Kirjoita ja vaikuta

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: paperi
KURSSI SULJETTU!
Valitse toinen aloituspäivämäärä sivun vasemmasta laidasta (mobiilinäkymässä sivun alaosassa)
Suomi Finland 100   Hae Suomi100tonnia paikkaa ja täytä lomake. Lue lisää Suomi100tonnia -kampanjasta.

Tuotekuvaus

Varmista paikkasi ilmoittautumalla viimeistään kaksi viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen ilmoittautumiset käsitellään jälki-ilmoittautumisina mahdollisuuksien mukaan.

Koulutuksen aikataulu
Koulutus klo 9.00-12.00, ilmoittautuminen ja aamukahvit 8.30 alkaen. Koulutuksen lopuksi on lounas klo 12.00-13.00.

Kohderyhmä
Koulutus sopii asiakaspalvelutyötä tekeville henkilöille, tiiminvetäjille ja esimiehille.

Jokaisella kirjoittamallasi viestillä on merkitystä. Vastaat sitten asiakkaalle sähköpostilla, lähetät meiliä organisaation sisällä tai vaikka päivität yrityksesi sivuja. Koulutus keskittyy sähköpostiin ja asiakaspalveluun, mutta siinä sivutaan kaikkea sähköistä kirjoittamista.

Tule pohtimaan kirjoittamisen saloja asiakaspalveluille suunnattuun kolmen tunnin tehoiskuun. Käymme yhdessä kriittiset kohdat läpi ja etsimme aitojen esimerkkien avulla uusia ideoita viestintään.

Koulutuksen aiheita
- Miten saat tekstiin oikean sävyn?
- Miten väännät rautalangasta?
- Miten saat tekstiin lisää vuorovaikutteisuutta?
- Entä jos asiakas on vihainen?
- Mitkä ovat yleisimmät kielioppivirheet?
- Miten asiakkaille vastataan muualla? Aitoja esimerkkejä.
- Miten sanoilla vaikutetaan, jopa myydään?
- Miten saat vastauksiin napakkuutta?
- Mistä muodostuu selkeys? ­­
- Millaista on hyvä teksti, millaisia ovat hyvät sanat? ­­
- Mitä uutta sosiaalinen media tuo asiakaspalveluun?


Palautetta aikaisemmista kirjoitusvalmennuksista
- Rento valmentaja, osasi vastata lisäkysymyksiin, oli selkeä.
- Antoi toimivia työkaluja päivittäiseen työhön.
- Herätti ajattelemaan asioita, joita itse ei ollut osannut ottaa aiemmin huomioon.
- Hauska mutta erittäin hyödyllinen ja asiapitoinen.
- Valmentaja oli ammattitaitoinen ja osasi kertoa asiat mielenkiintoisella tavalla.


Kouluttaja
Marko Uusitalo on kouluttanut yhteyskeskuksissa ja asiakaspalveluissa yli 10 vuoden ajan. Koulutusten aiheet ovat vaihdelleet viestinnästä asiakaspalveluun ja myynnistä asiakaspalveluprosesseihin. Asiakkaille kirjallisesti vastaavia ihmisiä Marko on valmentanut useita satoja. Koulutukseltaan hän on VTM. Marko tunnetaan motivoivana ja asiansa osaavana valmentajana.

Wave-jäsenenä (aiemmin HDI-jäsenenä) hinta on 360 euroa + alv. Yrityskohtaisen jäsenyyden voit tarkistaa täältä: http://wave.wakaru.fi/wave/ -sivuston lopussa olevasta jäsenlistauksesta. Jäsenhinta tulee automaattisesti, kun olet kirjautunut jäsenyrityksen sähköpostiosoitteella sisälle verkkokauppaan.



Ohjelma

Päivämäärä Aloitusaika Lopetusaika Huom!
09.03.201709:0012:00
Peruutusehdot
Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin kaksi (2) viikkoa ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!