Keskusteleva tekoäly ja sen käyttäminen asiakasviestinnän automatisoinnissa

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Keskusteleva tekoäly ja sen käyttäminen asiakasviestinnän automatisoinnissa, ei tenttiä
1 Kpl
Keskusteleva tekoäly ja sen käyttäminen asiakasviestinnän automatisoinnissa (1 pv), 23.01.2020
795 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 715,50€

Tuotekuvaus

Tekoäly on jo vaivihkaa muuttanut elämäämme, mutta olemme vasta mullistuksen alussa.  Ennennäkemätön työtehtävien automatisointikyvykkyys mahdollistaa supervoimat niin yksilölle kuin myös organisaatioille. Mitä tekoäly sitten oikein on ja miten sitä voi soveltaa liiketoiminnassa käytännön tasolla?

Tällä kurssilla opit perustiedot tekoälyn käyttämisestä luonnollisen kielen ymmärtämisessä sekä keskustelevan tekoälyn käytännön soveltamismahdollisuuksista yritysten liiketoiminnassa. Tekoälyn soveltamismahdollisuuksia lähestytään erityisesti asiakaspalvelun ja asiakasviestinnän näkökulmasta: Mitkä ovat asiakaspalvelun nykyiset ja tulevat haasteet, ja miten keskustelevaa tekoälyä voidaan hyödyntää näiden haasteiden ratkomisessa?

Pääpaino kurssilla on asiakaspalvelussa käytettävissä chatboteissa ja niiden taustalla oleviin teknologioihin tutustumisessa. Kurssin suorittaneilla on mahdollisuus sertifiointiin (AI Trainer) ja käytännön ratkaisun kokeilemiseen syväoppivaan neuroverkkoon pohjautuvalla, myös suomea ymmärtävällä Boost.ai-alustalla.

Kurssin järjestää Front.ai, joka on erikoistunut tekoälypohjaisiin, luonnollista kieltä ymmärtäviin asiakaspalvelubotteihin ja niiden hyödyntämiseen asiakaspalvelun automatisoinnissa.

Kenelle? Kurssi on suunnattu kaikille tekoälystä ja sen käytännön soveltamisesta kiinnostuneille, erityisesti asiakaspalvelun, palvelu- ja asiointiprosessien johtajille, kehittäjillä sekä asiantuntijoille. Et tarvitse ennakkotietoja tai aiempaa osaamista tekoälystä, yleiset tietokoneen käyttötaidot riittävät.
 

Kurssin sisältö

  • Asiakaspalvelun ja sen automaation haasteet
     
  • Tekoäly kansankielellä
    • Mitä tekoäly on?
    • Mihin tekoälyä voi soveltaa ja mihin ei?
       
  • Chatbotit ja teknologiat niiden taustalla
    • Ensimmäisen sukupolven avainsanapohjaiset chatbotit ja nappibotit
    • Toisen sukupolven AI pohjaiset chatbotit: Keskusteleva tekoäly (Conversational AI)
       
  • Keskustelevan tekoälyn hyödyt liiketoiminnalle
    • Miten tekoäly auttaa ratkaisemaan palveluprosessien haasteet?
    • Mitä arvoa ratkaisut tuottavat palveluoperaatiolle ja liiketoiminalle?
       
  • Keskustelevan tekoälyn tyypilliset käyttökohteet
    • Asiakasrajapinta
    • Sisäiset prosessit
       
  • Käyttöönotto
    • Onnistuneen käyttöönoton ja lopputuloksen edellytykset
    • Hyötyjen mittarointi

Kurssi on saanut erinomaiset palautteet kävijöiltä ja 100% palautteen antaneista suosittelee kurssia. Asiakkaat ovat sanoneet kurssista mm. näin:

"Havainnollinen, kattava, käytännönläheinen. Hyvää myös mahdollisuudet ja vinkit syventää osaamista"
"Erinomainen koulutus, jossa koulutuksen sisältö eli osallistujien mukaan."



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
23.01.2020
09:00
16:00
Peruutusehdot

Koulutus toteutetaan, mikäli osallistujia on viisi tai useampia (min 5 hlö). Vahvistamme toteutuksen noin viikkoa ennen koulutuksen alkua.
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

 

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!