenteille (0.5 pv), 04.10.2018
350,00 €
+ alv.. 24%.
OPPIASOPIMUS Hinta: 297,50€

Tuotekuvaus

Kohderyhmä 

Puhelinpalvelukoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Koulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille: call centereiden työntekijöille, puhelinvaihteenhoitajille, assistenteille sekä sinulle, joka käytät puhelinta päivittäin työssäsi.

Sisältö 

Erotu eduksesi ja kehitä puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua. Tämän innostavan ja osallistavan koulutuspäivän aikana oivallat, opit ja kehityt!

Koulutus antaa varmuutta ja osaamista erilaisiin puhelinpalvelutilanteisiin. Kurssilla opit toimintatavat, joiden avulla luot positiivisen kuvan yrityksestäsi puhelimessa. 

Koulutuksen sisältö:

  • Puhelun eri vaiheet
  • Puhelu mielikuvan luojana
  • Puhelinkommunikoijatyypit
  • Vuorovaikutustaidot puhelimessa: äänen ja sanojen merkitys
  • Mukautuminen, joustaminen ja johtaminen
  • Haasteellisia tilanteita puhelimessa
  • Oman mielen hallinta ja kehittyminen

Koulutuksen jälkeen tiedät:

  • Miten puhelimeen kannattaa vastata
  • Minkälainen on oma tyylisi puhelimessa
  • Miten tunnistat erilaiset soittajatyypit
  • Miten ohjaat tilannetta haluttuun suuntaan
  • Miten toimia puheliaan henkilön kanssa
  • Kuinka käsitellä tunnepurkauksia ja hankalia henkilöitä
  • Miten reagoida rakentavasti valituksiin

Puhelinpalvelukoulutus on käytännönläheinen ja osallistava, osallistujat saavat koulutuksen aikana kouluttajalta konkreettisia ohjeita puhelinpalvelutyönsä kehittämiseksi.



Ohjelma

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!