Myynnillinen asiakaspalvelu

Kesto: 2 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: online
Myynnillinen asiakaspalvelu, ei tenttiä
1 Kpl
Myynnillinen asiakaspalvelu (2 pv), 04.09.2018
1 Kpl
Myynnillinen asiakaspalvelu Materiaali, online
1 990,00 €
+ alv.. 24%.
OPPIASOPIMUS Hinta: 1 791,00€
*) Kurssin viimeinen ilmoittautumispäivä on ylittynyt. Jätäthän yhteydenottopyynnön, jos haluat jälki-ilmoittautua tälle kurssille.

Tuotekuvaus

Kuka, missä ja milloin on asiakkaasi? Miten kohtaat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat erilaisissa vuorovaikutustilanteissa - ja teet palvelusta aidon kilpailuedun? Mitä myynti on, ja mikä on myynnin vaikutus yrityksen tulokseen? Omalla työpanoksella ja tavoitteellisella tekemisellä voi vaikuttaa todella paljon asiakkaan kokemukseen, asiakastyytyväisyyteen ja tulokseen.

Kaipaatko ymmärrystä myynnistä ja sen vaikutuksesta yrityksen tulokseen? Entä miten voit omalla työpanoksellasi ja tavoitteellisella tekemiselläsi vaikuttaa tulokseen? Valmentajamme Virpi Teronen kertoo videolla Mercurin valmennuksesta Myynnillinen asiakaspalvelu.



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
04.09.2018
09:00
16:00
05.09.2018
09:00
16:00

Myynnillinen asiakaspalvelu -valmennus on suunniteltu kaikille erilaisissa, sekä sisäisissä että ulkoisissa, asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille. Saat Myynnillinen asiakaspalvelu –valmennukselta näkemyksiä, työkaluja ja keinoja parantaa ja syventää omaa asiakastyöskentelyäsi.

Valmennuspäivä sisältää alustuksia, ryhmätöitä ja henkilökohtaisia tehtäviä - ja lisäksi käytössäsi on koko Mercuri Online -verkkokirjaston sisältö.

Palvelun merkitys itselle ja yritykselle

  • yrityksen menestykseen vaikuttavat tekijät
  • oma roolini asiakaspalvelussa
  • palvelun merkitys yrityksen menestykselle

Hyvän palvelun tunnuspiirteet

  • asiakkaan odotukset ja kokemukset palvelutilanteessa
  • palvelun arviointi
  • hyvän palvelun ydinasiat

Myönteinen vuorovaikutus palvelutilanteissa

  • oman asennoitumiseni merkitys
  • persoonan huomioon ottaminen vuorovaikutuksessa
  • erilaiset vuorovaikutustilanteet ja niiden hallinta

Omien palvelutilanteiden hyödyntäminen myynnillisesti

  • myyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Asiakaskeskeinen argumentointi

  • kysymysten käyttö lisämyyntitilanteessa
  • ratkaisuehdotuksen perusteleminen asiakkaalle

Asiakkaan vastaväitteiden myönteinen käsittely

  • asiakkaan ohjaaminen päätökseen

Vaativien asiakastilanteiden hallinta

  • valitusten käsitteleminen
  • oma toimintani haastavissa asiakastilanteissa
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö.

Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 30 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme verkkokirjasto-, toimisto, ja varauskuluina 500 euroa. Verkkokirjasto on tällöin edelleen käytössä ohjelmakuvauksen mukaisesti 3 / 6 / 9 / 12 kk.

Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme verkkokirjasto-, toimisto- ja varauskuluina 70 % kurssimaksusta. Verkkokirjasto on tällöin edelleen käytössä ohjelmakuvauksen mukaisesti 3 / 6 / 9 / 12 kk.

Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta (no-show-tapaus), veloitamme koko osallistumismaksun. Verkkokirjasto on tällöin edelleen käytössä ohjelmakuvauksen mukaisesti 3 / 6 / 9 / 12 kk. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Internaattikulut

Majoitus- ja ruokailukustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa valmennuspäiviin kuuluvat kahvi- ja lounastarjoilut sekä kokoustilat ja oheispalvelut ja mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!