Parempaa asiakaskokemusta tai palvelua ei voi kehittää ellei koko organisaatio ymmärrä palvelun eri näkökulmia samalla tavalla. Kun organisaatio ymmärtää mikä on palvelu, on asiakastakin helpompi ymmärtää ja kohdentaa kehittämisen panokset oikein. Käytännön palvelusuunnittelukoulutuksessa saat uusia näkökulmia palvelukehitykseen ja palvelunhallintaan sekä opit kuinka voit kehittää tarkoitukseensa sopivia palveluita.
Palveluiden myyntiin, asiakaspalveluun, kehitykseen, tuottamiseen ja johtamiseen osallistuville henkilöille.
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.