Jira Service Desk käyttöönotto ja ylläpito

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Jira Service Desk käyttöönotto ja ylläpito, ei tenttiä
1 Kpl
Jira Service Desk käyttöönotto ja ylläpito (0.5 pv), 13.11.2018
390,00 €
+ alv.. 24%.
OPPIASOPIMUS Hinta: 351,00€

Tuotekuvaus

Atlassianin Jira Service Desk tarjoaa monipuoliset ja tehokkaat välineet asiakaspalveluportaalille. Tässä koulutuksessa käydään läpi kaikki tarvittavat käyttöönoton vaiheet ja miten eri ominaisuudet kannattaa konfiguroida omiin tarpeisiin soveltuviksi. Samalla luodaan perusta asiakaspalveluportaalin hyvälle ylläpidolle ja tehokkaalle jatkokehittämiselle.

Sisältö

  • Jira Service Desk, ominaisuudet, rakenne ja toimintaperiaatteet
  • Käyttöönoton vaiheet
  • Liitokset Confluenceen (Knowledge base)
  • Liitokset Jira Softwareen (yhteys tuotekehitykseen)
  • Jira Service deskin ylläpito
  • Lisenssimallit ja käyttöpalvelun vaihtoehdot

Kohderyhmä

Jira Service Deskin ylläpitäjät ja tehokäyttäjät. Service deskin tai vastaavan asiakaspalvelun työntekijät, tiiminvetäjät ja vastuuhenkilöt. 

Esitietovaatimukset

Aiempaa kokemusta Jira Service Deskin käytöstä tai ylläpidosta ei edellytetä. Osallistujalle on kuitenkin eduksi jos hänellä on aiempaa tietoa tai kokemusta jostain Jira-tuoteperheen sovelluksesta, kuten esimerkiksi Jira Softwaresta.



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
13.11.2018
09:00
13:00
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!