Julkisen hankintamenettelyn onnistunut läpivienti sekä tarjouksen laatiminen tarjouskilpailuun saattaa usein tuntua haastavalta ja paljon aikaa vievältä. Lisähaasteensa kilpailuttamiseen ja tarjouskilpailuun osallistumiseen tuo vuoden 2017 alussa voimaan tullut uusi hankintalaki ja sen sisältämät uudet määräykset ja säännökset. Julkisia hankintoja sääntelevä hankintalaki ei aina anna suoria vastauksia käytännössä syntyviin kysymyksiin ja sen soveltamiseen saattaa ajoittain aiheuttaa tulkintaongelmia. Tästä johtuen lain säännöksiä on tulkittava myös oikeuskäytännön valossa.
Kahden päivän koulutuksen tavoitteena on näyttää, miten hankintaprosessi voidaan toteuttaa alusta loppuun mahdollisimman tehokkaasti ja juridisesti kestävällä tavalla. Käytännönläheisessä koulutustilaisuudessamme opit välttämään hankintamenettelyn yleisimmät sudenkuopat. Koulutuksessa käymme läpi hankintaprosessin kokonaisuudessaan. Etenemme hankinnan suunnittelusta aina hankintapäätökseen ja hankintasopimukseen asti.
Ilmoittautuminen, kahvitarjoilu ja materiaalin jako klo 8.30
Lounas klo 12.00–13.00
Iltapäiväkahvi klo 14.00
Koulutus päättyy klo 16.00
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.