Johdatus palvelujen kuvaamiseen ja mallintamiseen

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Service desk, onko palvelusi kuvattu? - Johdatus palvelujen kuvaamiseen ja mallintamiseen
1 Kpl
Service desk, onko palvelusi kuvattu? - Johdatus palvelujen kuvaamiseen ja mallintamiseen (1 pv), 09.11.2018
690,00 €
+ alv.. 24%.
OPPIASOPIMUS Hinta: 590,00€

Tuotekuvaus

Koulutuspäivä klo 9.00-16.00, ilmoittautuminen ja aamukahvit alkavat klo 8.30

Palvelukuvauksilla on merkitystä liiketoimintahyötyjen maksimoinnissa, palvelutuotannon optimoinnissa ja esimerkiksi tukikustannusten alentamisessa. Hyödyt eivät toteudu vain tuottamalla kuvausdokumentteja, vaan näkemällä tukifunktio palvelutuotannon ja -kuvausten keskiössä.

Koulutuksen teemoja
- Onko service desk palvelu?
- Mitä hyötyä kuvauksista?
- Mistä puhumme kun puhumme palvelukuvauksista? terminologiaa
- Näetkö metsää puilta vai ainoastaan jäävuoren huipun? taustaprosessien rooli
- Word-dokumentista portaaliin ? service deskin itsepalvelusivut?
- Service desk -palvelukuvauksen sisältö
- Oman kuvauksen laadinta


Koulutuksen tavoite
Tavoitteena on johdattaa service deskit laatimaan palvelukuvaukset, jotka eivät jää pölyttymään hyllyihin.


Kohderyhmä
Koulutus sopii service desk -esimiehille ja asiantuntijoille.


Kouluttaja
Liisa Torkkeli (valmentaja ja konsultti) on työskennellyt ICT-alueen vastuu- ja kehittämistehtävissä koko työuransa ajan. Liisan keskeisiä osaamisalueita ovat ITILin parhaat käytännöt, projektinhallinta ja Prince2 sekä service deskin ja taustaprosessien kehittäminen. Hän on ollut vuodesta 2008 pääauditoijana Wave Asiakaspalveluverkoston Vuoden Service Desk -kilpailussa. Hän on konsultoinut useissa organisaatioissa, vetänyt kymmeniä aihealueisiin liittyviä valmennuksia ja kouluttanut satoja IT-palvelunhallinnan ammattilaisia. Hän on ollut myös aktiivisesti mukana palvelunhallinnan kehittämisessä toimimalla mm. käyttäjäorganisaation (itSMF Finland) hallituksessa ja eri työryhmien vetäjänä.


Palautetta 4/2015 järjestetystä koulutuksesta

Parasta oli...

  • Saada kokonaiskuva Service Deskin palveluiden kuvaamisesta ja sain hyviä ideoita yrityksen toiminnan kehittämiseen.
  • Pääsi kuulemaan hieman missä tilassa muut yritykset ovat ja mitkä ovat haasteita heillä. Sai mukavasti työkaluja omaan työhön ja mahdollisesti jotain annettavaa myös muille omassa organisaatiossa.
  • Herätti ajatuksia omaan työhön ja sen kuvantamiseen.
  • Sain monta erilaista lähestymiskulmaa samaan asiaan. Myös sitä mitä on jo tehty ja mitä pitäisi vielä kehittää.
     

Wave-jäsenenä hinta on 590 euroa + alv. Yrityskohtaisen Wave-jäsenyyden voit tarkistaa täältä: http://wave.wakaru.fi/wave/



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
09.11.2018
09:00
16:00
Peruutusehdot

Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin kaksi (2) viikkoa ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!