Myy niin kuin asiakas ostaa - huippumyyjän valmennus

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: paperi
Myy niin kuin asiakas ostaa - huippumyyjän valmennus, ei tenttiä
1 Kpl
Myy niin kuin asiakas ostaa - huippumyyjän valmennus (1 pv), 10.12.2018
590,00 €
+ alv.. 24%.
OPPIASOPIMUS Hinta: 531,00€
*) Kurssin viimeinen ilmoittautumispäivä on ylittynyt. Jätäthän yhteydenottopyynnön, jos haluat jälki-ilmoittautua tälle kurssille.

Tuotekuvaus

Jos myyt niin kuin asiakas ostaa, tulisiko kauppaa enemmän?

Valmennus vahvistaa asiakkaiden ostomotivaatiota ohjaavien tarpeiden tunnistamista ja niihin vastaamista, vahvan yhteyden ja sitouttamisen luominen asiakkaan kanssa ja kykyä ohjata haastaviakin myyntitilanteita. Ota heti valmennusta seuraavana päivänä taitosi käyttöön kaikissa tilanteissa, jossa haluat vakuuttaa ja vaikuttaa – ja tietoisesti ohjata kohti tavoitetta. Innostu ja tule mestariksi.

Näin hyödyt valmennuksesta:

  • Opit vaikuttamaan asiakkaiden ennakkokäsityksiin
  • Kehitä asiakastuntemusta ja asiakkaan motivoimista kohti ostopäätöstä
  • Miten johdat asiakkaan stressikäyttäytymistä positiiviseen lopputulokseen
  • Saat lisävirettä omaan myyntityöhösi ja motivaatioosi

Valmennuksen tavoitteet:

  • Oppia syventämään asiakkuuksia ja sitouttamaan asiakkaat
  • Saada käytännönläheistä tietoa asiakkaan ostopäätökseen vaikuttavista motivaattoreista
  • Oppia luomaan yhteys ja luottamus erilaisten ihmisten kanssa neuvottelutilanteessa
  • Oppia ymmärtämään ihmisten distressikäyttäytymistä ja sen vaikutusta myyntineuvotteluun
  • Tunnistaa oma vahvin kommunikaatiokanava ja keitä se saavuttaa, keitä ei
  • Oppia johtamaan omaa motivaatiotaan tietoisesti kohti mestaritasoa
  • Oppia valmentamaan asiakasta kaikissa kohtaamisissa
  • Saada lisää tavoitteellisuutta omien vahvuuksien maksimaalisesta hyödyntämisestä

Haluatko kehittyä sellaiseksi huippumyyjäksi, joka neuvottelee positiivisen lopputuloksen niin asiakkaalle kuin itsellesikin?

Kohderyhmä

Valmennus on oivallinen myynnin parissa työskenteleville, mm.:

  • myyjä
  • myynnin esimies ja kehittäminen
  • myyntitavoitteelliset palveluneuvojat ja asiakaspalvelijat

Ilmoittaudu mukaan tai pyydä tarjousta yrityskohtaisesta valmennuksesta!



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
10.12.2018
09:00
16:30

Valmennuksen ohjelma

Valmennuspäivän keskeinen sisältö, 8.30 aamiainen, valmennus 9.00 - 16.30

1. Aloitus, päivän ohjelma ja tavoitteet

  • Oman tavoitteen määrittäminen

2. Mitä meidän tulee tietää asiakkaistamme ja heidän odotuksistaan?

  • Mitä asiakkaat odottavat?
  • Asiakastuntemuksen syventäminen tulevaisuudessa
  • Organisaation tulokset ovat aina ulkopuolella – mitä tämä tarkoittaa?
  • Miten olemme tänään siellä, missä asiakas on huomenna?
  • Asiakastyytyväisyyden muodostumisen elementit ja yhteys tuloksellisuuteen
  • Ryhmäkeskustelu: Miten hyödymmämme tietoamme asikastyytyväisyydestä?
  • Mitä saisi olla ajattelusta siirtyminen proaktiiviseen asenteeseen ja toimintatapaan
  • Myyntitavoitteet – tuskaa vai tehokkuutta?

3. Ostokäyttäymistä ohjaavat motivaattorit ja kommunikaation merkitys

  • Myyntiä estävät ja mahdollistavat uskomukset
  • Yhteyden ja luottamuksen rakentaminen neuvottelutilanteessa
  • Oman luontaisimman kommunikaatiokanavan tunnistaminen ja tietoinen joustava käyttäminen
  • Vuorovaikutuksen laadun merkitys
  • Hyvällä asenteella ohjaaminen
  • Asiakkaalle tärkeät asiat edellä – arvopohjainen asiakkan asioiden käsittely
  • Oman toimintaprosessin sovittaminen asiakkaan tarpeisiin
  • Joustaminen versus ylipalvelu – kuinka palvellaan juuri oikealla tasolla
  • Mitä me ostamme asiakkailta?
  • Asiakkaan ostomotivaattoreiden tunnistaminen ja niihin vastaaminen
  • Harjoitus: Parhaat oivalluttavat kysymykset myyntitilanteessa – ideointi ja jakaminen

4. Huippumyyjä valmentaa asiakkaansa

  • Asiakkaan psykologisten tarpeiden positiivinen tyydyttäminen myyntitilanteessa
  • Distressikäyttäytymisen tunnistaminen ja sen vaikutus tilanteen ohjaamiseen
  • Harjoitus: Tarpeisiin vastaaminen ja ostomotivaation nostaminen
  • Johtamis- ja vuorovaikutustyylit myyntineuvottelun vahvuutena
  • Ryhmätyö: Luottamuksen ja sitouttamisen rakentamisen keinot
  • Tyssääkö myynnin kehittäminen kapasiteettiseinään?
  • Vain motivoitunut ihminen saa aikaan positiivista tulosta – innostus tekee mestarin
  • Harjoitus: Minulle haasteellinen kohtaaminen tai neuvottelutilanne
  • Itsensä johtaminen ja työvireen ylläpitäminen

5. Kertaus ja eväät eteenpäin!

  • Loppukeskustelu
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!