Myynnillinen asiakaspalvelu

Kesto: 2 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: online
Myynnillinen asiakaspalvelu, ei tenttiä
1 Kpl
Myynnillinen asiakaspalvelu (2 pv), 05.05.2020
1 Kpl
Myynnillinen asiakaspalvelu Materiaali, online
2120 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 1 908,00€

Tuotekuvaus

Kuka, missä ja milloin on asiakkaasi? Miten kohtaat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat erilaisissa vuorovaikutustilanteissa - ja teet palvelusta aidon kilpailuedun? Mitä myynti on, ja mikä on myynnin vaikutus yrityksen tulokseen? Omalla työpanoksella ja tavoitteellisella tekemisellä voi vaikuttaa todella paljon asiakkaan kokemukseen, asiakastyytyväisyyteen ja tulokseen.

Kaipaatko ymmärrystä myynnistä ja sen vaikutuksesta yrityksen tulokseen? Entä miten voit omalla työpanoksellasi ja tavoitteellisella tekemiselläsi vaikuttaa tulokseen? Valmentajamme Virpi Teronen kertoo videolla Mercurin valmennuksesta Myynnillinen asiakaspalvelu.



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
05.05.2020
09:00
16:00
06.05.2020
09:00
17:00

Myynnillinen asiakaspalvelu -valmennus on suunniteltu kaikille erilaisissa, sekä sisäisissä että ulkoisissa, asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille. Saat Myynnillinen asiakaspalvelu –valmennukselta näkemyksiä, työkaluja ja keinoja parantaa ja syventää omaa asiakastyöskentelyäsi.

Valmennuspäivä sisältää alustuksia, ryhmätöitä ja henkilökohtaisia tehtäviä - ja lisäksi käytössäsi on koko Mercuri Online -verkkokirjaston sisältö.

Palvelun merkitys itselle ja yritykselle

  • yrityksen menestykseen vaikuttavat tekijät
  • oma roolini asiakaspalvelussa
  • palvelun merkitys yrityksen menestykselle

Hyvän palvelun tunnuspiirteet

  • asiakkaan odotukset ja kokemukset palvelutilanteessa
  • palvelun arviointi
  • hyvän palvelun ydinasiat

Myönteinen vuorovaikutus palvelutilanteissa

  • oman asennoitumiseni merkitys
  • persoonan huomioon ottaminen vuorovaikutuksessa
  • erilaiset vuorovaikutustilanteet ja niiden hallinta

Omien palvelutilanteiden hyödyntäminen myynnillisesti

  • myyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Asiakaskeskeinen argumentointi

  • kysymysten käyttö lisämyyntitilanteessa
  • ratkaisuehdotuksen perusteleminen asiakkaalle

Asiakkaan vastaväitteiden myönteinen käsittely

  • asiakkaan ohjaaminen päätökseen

Vaativien asiakastilanteiden hallinta

  • valitusten käsitteleminen
  • oma toimintani haastavissa asiakastilanteissa
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö.

Ajankohdan vaihtaminen

Valmennuspäivien ajankohdan vaihtaminen on mahdollista (max vuosi), ilmoitus siirrosta on kuitenkin tehtävä vähintään kolme (3) viikkoa ennen valmennuspäivien alkamista. Mikäli siirtoilmoitus tehdään myöhemmin, veloitamme siirtämisestä 300 euroa (+ alv).

Osallistumisen peruuttaminen

Jos peruutus tehdään myöhemmin kuin kolme (3) viikkoa ennen valmennuspäivien alkua, veloitamme peruutusmaksuna 50 % valmennuksen loppulaskusta (+ alv). Mercuri ei vastaa mahdollisista internaattikulujen peruutus- tai muista maksuista.

Valmennukselta pois jääminen

Mikäli osallistuja jää pois tilatulta valmennukselta, eikä ole tehnyt siitä peruutusilmoitusta (ns. no-show tilanne), veloitamme koko valmennuksen hinnan. Mercuri ei vastaa mahdollisista internaattikulujen no-show tai muista maksuista.

Internaattikulut

Valmennuksen hintaan sisältyy kahvi- ja lounastarjoilut. Majoituskustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa oheispalvelut sekä mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!